Exprimă-ţi opinia liber. Creează sau semnează o petiţie online.
image

Semnaturi "Interzicerea emisiunilor tv ce au ca rezultat indobitocirea romanilor", pagina 1

Facebook share
Pagina 1/3 1 2 3
Nume Varsta Oras, Tara Data
1. Alexandru Ion 35 Brasov Romania 29/12/2008 16:50
»»
Nici eu nu mai vreau emisiuni de rahat ! M-am saturat !
Mi-e rusine ca in tara mea se fac astfel de emisiuni !
Pacat ca lor, nu le e !
Raspunde     Recomanda:
2. Cristian Duculescu 25 Timisoara Romania 29/12/2008 16:56
»»
De acord !
Sa eliminam noi emisiunilea astea, ca ei isi bat joc de noi, si vorba celui care a facut petitia: ne insulta inteligenta.
Eu unu mi-e lehamite de emisiuni care promoveaza incultura.
Si da, vreau si eu sa ma uit la o emisiune romaneasca fara sa imi fie scarba si fara sa simt nevoie sa fac zapping emigrand spre alte canale straine, unde bunul simt si cultura sunt la mama lor acasa.
Raspunde     Recomanda:
3. Daniela Iordache 25 Bucuresti 29/12/2008 17:03
4. Dan Lilea 23 Bucuresti 29/12/2008 19:27
»»
Rusine ce se poate face pentru audienta sau bani in Romania, Rusine in primul rand pentru cei care accepta astfel de emisiuni
Raspunde     Recomanda:
5. irina barac 27 ROMANIA 29/12/2008 19:55
6. Iuliana Oancea 29/12/2008 19:59
7. Tanasescu Irina 29/12/2008 20:45
8. Camy 54 Bucuresti 29/12/2008 20:50
»»
Aveti dreptate din punctul dvs de vedere, insa partial;
Daca priviti si din partea opusa, sigur nu mai aveti dreptate.

Conform constitutiei Libertatea de exprimare ... este un drept castigat la care nu putem renunta, iar CNA nu este mai presus de Lege.

Aveti Libertatea de a alege postul dorit (telecomanda joaca un rol important in optiunea dvs, a noastra, a tuturor), si astfel printr-o audienta scazuta emisiunea se va auto-dizolva, sau va exista doar pentru acea categorie de oameni pentru care se realizeaza astfel de emisiuni.

Tot dvs spuneti aici ca acele emisiuni "...au audiente enorme"
- In aceasta situatie dvs nu aveti nici un drept de a interzice sau protesta legal impotriva lor, decat ignorandu-le si navigand pe alte canale, sau sa va ambitionati (asa apare progresul) sa realizati si dvs o emisiune cu caracter educativ, cu tema: "...cum sa ne respectam aproapele, cum sa vorbim frumos, cum sa ne purtam, cum sa ajutam ..." (de parca natiunea romana nu ar fi educata, ...in fine, in padure sigur vom gasi si uscaturi care cert nu reprezinta padurea) si care sa capteze acel public si astfel sa aduceti noutatea dorita cu "...emisiuni romanesti de calitate".
- Multi comenteaza jocul de fotbal (football) vazut din arena, de la TV sau ascultat la radio, dar daca i-ai pune in teren dupa 30 min. sunt eliminati ca fiind ineficienti, asa si dvs "demolati" in loc sa construiti.
- Incercati sa construiti opusul emisiunilor de care vorbiti si veti vedea daca aveti sustinere/audienta/tele-spectatori (eu voi fi printre telespectatorii dvs), in caz contrar telecomanda, lectura unei carti, sau mai nou internetul, ramane alternativa reala pentru majoritatea telespectatorilor printre care -va asigur- ca ma numar si eu, insa fara a limita dreptul constitutional la libera exprimare.

Folositi in mesajul dvs cuvinte cu semnificatii mari, dar care nici nu le intelegeti/cunoasteti. Faceti trimitere la "...cum sa ne respectam aproapele, cum sa vorbim frumos, cum sa ne purtam, cum sa ajutam ..." istigand la ura si la suprimarea dreptului la libera exprimare, la toleranta, la admiterea si acceptarea adevarului, ca acei oameni exista si au dreptul la a se exprima/bucura in felul lor.

Asa cum in natura gasim „pelin” gasim si „miere”, cum dupa „zi” vine „noapte”, cum sunt oameni albi, sunt si negrii..., cum printre noi sunt oameni care „construiesc”, gasim si oameni care „demoleaza” la propiu si la figurat, si contrastele pot continua ..., asa este si va fi mereu un „plus” si un „minus”, un pro si un contra.

Nimic din ce ne inconjoara nu este perfect. Probabil ca acele emisiuni la care dvs faceti referire transmit o anume energie si vibratie unei anume categorii de oameni care se „hranesc/incarca energetic” vizionandu-le. Oare aveti dvs sau CNA dreptul de a le inchide? Eu zic ca nu; Dreptul la Libertate este consfintit prin Lege si noi toti trebuie sa respectam legea, si implicit unii pe altii sa ne toleram.

Invatati dvs sa fiti mai buni, mai toleranti, cautand sa ignorati tot ce nu este compatibil cu dvs. si sa va alegeti acele surse de energie spiriduala care va captiveaza, care va hranesc spiritual si veti fi mai buni, mai toleranti, impacati cu natura si cu tot ce va inconjoara; mai bogati sufleteste savurand partea plina a paharului.

Amintiti de „Discovery” ca o alternativa;
Da, este o alternativa si inca una foarte buna, de cultura si stiinta care poarta in spatele acelor filme-documentare milioane de dolari si ani grei de munca; Nu v-am inteles de ce lasati sa se inteleaga ca migrarea pe acel canal este o alternativa nedorita si fortata „...nu sa migram pe Discovery!” (De ce nu? Ba, chiar vi-l recomand decat acele emisiuni la care faceati referire)

Nimic nu este intamplator, si daca ati ajuns pe acel canal, as putea concluziona:
“Tot raul este spre mai bine” iar dvs sunteti un castigator cu siguranta, daca v-a retinut atentia.

Binecuvantat fie poporul roman si toti oamenii de bine;
Sa fim iubiti si sa iubim! (e lucru mare daca veti intelege tot acest mesaj)

LA MULTI ANI cu sanatate si echilibru in toate!
Raspunde     Recomanda:
9. Banceanu 50 30/12/2008 00:12
»»
Mai presus de astea mai trebuie sa platim prin abuzul autoritatilor si aberanta Taxa RadioTv., cu toate ca un numar de 2530 de persoane au completat petitia impotriva acestei aberatii.
Raspunde     Recomanda:
10. Dana E 38 Cluj Napoca , RO 30/12/2008 10:49
»»
Sunt de acord cu interzicerea acestor emisiuni si a " personajelor" de o incultura crasa care sfideaza bunul simt si inteligenta multora dintre noi care intamplator nimerim peste astfel de emisiuni ... Daca domnii redactori nu-si pot face altfel audienta , n-au decat sa se reprofileze si sa lase locul unor oamnei capabili ...
Raspunde     Recomanda:
11. Stroie Alin 42 Bucuresti Romania 30/12/2008 11:28
»»
Si eu sunt de acord cu petitia si mi se pare ca unii care au semnat nu au inteles ideea, de ex D.nul Oancea.
Ideea este asta: vreti sa va cresteti copii intr-o tara ca asta, unde incultura este promovata? Nu cred. Vreti ca asa-zisa libertate de exprimare sa fie dusa pana la extrem? Nu cred.
Pentru ca astia de fac televiziune, au inteles prost si democratia si libertatea de exprimare si din cauza lor au aparut non-valorile, din cauza lor au aparut asa-zisii cocalari. Ce fac ei nu are nici o legatura cu bunul simt. Este rusinos ca acceptam astfel de emisiuni, ca lasam oamenii care au doar 3 clase sa conduca programele de emisiuni, cand i-am pitea ajuta sa aiba o cu totul alta mentalitate. E rusinos ca sunt persoane care le tine partea oamenilor avizi dupa bani, cand bani se pot face si din alte surse, lucrand cu bun simt.
E adevarat ca oricine poate sa aleaga altceva ... dar de ce sa nu oprim emisiunile astea de 2 lei? De ce sa nu avem televiziuni demne de urmarit???
Din cauza lor, televiziunea de astazi nu este luata in serios.
Ce a scris cel ca a iniziat petitia nu are legatura cu lipsa de respect. Ba din contra, mi se pare ca tine la demnitatea poporului.
Si mi se pare ca este si o persoana simpla, care nu are posibilitatea sa faca o emisiune diferita. Cum puteti sa aberati pana acolo incat sa ii spuneti sa faca emisiuni chiar ea/el ?
Raspunde     Recomanda:
12. Cristea Eleonora Luciana 34 Galati Romania 30/12/2008 12:25
13. Madalina Butnariu 25 Bucuresti, Romania 30/12/2008 13:07
14. ELENA DRAGAN 53 sibiu 30/12/2008 14:55
»»
O emisiune din viata reala a romanilor din trecut prezent sau viitor , cu lectii sau invataminte de viata nu se poate realiza in Romania?Trebuie copiate toate imbelicitatile tuturor popoarelor.?Cum sa ne cunoastem si sa ne respectam daca inca nu ne cunoastem decat cateva secvente din ceea ce suntem noi romanii?
Raspunde     Recomanda:
15. lucas marian 35 30/12/2008 21:29
»»
cei care vor sai vada sa mearga la circ de mahala
Raspunde     Recomanda:
16. Andreea Gheorghe 21 Buzau, Romania 31/12/2008 01:13
»»
Dat fiind faptul ca televizorul ne mananca o mare, foarte mare perioada de timp fie ca realizam sau nu asta, ar trebui ca programele oferite sa fie trecute prin filtrul moral in primul rand. Sa ne ajute sa redescoperim linistea sufleteasca. Sa nu mai permitem ca tara ortodoxa, discutii interminabile pe baza scoaterii icoanelor din scoli si sa dam cuvantul oricarei mutrisoare ce se auto-intituleaza, fara a se manifesta conform profesiei de PROFESOR.
Vrem valori in televiziune! Un Dan Puric, de exemplu.
Raspunde     Recomanda:
17. maftei vasilica 49 romania-barlad 31/12/2008 11:49
»»
cei care le urmaresc ii incurajeaza sa faca astfel de emisiuni; este dureros ca realizatorii castiga bani multi pentru a-i "indobitoci" pe "privitori"; sa-i amendam schimband canalul
Raspunde     Recomanda:
18. dan 34 craiova, romania 01/01/2009 18:04
19. stancu sofica 35 ploiesti 01/01/2009 18:16
20. Andrei Galati 01/01/2009 18:25
21. Laocoon 01/01/2009 23:34
22. vergea viorel 43 pitesti romania 02/01/2009 12:22
23. Buhu Ionut-Stefan 26 Targu Frumos,Romania 02/01/2009 12:24
»»
Jos" MANEAUA" si MANELISTII !!
Raspunde     Recomanda:
24. Claudiu 26 BAIA MARE, ROMÂNIA 02/01/2009 12:53
»»
NU VREM MANELE, CE FRUMOASE ERA MUZICA DIN URMĂ CU 8 - 15 ANI, CU DJ BOBO, ETC, ACUMA NUMAI MANELE PE TOATE CANALELE, LA 0TV TÂMPENII, CAPATOS EMISIUNI DE 0,0000000002 BANI! BINE FAC CÂRCOTAŞII CĂ SĂ-ŞI DEA ŞI EI (PREZENTATORI EMISIUNILOR ENUMERATE DE VOI) CÂND DE PENIBILI SUNT, MAI BINE ZIS "BĂTUŢI ÎN CAP, DA CU BAROSUL"!
CĂRCOTAŞII LE ARATĂ CÂT DE PROŞTI POT SĂ FIE!
ŞI CU CONCURSURILE ACELE INTERACTIVE (CARE FRAIERESC OAMENII SĂ SUNE, DIN FERICIRE LA MINE AM ALTĂ REŢEA DE TEL. FIXĂ DE PE CARE NU POT SUNA ŞI DE ÎNCERC), IAR ÎN LOCUL LOR SĂ PUNĂ SERIALE GEN MR. BEAN, STAN ŞI BRAN, ETC!
Raspunde     Recomanda:
25. Ovidiu 15 sibiu, romania 02/01/2009 13:57
»»
perfect de acord, ignoranta romaneasca nu trebuie sa devina o legenda.
Raspunde     Recomanda:
26. Cosmin N 29 Bucuresti 02/01/2009 14:27
»»
Votez nu pentru limitarea drepturilor cuiva ci pentru dreptul meu de a vedea emisiuni cu subiect.
Raspunde     Recomanda:
27. Restye Vanda 20 Bucuresti.Romania 02/01/2009 14:30
»»
de cel putin zece ani incoace se dau numai tampenii la televizor...sunt promovate nulitatile si nonvalorile in loc sa se puna accentul pe oamenii cu adevarat talentati si importanti din Romania...ne-am saturat sa fim transformati in tigani de cei care au furat pana au ajuns sa detina un post tv...vrem cultura si traditie romaneasca...documentare...emisiuni istorice...educative...muzica de calitate...semnez aceasta petitie si sper sa fie luata in considerare de destinatari...
Raspunde     Recomanda:
28. Zena 02/01/2009 14:47
29. Nicoleta Vella Caruana 34 Malta 02/01/2009 16:28
30. Alina Stroe 25 Bucuresti 02/01/2009 17:36
»»
Avand in vedere mahalaua promovata de toate televiziunile din Romania as prefera sa nu mai exista televiziune romaneasca. Ma multumesc si cu Discovery si National Geographic.
Raspunde     Recomanda:
31. Constantin Benedic 35 Constanta 02/01/2009 19:39
»»
Toate nulitatile, semi-analfabetii, curvele, mafiotii etc etc etc au ajuns sa ne intoxice putinul bun recreational ramas in eter (pe care NOI il platim prin abonamentele TV cablu!).
Raspunde     Recomanda:
32. Georgescu Florin Mirel Utrecht 02/01/2009 19:47
»»
E timpul ca presa sa inteleaga ca intr-o tara ca Romania are si rol educativ nu numai de informare si ca nu isi poate ascunde responsabilitatile in spatele ratingului.
Raspunde     Recomanda:
33. Cepraga Dragos 53 Utrecht, Holland 02/01/2009 20:14
»»
Sunt doctor honoriscausa in materie de I.T. si programari la K.U. Utrecht, Olanda.
Doresc oprirea emisinilor televizate, gen "Duminica in fammilie" "Elodia" "Temptation Island" "Big Brother" acele emisiuni in care apar manelisti ca "Nicolae Guta" "Adrian copilul minune" etc
Sunt adeptul documentariilor stiintifice de pe Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Civilazation, Discovery Science si a emisiunilor ce au realitatea de zi cu zi ca format real!
Raspunde     Recomanda:
34. Mocanu Gabriela Raluca 22 Focsani, Romania 02/01/2009 20:51
35. Patrascu Lavinia 23 Focsani, Romania 02/01/2009 20:59
36. Claudiu Sandu 24 Bucuresti , Romania 02/01/2009 21:05
»»
daaaa, jos cu ei
Raspunde     Recomanda:
37. Constantin Iuliana 42 Bucuresti 02/01/2009 21:19
38. Rodica Gligor 63 Sibiu,Romania 02/01/2009 22:18
»»
Sunt de acord cu petitia.Si nu cred ca ar afecta drepturile omului. "Succesul acestor emisiuni", daca exista, e datorat precis celor de varsta tanara,adica chiar a celor care mai au nevoie de educatie.
Raspunde     Recomanda:
39. Pogea Rodica 51 Hunedoara Romania 02/01/2009 23:12
»»
Sunt de acord cu aceasta petitie.
Raspunde     Recomanda:
40. Ifrim Livia 27 Brasov 02/01/2009 23:40
41. vasilescu bogdan 43 ploiesti, romania 03/01/2009 08:10
42. Lucian Niculescu 40 Sibiu 03/01/2009 09:16
»»
Jos jos jos viitorul tziganos! :-)
Raspunde     Recomanda:
43. Andronache Alma-Diana 03/01/2009 10:33
44. cornel iatan 27 constanta,romania 03/01/2009 11:45
»»
foarte buna incheirea cu ''noi nu vrem sa emigram pe discovery''. eu deja numai la acel gen de programe aproape ca ma uit de cate ori stau la tv.
Raspunde     Recomanda:
45. carmen nitu 25 03/01/2009 13:22
46. Cristina M. 48 Sibiu 03/01/2009 14:04
»»
Majoritatea programelor de televiziune promoveaza incultura sub toate formele si violenta. Televiziunea privita in ansamblu oglindeste tara; din pacate ceea ce ne ofera unele programe intareste renumele rusinos de "tara de tigani". As intreba vedetele televiziunilor: de ce se complac in astfel de emisiuni care le aduc o falsa ascensiune, dar care le garanteaza o cadere brusca si umilitoare? Exemplu, am admirat-o pe Teo, pe Mihaela Tatu, pe Madalin Ionescu....stiu ca nu a depins numai de ei formatul emisiunilor, dar nu merita sa iti sapi singur groapa, mai bine o retragere cu fruntea sus. Trebuie gasita o cale de a obliga televiziunile sa se incadreze in limitele bunului simt, tentatia banului si a cresterii audientei trag cu putere in jos demnitatea si viitorul poporului roman.
Raspunde     Recomanda:
47. aurora matei 03/01/2009 15:04
48. Lili 29 Bihor 03/01/2009 15:05
»»
Sunt deacord cu petitia.Desi eu nu am copii pe care sai feresc de tampeniile de la tv,in schimb ma simt eu prost uneori ce de oameni apar la tv.Naomi, Sexy Braileanca, Ogica, Manelistul or Moni Comumbeanu ca sa nu mai vorbesc de Magda lu Tolea. Daca acesti oameni sunt dive si staruri atunci eu sunt noua regina a Romaniei.MI se intoarce stomacul cand vad niste oameni la tv de toata jena culturii si inca se dau mari staruri.Mediatizarea acestor oameni inculti si fara scrupule dea dreptul gretosi face ca toata tara sa arate ca atare,ca ei.Nu au ce cauta la tv oameni de gen! Asta pune sub semnul intrebarii pozitia unor oameni de la tv,regizori,directori.Dea acolo ar trebui inceputa curatenia si pusi oameni cu cultura si bun simt.Care Instinctiv nu ar da voie la baleganii sa apara pe ecrane.
Raspunde     Recomanda:
49. Dorina Iordachioaia 40 Piatra Neamt,Romania 03/01/2009 15:24
»»
Sunt de acord , copii mei nu au ce vedea la semenea specimene, dar ei inca nu isi dau seama _au 11, respectiv 5 ani
Raspunde     Recomanda:
50. Guran Eugenia 03/01/2009 18:40
51. popa stefan 22 Tg. Mures 03/01/2009 18:55
52. Manu Maria-Ana 03/01/2009 20:40
53. anonimul 04/01/2009 08:30
54. eu 26 romania 04/01/2009 11:54
»»
e DOAR vina voastra ca ei au ceva audienta....habar nu ati avea ca exista daca nu ati fi fost macar odata curiosi cand i-ati vazut pe vreun post de televiziune.

mai bine faceati o petitie cu "dorim intreruperea programelor, din cauza curiozitatii excesive"
Raspunde     Recomanda:
55. Sass 47 sibiu,Romania 04/01/2009 12:30
»»
e usor de spus: "daca nu-ti place,ia telecomanda"...da,asa e,dar ce te faci cu cei fara discernamant?
Raspunde     Recomanda:
56. Nicoleta Moraru 29 Barlad 04/01/2009 13:53
57. Manu Petre 59 Sibiu 04/01/2009 14:15
58. Darky 15 iasi,romania 04/01/2009 18:01
»»
Yeah right,whatever.Fuck manele.
Raspunde     Recomanda:
59. adriano 29 Bucuresti-Romania 04/01/2009 18:47
»»
Orice, numai sa nu il mai vad pe terminatu' ala de Morar cu Rai da' Buni lui .
Semnez, asta nu inseamna ca se si va schimba ceva !
Raspunde     Recomanda:
60. sabin 17 04/01/2009 21:45
61. Flori 35 Bucuresti 05/01/2009 10:07
»»
Aveti foarte mare dreptate!!!!!!
Raspunde     Recomanda:
62. Carmen 38 Bucuresti 05/01/2009 10:09
»»
Sunt deacord. Felicitari pentru initiativa.
Raspunde     Recomanda:
63. Zugravu Alina Izabella 39 bucuresti 05/01/2009 10:48
64. Eduard Ciobotea 29 Bucuresti, Romania 05/01/2009 12:06
»»
prostia e la televizor pentru ca e ceruta de prostime. cel mai bine ar fi sa faci ca mine: nu te mai uita la televizor? sunt atatea canale de calitate pentru cativa banuti in plus... oricum iti semnez pentru ca de fel sunt un idealist. intra si la mine te rog:) http://www.petitieonline.ro/petitie-p16652050.html
Raspunde     Recomanda:
65. Razvan Stanciu 38 Bucuresti 05/01/2009 12:28
66. Buzatu Viorel 28 Bucuresti 05/01/2009 12:28
»»
Sunt de acord
Raspunde     Recomanda:
67. Sorin Siman 34 Galati, Romanoa 05/01/2009 12:32
»»
Stop marlaniei!!!!!
Raspunde     Recomanda:
68. Cosmina Dumitru 31 Bucuresti 05/01/2009 12:34
69. sandu gabriela steliana 05/01/2009 12:39
70. Raluca Tripa 23 Oradea, Romania 05/01/2009 12:43
»»
Exact!...gata cu emisiunile de...prost gust
Raspunde     Recomanda:
71. Ion Miroiu 44 Bucuresti Romania 05/01/2009 12:48
»»
Sunt perfect de acord cu cele de mai sus!
Raspunde     Recomanda:
72. andrei mihai 22 bucuresti / romania 05/01/2009 12:58
73. Hargalas Dan 35 Bucuresti 05/01/2009 13:07
74. Mihai 26 Bucuresti, Romania 05/01/2009 13:10
75. dr.ing.Mihai Marcu 65 Brasov 05/01/2009 13:52
»»
M-am saturat de Sexy Braileanca!
Raspunde     Recomanda:
76. Andreea Volgyi 21 05/01/2009 14:19
»»
Din pacate chiar acesta este scopul mass media , indobitocirea maselor si distragerea atentiei de la adevaratele probleme.Eu prefer sa citesc o carte decat sa urmaresc ororile de la tv,sau sa citesc in ziare tot felul de aberatii.Va sfatuiesc pe toti sa faceti asa !
Raspunde     Recomanda:
77. Carmen Melinte 25 Galati, Romania 05/01/2009 14:23
78. Gusatu Gina 24 Galati, Romania 05/01/2009 14:30
»»
Sunt intru totul de acord. Ce exemplu mai jenant decat un revelion cu manele pe toate posturile??
Raspunde     Recomanda:
79. Dragomir Mirela 05/01/2009 14:40
80. Ghita Catalin 31 Buzau, RO 05/01/2009 14:57
»»
De cand au ajuns niste maimutoi manelisti sa reprezinte ceva demn de prezentat la televizor?!?
M-am plictisit de "traditii" romanesti prezentate de tot felul de minoritari, traditii convertite treptat-treptat in cersetorie legalizata.
De ce trebuie sa-mi vina sa vomit vazand tot felul de burtosi cu ceafa lata, bronzati care mai de care mai natural, care sa ragaie manele si sa-si promoveze stilul de viata tribal, sa vad si sa aud de "clanuri", in anul 2009?
