Exprimă-ţi opinia liber. Creează sau semnează o petiţie online.
image

Comentarii "Redarea in folosinta a pasajelor pietonale subterane de pe b-dul Bucuresti din Ploiesti", pagina 1

Facebook share
 
DINU MARIUS (22 Septembrie 2012, 09:54)
LA FEL CA ACESTE PASAJE ,SI PODUL DE LEMN CRED CA...
LA FEL CA ACESTE PASAJE ,SI PODUL DE LEMN CRED CA AR FLUIDIZA SI MAI MULT TRAFICUL.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
DINU MARIUS (22 Septembrie 2012, 09:54)
LA FEL CA ACESTE PASAJE ,SI PODUL DE LEMN CRED CA...
LA FEL CA ACESTE PASAJE ,SI PODUL DE LEMN CRED CA AR FLUIDIZA SI MAI MULT TRAFICUL.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Corneliu Moraru (22 Septembrie 2012, 11:14)
Da
De acord. Din pacate, redeschiderea podului de lemn nu se va intampla in curand. Cea mai ieftina, simpla si rapida metoda de a fluidiza traficul ramane redeschiderea pasajelor.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Robert (22 Septembrie 2012, 22:35)
Unde ?
Mai exista pasaje nedeschise in afara de cel din Bariera Bucuresti ? Daca da, unde ?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Corneliu Moraru (23 Septembrie 2012, 01:42)
unul in centru
Intre blocurile Unirea si Mercur, unde este localizat magazinul Leonardo.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Antonescu Mihai (24 Septembrie 2012, 10:32)
Daca este sa fie deschise
Atunci sa poata fi si folosite. Aici ar trebui bagati bani de modernizare, sa fie dotate cu scari rulante functionale, lumina, buticuri, orice le-ar face sa fie si utilizate si placute. Proiect pe bani europeni se poate?
Eu am folosit de vreo doua ori pasajele astea in urma cu multi ani si pot sa spun ca era mai curand aventura parc. Si pe deasupra o experienta olfactiva deosebita :)
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Corneliu Moraru (24 Septembrie 2012, 15:57)
de acord
Da, am auzit. Eu trag speranta ca ne-am mai civiizat in 20 de ani. Oricum, eventuala proasta intretinere nu reprezinta o scuza pentru lipsa investitiei in reabilitarea pasajelor.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
FLORIAN SCARLATESCU (15 Octombrie 2012, 08:34)
Bravo pentru initiativa, si eu comentam acesta...
Bravo pentru initiativa, si eu comentam acesta problema de mai bine de 1 an, dar fara sa iau, iata aceasta initiativa laudabila.
Au facut unii, cei drept in alte locuri, canal pe sub Canalul Manecii, iar noi nu reusim sa redam traficului 40 metri de pasaj.
Poate urmatoarea petitie va fi repararea podului "de lemn" peste calea ferata care ar descongestiona si mai mult traficul. Dar asta va fi pasul urmator.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Corneliu Moraru (15 Octombrie 2012, 09:03)
podul de lemn
Cum podul de lemn nu va fi dat in folosinta prea curand (nici macar studiile de fezabilitate pentru reabilitarea lui nu au realizate), redeschiderea pasajelor ramane singura solutie viabila pe termen scurt.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
vasile marin (11 Noiembrie 2012, 18:35)
numai participand cat mai multi putem reusi!
numai participand cat mai multi putem reusi!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
vasile marin (11 Noiembrie 2012, 18:35)
numai participand cat mai multi putem reusi!
numai participand cat mai multi putem reusi!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Corneliu Moraru (11 Noiembrie 2012, 21:43)
fiecare semnatura conteaza
Va multumesc pentru semnatura si sustinere!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Ciprian (21 Ianuarie 2013, 13:24)
Pasaj B-dul Bucuresti
Pentru cei necunoscători, pasajul a fost închis la puțin timp de la deschidere pentru că la fiecare ploaie se inunda. Nu a fost bine gândit de la început și dupa ce au terminat proiectul și-au dat seama că avea o problemă și de aceea l-au închis. Nu cred că se va mai redeschide în viitorul apropiat deoarece "nu are primăria bani"
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Militaru Romeo (21 Ianuarie 2013, 17:30)
Bariera
La fel ca si podul de lemn,care ar fluidiza traficul venind din partea de vest,inlaturarea barierei fixe din zona strazii Buna vestire cu lupeni ar fluidiza traficul venind din mihai bravu !
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Virgil Iordache (25 Februarie 2013, 18:40)
Redeschiderea pasajelor de la Sud
Cred ca aceasta redeschidere este imposibila dintr-un motiv foarte simplu: Nivelul apei freatice in aceasta zona a crescut, fiind in prezent in jur de 3m. In anii ploiosi, urca chiar la 2,5 m. In aceste conditii, pasajele sunt permanent inundate. Si pasajul care leaga cele doua parti ale Upetrom 1 Mai este inundat, trecerea dintr-o parte in alta a caii ferate facandu-se cu riscul de a lua apa in masina, iar salariatii circula pe un trotoar de lemn, acoperit si el uneori de apa, cu capul aplecat sa nu loveasca boltra tunelului. Eventual, pentru romantici, pasajele vor putea fi strabatute cu...barca.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: