Exprimă-ţi opinia liber. Creează sau semnează o petiţie online.
image

Comentarii "PETIȚIE ÎMPOTRIVA SINODULUI PANORTODOX DIN IUNIE 2016", pagina 1

Facebook share
 
Popescu Alexandru (24 Aprilie 2016, 21:49)
Cui este adresată petiția ?
Cui este adresată petiția ?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Popescu Alexandru (24 Aprilie 2016, 21:49)
Cui este adresată petiția ?
Cui este adresată petiția ?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Constantin Mihai (25 Aprilie 2016, 09:28)
---
Presupun ca tuturor crestinilor ortodocsi (ierarhi, preoti, monahi, mireni) care au aceeasi temere ca la Sinodul Panortodox din 2016 vor fi luate decizii care vor fi abateri de la Sfintele Sinoade Ecumenice. Mie mi se pare un semnal de alarma tras, de care forurile decizionale vor tine sau nu cont. Pana la urma fiecare va da socoteala in fata lui Dumnezeu daca a aparat dreapta credinta sau daca a ingaduit acele inovatii care lovesc in ea. Cum crede fiecare si cum se raporteaza.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
geo (25 Mai 2016, 16:01)
cui ii este adresata petitia!
este adresata, cred eu, intregii comunitati a bisericii ortodoxe romane. care suntem noi toti romanii ortodocsi.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Corina Mihaila (27 Aprilie 2016, 14:05)
Pentru Adevar
Vor da socoteala negresit ,insa ,unii preoti cauta sa ne intimideze spunandu-ne ca daca nu ascultam de ei suntem intr-un mare pericol si ratacire .Vorbim depre preoti a caror moralitate lasa mult de dorit ..Si atunci noi ce facem ?ne pierdem odata cu ei ?mai poti sa ai incredere si sa nu te indoiesti de ei ?Unde sa te duci sa asculti Sfanta Evanghelie cand o "propovaduieste "un Iuda Iscarioteanul ?Vorbim de Italia ,Spania unde preotii sunt vanduti catolicilor ...si nu mai stiu cum sa se gudure ca le da biserici .Constiinta lor unde-i? Ei pregatesc drumul antihristului prin compromisurile care le fac cu ereticii .Dumnezeu sa ne apere de astfel de preoti .....sa ramana bisericile lor goale cum spun Sfintii decat sa -l tradam pe Hristos !
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
alfred (29 Aprilie 2016, 08:20)
ce fel de crestin ?
Isus a venit catre oameni imbracat f. modest si calare pe un magar (de imprumut).....iar prea sfintii nostri inalti ierarhi vin sa ne ceara credina imbracati cu haine enorm de scumpe si numai in Mercedes S klasse.
Vedeti vestimentatia patriarhului Rusiei, Romaniei, Bulgariei....s.a. m.d.....si vreti (voi astia pur-ortodocsi) sa cred in minciunile unor farseuri ?)
Numarul credulilor e in scadere si pierdeti pamantul de sub picioare.
Luxul si boieria este pierzania voastra, ingamfarea va da p'afara, astea va vor distruge.
Vedeti luxul mai marilor ortodoxiei si simplitatea vestimentara a lui Isus....diferenta dinte un Mercedes S Klasse si un biet magar.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Cristi (29 Aprilie 2016, 13:30)
Adventist
Amice, vezi ca pe vremea aia magarul era Mercedesul evreilor. Si daca te deranseaza vesmintele ierarhilor (aceleasi de 2000 de ani) inseamna ca te deranjeaza si opulenta Chivotului Legii plin de aur, nu? Ceva imi spune ca nu esti ortodox. Mergi si vezi ca `sfantul duh` vrea sa-ti comunice ceva de la Hellen White!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
geo (2 Mai 2016, 21:57)
Când nu a venit Sfânta Lumină la Ierusalim
Lumina Sfanta n-a aparut in anul 1101, cand clerul grec si latin au participat impreuna la ritualul Luminii Sfinte. Abia dupa ce grecii (ortodocsii) s-au rugat in lipsa latinilor (catolicilor), care au parasit biserica, a aparut Lumina Sfanta.
***
In anul 1326 erau trei sultanate turcesti, unul in Damasc, unul in Egipt si unul in Babilon. Ce au zis turcii? Cand vin crestinii la Ierusalim sa serbeze Pastile sa nu le dam voie sa slujeasca, pana ce nu vor plati taxa de 9.000 bani de aur, caci turcii nu cred in Hristos.
Patriarhul ortodox Ioachim n-a avut de unde sa plateasca suma pentru ca crestinii ortodocsi erau putini in Ierusalim si doar 100 de preoti, caci erau religii altele, de tot felul. Dar sunt doua strazi de armeni in Ierusalim, mosieri, bogati mari, ei au zis: Platim noi taxa!
Dar turcii i-au intrebat: “De ce iese Sfanta Lumina numai la ortodocsi si nu iese si la voi?” Armenii au zis: “Pentru ca ortodocsii numai ei slujesc la Mormantul lui Hristos si pe noi ne-au dat la o parte”. “Dar, daca veti sluji voi va veni Lumina?” Noi platim si taxa - au zis armenii - Lumina va veni la noi la armeni!” Turcii au zis: “De nu iese lumina la voi o s-o patiti!” Noi ii scoatem pe ortodocsi din Mormant - si l-au luat pe Patriarhul Ioachim si l-au inchis in Manastirea Sfantul Sava, din Ierusalim, cu toti preotii.
A zis Patriarhul: "Daca nu ne lasati sa facem, slujba la Mormantul lui Hristos, o sa facem la Biserica Sfantul Iacob, care este aproape de Mormant", iar turcii le-au dat voie ortodocsilor la aceasta. Dar, turcii au pus de paza peste ei doi turci, generali de armata, ca sa nu vina vreun crestin la Mormant. Crestinii au inceput a plange si au zis ca s-a suparat Dumnezeu pe ei si I-a indepartat de la Mormantul lui Hristos, dar patriarhul le-a zis: “Nu va temeti, ca are sa se faca minune mare.”
Armenii ziceau, ca Lumina la ei o sa vina. Iar Patriarhul zicea, ca de va vrea Hristos sa iasa Lumina la ei n-avem noi ortodocsii ce face. Armenii au facut slujba si ziua si noaptea, dar n-a mai venit Sfanta Lumina. Turcii le-au zis: De ce n-a venit Sfanta Lumina, ca ati platit taxa? In acelasi timp, ortodocsii faceau slujba tocmai a doua zi, pe cand rasarea soarele si cand a zis patriarhul: “Hristos a inviat!” un stalp de marmora din Biserica Sfantul Iacob a crapat si a iesit Sfanta Lumina in varful Stalpului. Patriarhul a pus o scara si au luat Sfanta Lumina din varful stalpului si in acest fel Sfanta Lumina a iesit tot la ortodocsi.
Generalul turc de pe varful stalpului, care pazea acolo pe stalp, a strigat: “Cred in Hristos!” Celalalt general de langa el i-a si taiat pe loc cu sabia capul, celui ce a strigat ca crede in Hristos. Moastele acestui general turc convertit si martir al Sfintei Lumini le-am sarutat si eu, sunt acolo in Ierusalim si acest turc este "Martirul Sfintei Lumini”.
***
În Sâmbăta Mare a anului 1579, potrivit cu cronicile bisericeşti ale Cetăţii Ierusalimului, stăpânitorii turci au interzis patriarhului şi creştinilor ortodocşi să intre în Biserica Învierii pentru rânduita ceremonie a Sfintei Lumini.
În Sâmbăta Mare a acelui an, potrivit izvoarelor scrise, un grup de soldaţi turci a interzis intrarea ortodocşilor în Biserica Învierii. Mulţimea credincioşilor a aşteptat în curtea bisericii toată ziua, chiar şi după apusul soarelui.
Patriarhul grec, Sofronie al IV-lea, era în primul an al patriarhatului său. Era pentru prima dată când şi-a asumat să săvârşească cea mai însemnată slujbă a anului, însă turcii l-au lipsit de acest drept legal.
Patriarhul stătea rugându-se în partea stângă a uşii bisericii, lângă o coloană. Şi, deodată, în timp ce deja se făcuse noapte, coloana s-a despicat şi Sfânta Lumină a izbucnit din interiorul ei.
Patriarhul a aprins îndată lumânarea sa şi a împărţit Sfânta Lumină credincioşilor. În câteva minute, sfânta flacără s-a întins la toţi cei ce se aflau acolo şi curtea bisericii s-a luminat. Uimiţi, paznicii turci au deschis atunci uşile bisericii şi patriarhul, împreună cu mulţimea ortodocşilor, s-a îndreptat sărbătoreşte spre Sfântul Mormânt.
***
Oare dupa acest Sinod Panortodox, in 2017, va mai veni Sfanta Lumina la Ierusalim?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Ana Elisabeta (2 Mai 2016, 22:26)
Sunt unele probleme şi cu petiţia
Da, este bine că există această petiţie, dar eu personal aş prefera să semnez o scrisoare "old school", scrisă de un autor sau un grup de autori care să nu se ascundă în spatele anonimităţii, şi adresată cuiva anume, de exemplu Patriarhului Daniel, sau şi mai bine Sfântului Sinod al BOR, aşa cum s-a procedat în Bulgaria. De asemenea, este loc de mai multă precizie. Se semnalează nişte puncte nevralgice din documentele pregătitoare şi din procedura de organizare a viitorului Sinod din Creta, însă destul de vag; se putea scrie mult mai clar, aşa cum au scris şi alţii. În plus, nu e deloc clar dacă petiţia cere ceva, ce cere, cui cere etc. Este doar contra viitorului Sinod, ceea este cam puţin şi cam vag după părerea mea.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Oltean Marius (22 Aprilie 2016, 17:36)
Nu sunt de acord.
Nu sunt de acord.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
vali (30 Mai 2016, 10:48)
cu ce nu sunteti de acord?
cu ce nu sunteti de acord? cu petitia sau cu sinodul panortodox?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
paul (30 Mai 2016, 19:43)
aceasta petitie este lipsita de sens,si ma indoiesc cu putere ca este realizata in duh de cinste si adevar!
am intrat aici din dorinta de a semna .
dar nu o voi face.

cine a generat-o,cine strange aceste semnaturi,cui sunt adresate?
am intrat si pe site-ul psaltirea.ro si ma cutremur
luati aminte,a posta ceva de genul"suntem un grup de crestini'' este o exprimare suspecta,acoperita de anonimat.
am fost ucenicul Parintelui Justin foarte multi ani.
de nenumarate ori Parintele a atras atentia ca ceea ce ne deosebeste pe noi,crestinii ortodocsi de alte credinte,secte,si organizatii este exprimarea curata si sincera,"noi nu avem nimic de ascuns,credinta noastra este una fara secrete si ascunzisuri, secretosenia este de la cel rau"

cine sunt cei care nu vor sa le cunoastem identitatea,si ne "invata" sa citim din Psaltire odata pe saptamana?!

fiti vigilenti cu aceste viclenii,iata,dovada reala,palpabila,s-au strans semnaturi in cateva manastiri
(p.Simeon-Sihastria, p.Antim-Bistrita obstea Man.Paltin-P.Voda ca exemple de persoane cunoscute)

s-a redactat o scrisoare- document ADRESAT Mitropolitului Teofan si Ierarhilor Bisericii Romane ,in care se exprima, motivat ,natura ingrijorarii in legatura cu acest "sinod" si se cere un raspuns din partea Mitropoliei.
cu durere mare se vede ca multi au "tunat"pana acum,si atat de putini au semnat aceasta scrisoare mai mult decat decenta si atat de importanta in aceste zile.

cautati oameni reali,e mult mai simplu sa trimiteti un plic in care sa introduceti scrisoarea si semnaturile downloadate de pe net,la care sa adaugati :

contribuim si noi la aceasta cerere,ca fii ai Bisericii Crestin Ortodoxe Romane :
(si in continuare ,dupa modelul acelor liste cu semnaturi,strangeti personal semnaturi de la cine doreste sau chiar singur daca veti fi pe hartie,cu curaj sa o trimiteti)

apoi,prin posta sau prin cunoscuti,luati legatura cu una din aceste persoane :

protosinghel IERONIM COZMA,Schitul Sfanta Teodora- (Codri Pascani)

protosinghel ANTIM-Manastirea Bistrita-jud.Neamt

stavrofora Justina Bujor, stareta Manastirea Adormirea Maicii Domnului-Neamt(daca tot vorbim de mostenirea spirituala a Parintelui Justin)

sunt convins ca veti gasi adresele complete pe net.
vi se cere sa semnati,sau sa va rugati"o ora pe saptamana" dar ei,initiatorii,stau in umbra cu identitatea ascunsa,pun in fata o problema grava, reala,un "document" vag,adresat...nimanui, care nu stii pe mana cui ajunge si de ce.
veti crede ca ati marturisit si veti ramane uimiti.
asa de usor se poate pierde sufletul.
multi mizerabili incearca acum sa desfaca lucrarea Parintelui Justin,cu multa ura si cu multa viclenie mincinoasa.

fiti treji

ucenicii adevarati ai Parintelui Justin ,ca si orice crestin ortodox adevarat se roaga zilnic,si sunt in permanent dialog interior cu Dumnezeu,avem pravila,canoane,avem inca parinti induhovniciti,fugiti de curse ,de intuneric.
rugaciunea trebuie sa fie permanenta,permanent in aceste zile grele trebuie sa sporim in cereri catre Dumnezeu pentru ajutor,pentru mila,pentru cale de pocainta (ganditi-va ca si yoghinii MISA incurajau "citirea " psaltirii si mersul la biserica,si vrajitoare vin cu tamaie,busuioc si icoana...).

iar rugaciunea noastra nu este ,ca crestini ortodocsi pentru 5-10 de pe o lista,"noi intre noi"(ei,inselatii),nici macar pentru doar neamul romanesc,nu doar pentru crestini,ci pentru lumea intreaga care trece acum un prag spre o cumpana ingrozitoare.

feriti-va de inselari







































aceasta petitie este lipsita de sens,si ma indoiesc cu putere ca este realizata in duh de cinste si adevar!










am intrat aici din dorinta de a semna .
dar nu o voi face.

cine a generat-o,cine strange aceste semnaturi,cui sunt adresate?
am intrat si pe site-ul psaltirea.ro si ma cutremur
luati aminte,a posta ceva de genul"suntem un grup de crestini'' este o exprimare suspecta,acoperita de anonimat,de un comportament total necrestin si neortodox.
am fost ucenicul Parintelui Justin foarte multi ani.
de nenumarate ori Parintele a atras atentia ca ceea ce ne deosebeste pe noi,crestinii ortodocsi de alte credinte,secte,si organizatii este exprimarea curata si sincera,"noi nu avem nimic de ascuns,credinta noastra este una fara secrete si ascunzisuri, secretosenia este de la cel rau"

cine sunt cei care nu vor sa le cunoastem identitatea,si ne "invata" sa citim din Psaltire odata pe saptamana?!

fiti vigilenti cu aceste viclenii,iata,dovada reala,palpabila,s-au strans semnaturi in cateva manastiri
(p.Simeon-Sihastria, p.Antim-Bistrita obstea Man.Paltin-P.Voda ca exemple de persoane cunoscute)

s-a redactat o scrisoare- document ADRESAT Mitropolitului Teofan si Ierarhilor Bisericii Romane ,in care se exprima, motivat ,natura ingrijorarii in legatura cu acest "sinod" si se cere un raspuns din partea Mitropoliei.
cu durere mare se vede ca multi au "tunat"pana acum,si atat de putini au semnat aceasta scrisoare mai mult decat decenta si atat de importanta in aceste zile.

cautati oameni reali,e mult mai simplu sa trimiteti un plic in care sa introduceti scrisoarea si semnaturile downloadate de pe net,la care sa adaugati :

contribuim si noi la aceasta cerere,ca fii ai Bisericii Crestin Ortodoxe Romane :
(si in continuare ,dupa modelul acelor liste cu semnaturi,strangeti personal semnaturi de la cine doreste sau chiar singur daca veti fi pe hartie,cu curaj sa o trimiteti)

apoi,prin posta sau prin cunoscuti,luati legatura cu una din aceste persoane :

protosinghel IERONIM COZMA,Schitul Sfanta Teodora- (Codri Pascani)

protosinghel ANTIM-Manastirea Bistrita-jud.Neamt

stavrofora Justina Bujor, stareta Manastirea Adormirea Maicii Domnului-Neamt(daca tot vorbim de mostenirea spirituala a Parintelui Justin)

sunt convins ca veti gasi adresele complete pe net.
vi se cere sa semnati,sau sa va rugati"o ora pe saptamana" dar ei,initiatorii,stau in umbra cu identitatea ascunsa,pun in fata o problema grava, reala,un "document" vag,adresat...nimanui, care nu stii pe mana cui ajunge si de ce.
veti crede ca ati marturisit si veti ramane uimiti.
asa de usor se poate pierde sufletul.
multi mizerabili incearca acum sa desfaca lucrarea Parintelui Justin,cu multa ura si cu multa viclenie mincinoasa.

fiti treji

ucenicii adevarati ai Parintelui Justin ,ca si orice crestin ortodox adevarat se roaga zilnic,si sunt in permanent dialog interior cu Dumnezeu,avem pravila,canoane,avem inca parinti induhovniciti,fugiti de curse ,de intuneric.
rugaciunea trebuie sa fie permanenta,permanent in aceste zile grele trebuie sa sporim in cereri catre Dumnezeu pentru ajutor,pentru mila,pentru cale de pocainta (ganditi-va ca si yoghinii MISA incurajau "citirea " psaltirii si mersul la biserica,si vrajitoare vin cu tamaie,busuioc si icoana...).

iar rugaciunea noastra nu este ,ca crestini ortodocsi pentru 5-10 de pe o lista,"noi intre noi"(ei,inselatii),nici macar pentru doar neamul romanesc,nu doar pentru crestini,ci pentru lumea intreaga care trece acum un prag spre o cumpana ingrozitoare.

feriti-va de inselari

scopul nostru nu este de a iesi din Biserica sau de a ataca Biserica.


accesati aparam ortodoxia.com sau.ro si contactati direct pe acest parinte,protos.Ieronim,staretul care s-a ostenit in aceste demersuri,veti vedea ca este un "om plin de Duh Sfant",modest,calugar adevarat,foarte limpede si clar in trairea unei ortodoxii crestine .
tot acolo veti gasi si multe link-uri pe acest subiect.


Dumnezeu sa ne ajute,pentru rugaciunile Sfintilor Parinti,a Maicii Domnului,a tuturor Sfintilor , sa nu alunecam in inselare,si sa avem taria de a marturisi pana la sfarsit.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
gheorghe (2 Iunie 2016, 15:15)
pt Paul cel care nu a semnat petitia
Frate Paul (Pavel) vin cu un raspuns, nu de la mine, ci luat dintr-o scrisoare din 1969 a Cuviosului Paisie Aghioritul ( astazi Sfantul Cuvios Paisie Aghioritul) catre patriarhul ecumenic Atenagora: "... Aş vrea să mai spun că există şi o a treia grupare în Biserica noastră. Sunt acei fraţi care rămân fii credincioşi ai Ei, dar care nu au o înţelegere duhovnicească între ei. Sunt preocupaţi cu a face critică unul altuia, iar nu pentru binele luptei în general. Se urmăresc unul pe altul (mai mult decât pe propriul sine) spre a vedea ce va spune sau ce va scrie celălalt, ca pe urmă să-l lovească fără milă. În timp ce, dacă el însuşi ar fi spus sau ar fi scris acelaşi lucru, l-ar fi susţinut cu multe mărturii din Sfânta Scriptură sau de la Sfinţii Pă¬rinţi. Răul care se face este mare, deoarece, pe de o parte îl nedreptăţeşte pe aproapele său, iar pe de alta îl şi doboară înaintea ochilor celorlalţi credincioşi. De multe ori împrăştie şi necredinţa în sufletele celor slabi, fiindcă îi sminteşte. Din nefericire, mulţi dintre noi avem pretenţii nesăbuite de la ceilalţi. Vrem ca toţi să aibă acelaşi caracter duhovnicesc ca şi noi. Când cineva nu se potriveşte cu caracterul nostru, adică fie este puţin mai indulgent, fie puţin mai tăios, îndată tragem concluzia că nu este om duhovnicesc. Toţi sunt de trebuinţă Bisericii. Toţi Părinţii, atât cei cu un caracter blând, cât şi cei severi, i-au oferit slujirile lor. Aşa cum pentru trupul omului sunt absolut necesare şi cele dulci şi cele acre, chiar şi păpădia cea amară (fiecare are propriile sale substanţe hrănitoare şi vitamine), tot astfel este şi pentru Trupul Bisericii. Toţi sunt absolut necesari. Unul completează caracterul celuilalt şi toţi suntem datori să suportăm nu numai caracterul celuilalt, ci şi slăbiciunile pe care le are ca om." Sper ca ai inteles ce am avut sa-ti spus. Mai intai gandeste, cauta, cerceteaza si apoi vorbeste sau scrie.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
paul (7 Iunie 2016, 18:14)
am semnat si am vorbit pe fata
in ceea ce ma priveste,am semnat si am vorbit impotriva acestui Sinod,pe fata,fara isterii,luand exemplu de la Parintii care au luat atitudine cu o puternica si frumoasa argumentatie.

fragmentul din Parintele Paisie nu are ni o legatura cu situatia de care te legi dumneata,e dreptul meu,al dumitale si al oricui sa stiu cui ii incredintez semnatura mea,si in ce scop.

iar incheierea se potriveste autorului.
"Sper ca ai inteles ce am avut sa-ti spus. Mai intai gandeste, cauta, cerceteaza si apoi vorbeste sau scrie."

amin
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Marian Maricaru (2 Iunie 2016, 06:50)
Propunere apel catre Sfantul Sinod al Bisericii Ortodoxe Romane
Hristos a inviat!
Vi se pare mai potrivit acest scurt Apel, cu adresant și autor?
http://www.petitieonline.com/apel_ctre_sfantul_sinod_al_bisericii_ortodox
e_romane#form
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
paul (7 Iunie 2016, 18:42)
da,frate draga,ce era asa de greu
Dumnezeu sa ne ierte pe toti.
stau multi pe langa un parinte duhovnicesc,nu in asta este lauda noastra,ci in trairea frumoasa a dreptei credinte.

ca crestin,raspund in fata Domnului cu faptele mele,personale,si in ele intra si dreapta socoteala.

am intrat aici cautand petitii pe care sa le semnam si noi,pentru ca a"fript"bine la suflet cand am vazut ca in sfarsit cineva din Biserica face un pas,cu curaj,nu discutii de chilie(cine are de inteles sa inteleaga).
multi (mireni)doreau sa semneze,si nu era unde.
aveam pe masa lista mea de oameni,si abia asteptam sa ii sun.
dar e o responsabilitate,si nu te joci cu ea.
m-am "retras" de aici,argumentat,si am cautat alte cai,iar in cele din urma am semnat si noi,cu bucurie.
Dumnezeu sa va intareasca si sa ne lumineze.
daca acum ne ascundem dupa perdeaua anonimatului,cand va fi sabia la gat,ce vom face?
nu aceeasi suntem?
In Dumnezeu intuneric nu este.
Hristos a inviat!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Ieromonahul Atanasie (2 Iunie 2016, 12:18)
Frate Paul, care zici ca ești ucenicul Pr. Iustin
Sa-mi fie cu iertare dar cu putina răbdare o analiza și o cugetare mai adâncă cred Bunului Dumnezeu ca reușeai sa deslușesc cine sunt inițiatorii petiției luându-i în ordinea semnăturilor.
,, Mântuirea sta în mult sfat''
Nu fi întâiul care arunca cu piatra ca nu știi pe cine lovești
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Ieromonahul Atanasie (2 Iunie 2016, 12:40)
Frate Paul, care zici ca ești ucenicul Pr. Iustin
Dacă erai atent vedeai ca Ieromonahul Ieronim a semnat la nr. 180. Și dacă tot indemni pe alții sa ia legătura cu sfintiile lor, primul care sa-i caute trebuia sa fii frăția ta, te foloseai și nu mai judecai.
Cel care a văzut de câteva ori în toată viata un părinte duhovnicesc nu se poate numi ucenicul lui, ci doar cel care ii urmează sfaturile și ajunge la unirea cu Hristos
Sa-mi fie cu iertare
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
paul (7 Iunie 2016, 18:03)
cate vorbe....
da,am fost si sunt ucenic al Parintelui,si sunt si voi muri crestin ortodox.
sustin inca o data ca un act,are valoare cand ii cunosc scopul,si semnatarul.
cinstit asa este.
iar Dumnezeu iubeste Adevarul.
am semnat pana acum petitii si pe hartie_care mi se par cele mai serioase- si on-line,cele care au intrunit conditiile de mai sus.
acrivia este cea care ne apara de caderi,de aceea ne ridicam acum,toti,in apararea valorilor Ortodoxiei,sau nu?
ce ste asa ciudat sa spun curat cine sunt si sa arat cui adresez petitia?
cum de ceilalti(grupuri sau persoane private) au putut sa o faca,nu cumva pentru ca asa este firesc,curat, drept si crestineste?