M-am saturat de tigania prezentata pe post de cultura, sa se interzica prostia masiva si supraexpusa, sau sa difuzeze aceste emisiuni cu manelisti dupa miezul noptii, odata cu filmele XXX, ca aceste manele nu sunt altceva decat PROSTITUTIE CULTURALA !
Nu mai vreau sa vad dobitoci cu 2 clase facute si alea la fara frecventa dand sfaturi!
Raspunde     Recomanda:
81. Marcel Vintila 33 Spania 05/01/2009 16:48
82. valah 34 Galati Romania 05/01/2009 17:38
83. lory 25 bacau,romania 05/01/2009 17:42
84. marascu klein oana 21 brasov 05/01/2009 18:20
85. Dana P. 21 Constanta 05/01/2009 18:58
»»
Sunt de acord, dar cred ca e nevoie de mult mai mult ca sa schimbam mentalitatea unei tari intregi, pentru ca emisiunile acelea exista datorita audientei. Cam greu sa desteptam toata tara printr-o petitie, mai ales ca e democratie si toata lumea face ce vrea. Cititi si comentariile lui Camy de mai sus.
Raspunde     Recomanda:
86. Pascu Andrei 21 Constanta 05/01/2009 19:01
87. tabacu lucian 05/01/2009 19:20
88. catalina volgyi 05/01/2009 19:31
89. Balasa Cristian 05/01/2009 19:44
90. Breazu Diana 28 Sibiu, Romania 05/01/2009 20:07
91. Epure Radu 24 Constanta, Romania 05/01/2009 23:20
92. Ancs 18 Timisoara 06/01/2009 09:52
»»
M-am saturat sa fiu nevoita sa ma uit pe internet la posturi straine de televiziune doar fiindca in Romania nu exista aproape nimic normal, ce sa mai zic de inteligent...
Raspunde     Recomanda:
93. Silviu Turuga 26 Bucuresti, Romania 06/01/2009 10:47
»»
Sunt de acord cu interzicerea unor astfel de emisiuni sau macar difuzarea lor dupa ora 00:00
Raspunde     Recomanda:
94. Ionut 21 buc 06/01/2009 16:09
»»
Afara cu fomistii televiziunilor!
Raspunde     Recomanda:
95. Dobrescu Gabriela 06/01/2009 16:12
96. Enache Oana 20 bucuresti 06/01/2009 16:18
97. Gabriel IONITA 50 Braila, Romania 06/01/2009 19:52
»»
Teleshow-urile au devenit la ora actuala emisiuni de promo-vare a prost gustului prin obsesia constanta asupra sexuali-tatii demonstrata prin vestimentatia mai mult decat sumara a participantilor, prin prezentatori care-si mascheaza lipsa de talent prin sunete ce depasesc nivelul decibelilor admisi de buna cuviinta, prin limbaj si comportament care fac cinste ori-carui golan de cartier, prin trivialitatea sau absurditatea su-biectelor dezbatute, prin calitatea invitatilor (drojdia societatii) care sunt dati pe post ca modele demne de urmat etc. Nesti-mate asa-zise vedete lasati-ne in naivitatea noastra si creati-va o televiziune proprie in care sa va traiti frustrarile sexu-ale, lipsa de cultura, lipsa de bun simt, cheful de a te simti auzit spunand vrute si nevrute etc.!
Raspunde     Recomanda:
98. COTFASA MARIUS COSTEL 34 Galati , Romania 06/01/2009 21:23
»»
Ar fi bine sa obtinem si un rezultat din tot efortul asta
Raspunde     Recomanda:
99. Ionut Bezman 31 Galati, Romania 06/01/2009 22:30
»»
Aplaud initiativa si sper la finalitatea asteptata.
Raspunde     Recomanda:
100. Sandu 55 Mioveni 07/01/2009 09:19
»»
Nimic nu se face prin interzicere.Daca nu-ti convine emisiunea,schimba canalul.Asta e libertatea mass-mediei,in lumea cu democratie.Ai de unde alege emisiuni educative,culturale,sport,etc,etc...sunt mii de posturi tv.
Raspunde     Recomanda:
Petitie, semnaturi in format: xls  pdf
Pagina 1/3 1 2 3