iar in privinta trimisului la o semnatura electronica,nu este un argument.
Protosinghelul Ieronim a strans cu multa osteneala semnaturi,istovitor efort.
am semnat aceasta foaie,si repet,cu osteneala frumoasa s-au strans acele semnaturi.

decat sa va aprindeti impotriva mea,Paul cel pacatos(si nu imi stalciti numele,e nedemn,se mantuie si Paul si Pavel,si Gabriel si Gavriil,se mantuie si cei cu nume ciudate,asa il ai,asa il port,poti sa te numesti Gheorghe sau Ion si sa pieri,nu numele,pronuntia sau vorbele ca-sa -fie ne duc la Rai).

petitii pot fi stranse cat mai multe,rugaciunea si postul -neantrerupt in aceste zile grele si pentru mireni si pentru calugari si pentru cler.
va fi nevoie poate sa iesim in strada,curajul este descoperit,nu acoperit.

numele Parintelui Justin a fost luptat de cand traia.
radiestezisti,inselati,rauvoitori,au spus,au scris "asa a spus Parintele Justin " sau "Parintele Justin,l-am intrebat eu si a spus ca e bine asa"

multa mahnire ii aduceau aceste lucruri"....uite mai....vine cate unu',si imi toarna verzi si uscate...si dupa aceea,scoate ceva din ce am zis,schimba oleaca cum ii convine si te trezesti ca vine lumea smintita si ma intreaba,cum Parinte,asa credeti?..."

va intreb in duh de Adevar,nu era mai simplu sa scrieti "noi,cutare si cutare....catre....cerem"

eu,ce am avut de spus am spus,fara frica,frumos in dreapta credinta.
cand veti face aceasta,voi semna cu TOATA inima.

(catre ieromonahul Atanasie,Dumnezeu sa te ierte!)
cu dragoste crestineasca,
Paul
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Ieromonahul Atanasie (12 Iunie 2016, 13:36)
Frate Paul
Sa-mi fie cu iertare ,nu am stiut ca dupa 24 ore nu mai poate fi modificat nimic la petitia, aceasta fiind facuta in duh ortodox de catre o persoana evlavioasa , ne-am dat seama deabia a doua zi ca nu ma putem modifica nimic , si totusi a fost prima petitie pe tara si trebuie apreciat , ma bucur ca fratele Maricaru a avut o idee mai buna in data de 02 06 sa fie adresata direct Sf.Sinod fapt pentru care am subscris si am însemnat pe toți sa semneze .
Chiar daca nu e îndreptată catre cineva anume, Patriarhia a luat act de existență petitiei si astfel au inceput sa sune pe unii semnatari si sa ii atenționează, fapt ce ne ucisă ca nu e rămas anonimă,.
Mulțumim tuturor celor ce au fost alaturi de noi
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: