Exprimă-ţi opinia liber. Creează sau semnează o petiţie online.
image

Semnaturi "Refuz sa mai platesc contributia la bugetul pentru sanatate", pagina 1

Facebook share
Pagina 1/3 1 2 3
Nume Varsta Sex Oras, Tara Data
1. Marian Rotaru 49 m Barlad 23/04/2010 19:24
2. LICA Romania, stat membru U.E. 24/04/2010 00:34
»»
asigurarea de sanatate in Romania guvernarii pinguinului , arata ca o asigurare pentru MORGA. Guvernarea BOC se pregateste sa emita pentru populatia tarii CARDURI-TICHETE DE INMORMINTARE.
Raspunde     Recomanda:
3. MARIA GHEORGHE m GALATI ROMANIA 25/04/2010 09:52
»»
PREFER O POLITA DE ASIGURARE PENTRU ACCIDENTE SI VIATA --IN GENERAL --- NU DORESC SA -MI OPREASCA IN MOD SILIT CONTRIBUTIA LA STAT ----
Raspunde     Recomanda:
4. Apostol Mihaela 39 f Constanta, Romania 25/04/2010 19:18
»»
Ar fi bine sa nu mai platim aceasta contributie la bugetul pentru sanatate, intrucat marea majoritate nu beneficiaza deloc de efectele acesteia.
Toti stim cum suntem tratati atat in spital cat si de medicii de famile.
O posibilitate ar fi sa platim contributia unei clinici particulare in urma unui contract.
Raspunde     Recomanda:
1 raspunsuri:
5. duduman gabriel 50 m 25/04/2010 19:27
6. nadira vadim 55 f Ardeal 26/04/2010 10:11
»»
Sunt total de acord. Pentru contributia mea nu primesc nimic.
Raspunde     Recomanda:
7. tudora 52 f IAŞI , ROMÂNIA 26/04/2010 11:59
»»
Ar fi cu mult mai bine sa platim direct in contul spitalelor. Ca numai asa vor beneficia cu adevarat si se vor folosi pentru aceste spitale ramase in epoca de piatra. Mai sunt si alte spitale infectate dar... se tace. REGRETABIL FRATI ROMANI.
Raspunde     Recomanda:
8. diana diaconescu 30 f Bucuresti, Romania 26/04/2010 12:48
9. ewka 32 f bucuresti 26/04/2010 13:03
»»
Cu toate ca platim , cind Doamne fereste ajungi in spital , tot te costa , pentru ca in programul de sanatate sunt incluse niste nimicuri de analize orcum.
Daca ai nevoie de un RMN sau eu stiu ce alta analiza , STATUL se da la fund si iti spune ca nu intra in program.
Raspunde     Recomanda:
10. Emil Dasdcalete 49 m horezu,romania 26/04/2010 13:41
11. andrei constantinescu 26/04/2010 16:01
12. Roxana Pitis 43 f Bucuresti 26/04/2010 17:44
»»
Personal am luat decizia asta cu doi ani in urma cand viata mea a fost pe muchie de cutit si am reusit sa beneficiez de atentie, ingrijire, analize, diagnostic si tratament abia dupa ce am apelat la serviciile unei clinici private si am platit intr-o zi aproape tot salariul pe o luna. Asta mi-a salvat viata in schimb. Cand ai o problema reala de sanatate te omoara drumurile intre medicul de familie si cabinetele specialistilor la care primesti trimiteri "pe incercate", unde sfarsesti prin a primi diverse diagnostice tot "pe incercate" adica puse "in blind" (orbeste), fara ecografii, fara analize complete. Pana iti ies rezultatele la analizele "sumare" gratuite si care arata sau nu arata o posibila problema grava, esti in pericol sa-ti pierzi viata fie datorita diagnosticului si tratamentului pus gresit fie pus bine dar TARDIV.
Banii platiti de fiecare dintre noi pentru sanatate ar trebui sa-si gaseasca finalitatea in rezolvarea nevoilor noastre in mod eficient, fara umilinta si dispretul pe care le induram in cadrul acestui sistem aproape fascist, de exterminare si a noastra si a cadrelor medicale.
Trebuie pus la punct un sistem de gestiune a si evidenta a resurselor si serviciilor oferite. Fiecare dintre noi ar trebui sa fie posesorul unui card sau carnet de asigurat in baza caruia te poti prezenta ATUNCI cand ai nevoie, CAT ai nevoie si la ORICARE dintre serviciile de sanatate din sistem. Fiecare dintre noi am fi direct interesati sa ne gestionam "punctele sau punctajul" inregistrat pe card sau actualizat anual pe carnetul de sanatate respectiv. Nevoile de ingrijire sunt diferite, in functie de diversi factori. Punctajulsau valoarea voicherelor (rovignete atasate carnetului) ar trebui sa fie stabilit conform unor criterii de contributivitate si solidaritate. Multi dintre noi nu ne prezentam la medic nici macar o data in cativa ani de zile si se intampla ca la un moment dat sa avem nevoie de aceste servicii pe care le accesam cu greu si umilitor. Mai grava este situatia ca esti asigurat STRICT in perioada in care esti angajat sau inregistrat legal ca somer. daca azi esti angajat iar maine ramai fara slujba, nu mai ai acces la serviciile din sistem desi ai cotizat o viata. Se stie deasemenea ca statutul de somer se obtine anevoios si doar in anumite conditii foarte stricte. pana iti obtii carnetul de somer poti sa mori linistit. Deasemenea daca iti dai demisia sau iti inchei contractul de munca prin acordul partilor, nu mai esti asigurat de a doua zi. Nu ai de ales si esti boligta sa accepti conditii de munca care te tranforma in timp in leguma devenind asistat inainte de vreme in detrimentrul bugetului, adica a noastra a tuturor. E un cerc vicios pe care nimeni nu a avut dorinta sau viziunea de a-l solutiona. Ne multumim sa ne plangem ca an de an creste numarul de asistati. Cum au ajuns ei asistati si de ce, nu se intreaba nimeni. Se trateaza prosteste efectul si nu cauza. Asistatii provin din randul celor a caror capacitate de munca a fost folosita abuziv, la discretia unuia sau altuia si nu in mod rezonabil si legal. Sunt obligati sa accepte din multe considerente plus cel al statutului de asigurat. Al doilea motiv este tocmai modul gresit sau tardiv in primirea unui diagnostic si tratament astfel incat boala devine cronica. Iata cum pe umerii societatii creste numarul de asistati de care an de an atarna tot mai greu. Din lipsa de viziune si competenta.
Eu mi-am invatat lectia si "ma feresc" sa mai platesc deocamdata ceva statului asta pagubos si hot. Nu-mi mai pun viata pe altarul incompetentei. Cand am nevoie de asistenta medicala ma duc si platesc iar daca nu am bani stiu cel putin ca mi-am asumat riscul si mor fiindca nu am cotizat nu fiindca am cotizat pentru a fi umilita, dispretuita si tratata necorespunzator. Este pana la urma mai sigur sa nu te adresezi unor servicii proaste, mai ai o sansa sa scapi cu viata in unele cazuri.
Raspunde     Recomanda:
13. Koko-Madrid 42 m Spania,Madrid 27/04/2010 02:42
»»
Total de acord si chiar o sa promovez petitia in media-net,asa ceva e inadmisibil sa platesti pentru ceva ce nu primesti.Nu mai comentez prea mult fiindca traba e clara,platim si platim si tot degeaba,petitia asta ar trebuii pusa la semnaturi ca si legea Cojocaru fiindca e foarte importanta aceasta decizie de a platii unde vrei si crezi tu ca se tine cont de sanatatea ta si nu la stat care il doare in "cot" de tine,UN NU HOTARAT!Gata!Io unu nu mai platesc de 6 ani de cand sunt pe afara si chiar nu as mai avea de gand sa platesc nici in viitor asa ceva daca ma intorc acasa,aici am urgentele gratis platite de Comunitatea Europeana si daca am nevoie de un tratament mai special sau vreau un dinte nou platesc nene!
Raspunde     Recomanda:
14. anonim NAVODARI , ROMANIA 27/04/2010 09:01
»»
Nu beneficiez nici macar de o analiza gratuita.De ce sa platesc? Daca tot platim toate consultatiile,toate analizele, nu doresc sa mi se mai opreasca din salariu pentru asigurarile de sanatate.La urma urmei, care asigurari?
Raspunde     Recomanda:
15. cezar 38 m brasov 27/04/2010 09:28
»»
Prefer ca banii sa intre intr-un cont personal numai pt. sanatate iar cand am nevoie de medic sa platesc cu acei bani.Acum tot asa platim: analize, dentist, consultatii sasmd.
Raspunde     Recomanda:
16. catalina 27/04/2010 09:31
17. SILVIA 47 f 27/04/2010 10:24
»»
CORECT, ACEI BANI SUNT MUNCITI DE NOI, PLATIM CA SA MURIM CU ZILE. NU SE VEDE NIMIC IN DOMENIUL MEDICINEI
Raspunde     Recomanda:
18. Serban T 44 f Bc 27/04/2010 10:41
19. marta 28 f oradea 27/04/2010 13:11
20. Barbu Adriana Maria 32 f Craiova, Romania 27/04/2010 15:06
21. Roba Sabina Florina 27/04/2010 15:44
22. Roba Florin 27/04/2010 15:45
23. ina copilu m bucuresti 27/04/2010 22:58
24. Camelia Tecsan 31 f Bucuresti 28/04/2010 13:04
25. elena paula onisoru f romania 28/04/2010 13:15
26. Raluca Stanescu 25 f Bucuresti, Romania 28/04/2010 14:59
27. Craciun Florentina 25 f Ploiesti,Romania 30/04/2010 18:11
»»
De doua ori am avut nevoie de medici in 25 de ani si de tot atatea ori am fost dezamagita cumplit de acestia.Astazi am fost la urgente pentru ca am cazut si am crezut ca am bratul fracturat si nimeni nu m-a bagat in seama considerand ca nu este o urgenta.Am plecat spre un alt spital unde a trebuit sa stau 2 ore sa privesc cum persoane venite in urma mea intrau inainte doar pentru ca aveau bilet de trimitere(mentionez ca eu lucrez in Focsani iar medicul meu este in Ploiesti ,deci nu aveam cum sa am trimitere).Prima data a fost anul trecut cand mi-a aparut o ceata pe ochiul drept si nici nu vreau sa imi amintesc cati bani si cate drumuri la Buc am facut, cate ore am asteptat pentru a intra 5 min la un medic despre care toti spun ca este specialist, m-au consultat 6 doctori si nici pana in ziua de astazi nu stiu ce am avut.Pata s-a mai retras si imi permite sa vad cat de cat dar totusi la cati bani platesc la sanatate nu am primit nimic in schimb gratis deci platesc degeaba,platesc pentru altii..refuz sa mai platesc atatia bani si sa fiu tratata astfel.
Raspunde     Recomanda:
28. Mihai Ravici 36 m Bucuresti 03/05/2010 11:58
29. Stancila Marius 29 m Bucuresti 03/05/2010 14:47
30. Ionascu G 38 f Bc 04/05/2010 12:16
31. Magereanu - Bica Liudmila - Paula 32 f Bucuresti Romania 04/05/2010 14:32
»»
Este o rusine ce se intampla in tara asta, esti pus sa platesti ani de zile mii, zecii de mii de RON, si cand ajungi in spital te "costa" cel putin 1000 euro orice interventie!! altfel nici nu esti bagat in seama.
Despre ce asigurari vorbim? nu beneficiem de nici un serviciu din partea statului, doar ni se iau banii cu japca!
Raspunde     Recomanda:
32. aboul hassna ulya 43 f 07/05/2010 16:48
33. Csaba F 29 m Romania 08/05/2010 10:37
34. Mariana S 33 f Hunedoara, Romania 08/05/2010 23:24
35. METESAN IOAN 49 m PETROSANI 11/05/2010 08:20
»»
SANT DIAGNOSTICAT CU PSORIASIS VULGAR SI POLIARTRITA PSORIASICA DE 9ANI.LUCREZ CA AMBULANTIER DE 12 ANI SI NU AM BENEFICIAT DE DECONTAREA NICIUNEI SUME DIN CEI PESTE 12000RON CHELTUITI PANA ACUM PT.TRATAMENT.BINE CA COTIZAM LA GREU PT. CA "ALTII"SA VOLATILIZEZE SUME URIASE DUPA CARE NI SE SPUNE CA NU SUNT FONDURI. MAI BINE IMI VIREZ BANII MEI PT.SANATATE INTR-UN CONT PERSONAL SI II FOLOSESC LA NEVOIE;SAU II VIREZ UNEI CLINICI PRIVATE LA CARE SA FIU INSCRIS SI LA CARE SA BENEFICIEZ SERVICII FOARTE COMPETENTE NU CA ACUM SA STAU PE LA USI SISA FIU TRATAT DE PARCA AM VENIT LA CERSIT ,CULMEA PE BANII MEI !!!!?!!
Raspunde     Recomanda:
36. Iulia Nita f 11/05/2010 15:07
37. Alma-Diana Andronache f 13/05/2010 08:58
38. Moise Alex 24 m FOCSANI, ROMANIA 15/05/2010 09:31
39. marin georgeta 50 f Sf.Gheorghe 15/05/2010 09:44
»»
sunt deacord cu propunerea dvs.atat eu cat si sotul meu contribuim de 30 de ani la "bunastarea sistemului sanitar"'zilele trecute a trebuit sa scoatem din buzunar o suma importanta de bani pentru o interventie chirurgicala!!!!,doctorul ne-a cerut bani pana si pentru materialele folosite la operatie,atunci pentru ce adeverinta de la locul de munca din care rezulta ca s-a platit contributia???? e umilitor ce se intampla in sistemul medical,dar este in ton cu toate domeniile ! rusine....!!
Raspunde     Recomanda:
40. GEORGE 36 m FLORESTI JUD.PRAHOVA 16/05/2010 22:31
41. Loredana 24 f 18/05/2010 03:11
42. Petre Mioara 34 f Bucuresti Romania 19/05/2010 17:30
43. GINA 37 f buzau 20/05/2010 08:17
44. bracau gabriela 44 f roman,jud.neamt,romania 20/05/2010 18:48
45. ANTON ANDREEA f 21/05/2010 18:10
46. anton georgeta f 21/05/2010 18:58
47. POPA ELENA CRISTINA 33 f Ploiesti 21/05/2010 22:33
»»
sunt erfect de acord
Raspunde     Recomanda:
48. Sandulescu Mariana 40 f Navodari, Romania 09/06/2010 05:10
»»
nu doresc sa mai platesc contributia la sistemul de sanatate , sunt scirbita de tot ceea ce se intimpla in sistemul medical , atunci cind esti bolnav.Vreau ca de acesti bani sa dispun eu , atunci cind am nevoie si sa nu mai stau la mina nimanui
Raspunde     Recomanda:
49. otilia 32 11/06/2010 11:40
50. Madalina R 28 f rm valcea 18/06/2010 22:55
»»
O mare porcarie contributia asta. Sa ne ofere mai bine serviciile medicale contra cost din start, fara a mai da bani in mod gratuit in felul asta, pe contributie. Eu, desi nu mai lucrez de 2 ani, am cazut in plasa si am fost convinsa de o cunostinta sa platesc contributia la salariul minim. Cu ce drept ma obliga ei sa semnez ca am venit minim, daca statul roman nu-mi ofera sansa sa profesez ceea ce am invatat la facultate/master, unde am obtinut burse de merit???? Nu am mai platit de vreo 4 luni si atat de scarbita sunt de casa de asig sociale incat nici nu am trrecut sa intreb daca trebuia sa fac vreun demers/ instiitare catre ei, cum ca nu mai platesc. Are cineva idee daca ma pot trezi cu vreo hartie cu eu stiu ce sume de plata pt ca pur si simplu nu am mai platit? Ii cred in stare pe astia sa creara bani si executari si de unde nu au ce sa ia.......tara de toata jena!
Raspunde     Recomanda:
51. dinca nastase 70 m bucuresti 23/06/2010 18:04
52. Dogaru Iuliana Arina 24 f Bucuresti, Romania 02/07/2010 20:31
»»
De 5 ani de zile mi-am rezolvat toate problemele de sanatate in clinici particulare, intrucat era mai ieftin decat spaga data in spitalele de stat, iar conditiile de zeci de ori mai bune.
Raspunde     Recomanda:
53. Teslic Elena Cristina 32 f Bucuresti, Romania 09/07/2010 19:41
54. Ciobanu Ariclia 54 f Galati 15/07/2010 16:58
»»
sa avem dreptul sa ne facem asigurari de sanatate cu ce furnizor dorim. Casa nationala nu merita banii mei.
Raspunde     Recomanda:
55. Pavel Daniel Iulian 27 m Bucuresti 16/07/2010 13:38
56. Kiss Aurora 60 f Oradea -Romania 24/07/2010 11:53
»»
Refuz categoric cooplata! Refuz categoric cooplata!In fiecare luna dau 1 milion lei pe medicamente compensata! Unde sint bani? Refuz sa bate joc de noi in halul asta.
Raspunde     Recomanda:
57. FRAGUTA 50 f Romania 30/08/2010 22:32
»»
nu mai vreau sa platesc ceva ce nu exista.
Raspunde     Recomanda:
58. ANDRONIC ADRIANA 54 f BOTOSANI - ROMANIA 12/09/2010 20:01
»»
Refuz plata contributiei la bugetul de stat
Raspunde     Recomanda:
59. Ramona Calbajos 31 f Cluj Napoca, Romania 29/09/2010 13:08
60. Dumitrescu Goerge 30 m Romania Bucuresti 29/09/2010 23:04
»»
Sunt obligat sa platesc din urma sanatatea (5 ani) desi eu nu am benefiaciat niciodata de sistemul de stat de sanatate.
Raspunde     Recomanda:
61. georgiana l 33 f romania 09/10/2010 17:28
»»
Refuz plata unei sume foarte mari din veniturile mele, cu suma asta m-as putea trata la privat
sa se reglementeze si sa cotizeze fiecare cu cat doreste dar nu sa ne oblige!
Raspunde     Recomanda:
62. Ioana Lavinia 30 f Cluj 27/10/2010 16:02
»»
Sper ca semnaturile noastre sa nu ramana doar pe o lista virtuala ci sa isi atinga scopul urmrit.
Raspunde     Recomanda:
63. Mos Catalina 21 f Oradea, Romania 25/11/2010 13:55
64. Todoran Aura 34 f Cluj-Napoca, Romania 25/11/2010 20:21
65. Oana Sulita 31 f Bucuresti 03/12/2010 09:48
66. Gabriela Butnariu 38 f Bucuresti, Romania 04/01/2011 10:08
»»
Fara comentarii. Nu de alta dar.... sunt de prisos la cat se fura in tara asta
Raspunde     Recomanda:
67. stoica daniel 33 m DRAGASANI 05/02/2011 00:08
»»
semnarea pt cardul de sanatate nu inseamna oare ca ne pot lua organele ca ficat ori rinichi chiar de vii? Asta ne-ar mai trebui. Ma lipsesc de card, Numai numele lui citit invers imi da de gandit? Tot un CARD?
Raspunde     Recomanda:
68. Dinu Nicoleta 38 lehliu gara , romania 15/03/2011 09:19
69. Leontin Vasut 61 m Cluj-Napoca, Romania 16/03/2011 15:58
»»
N-am beneficiat de birul acesta niciodata !
Raspunde     Recomanda:
70. Valentin Tudor 44 m Bucuresti 03/04/2011 19:31
71. ghinea emanuel oliviu f 25/04/2011 11:23
72. negrila gabriela 23 f alexandria 27/04/2011 12:48
73. popa monica 38 f Oradea,Romania 04/05/2011 22:39
74. este posibil? 27 m Oradea 04/06/2011 07:14
»»
nu vreau sa platesc ceva ce nu exista
Raspunde     Recomanda:
75. Georgica Stinga 27 m craiova 04/06/2011 07:16
»»
eu platesc la stat aceasta contributie dar cand ma duc sa imi fac analizele sau un serviciul medical mi se spune ca nu sunt locuri sa mai vin peste o luna ba ca nu au fost platiti de CAS si sunt nevit sa platesc, deci ce rostt are sa platesc de doua ori...?
Raspunde     Recomanda:
76. MICU ALEXANDRINA 53 f BRAILA 07/06/2011 14:13
»»
Eu cotizez luna de luna de 36 ani, si doresc sa mi se elibereze cardul pentru sanatate.
Refuz plata contributiei la bugetul de stat pentru urmatorii ani .Se folosesc de banii nostri pentru sedii luxoase ,masini , si salarii mari. Ne cheltuie banii nostri dupa bunul lor plac, mai putin investiti in sanatate.
Raspunde     Recomanda:
77. SPIRIDON NICOLETA 35 f braila 08/06/2011 09:12
»»
Refuz sa mi se opreasca bani din salariu pentru a construi vilele Borfasilor din Guvern si a celui mai mare Camatar al Tarii: BASESCU!
Este un abuz din partea statului roman sa bage mana in buzunarul nostru atata timp cat toate serviciile si medicamentele care mi se elibereaza , atat mie cat si copilului le platesc integral tot din banii mei .
Nici spitalizarea nu este gratuita, si pentru o injectie vii cu tampoane de vata de acasa!
Rusine Hotilor!
Muncim o viata si nu beneficiem de nici o siguranta ( fie ea medicala sau de alta natura). Oameni buni, nu credeti ca este timpul sa se puna capat acestor abuzuri?
Raspunde     Recomanda:
78. Stroia Iulian 27 m galati 07/09/2011 21:27
»»
sa imi bag ****** in tot sistemul sanitar din romania
Raspunde     Recomanda:
1 raspunsuri:
79. angelica 44 f bucuresti nenorocita de romanie 03/11/2011 14:21
»»
Din pacate aceste petitii nu schimba cu nimic situatia tragica in care ne aflam noi cei bolnavi.Putem sa injuram oricat ca nu schimbam nimic.
Haideti sa facem cu adevarat ceva, haideti sa nu-i mai lasam sa ne ia si zilele. Haideti sa facem cu adevarat ceva, sa nu-i mai lasam sa huzureasca, cu pretul sanatatii noastre. Haideti sa protestam, sa murim cu ei in dinti. Sa ne organizam cu adevarat si sa murim la usile lor, decat umiliti, si plini de suferinte sa ne organizam si sa facem proteste.
Sotul meu are nevoie de tratament pentru hep.B, are o fibroza avansata a ficatului, fibroza poate fi stopata sau chiar sa regreseze cu ajutorul tratamentului, care ar trebui instituit pe o perioada lunga de timp, cel putin 5 ani. Acesti 5 ani inseamna amanarea bolii, stoparea ei macar. Daca nu i se aproba tratamentul cand inca sistemul imunitar mai poate face fata uni asemenea tratament care este destul de greu de suportat de organism, atunci... boala avanseaza si vor ridica toti din umeri ca nu se mai poate face nimic. Penru ei nu suntem decat niste dosare cu numere de ordine, pe care isi pun negatiile si stamplilele si impart astfel dreptul la viata.
Ce suntem noi pentru clica asta mancatoare de bani si de vieti?, suntem cumva vre-un parinte de al lor, vre-un frate ori o sora? ca daca ar fi asa, daca am fi in vre-un fel inruditi cu pixul lor, cu care semneaza condamnarea la moarte, lucrurile s-ar schimba si poate viata noasta s-ar mai prelungii.
Acest stat mafiot ne ia acest drept la sanatate, ne ia dreptul sa ne prelungim zilele, haideti sa facem ceva, sa luptam pentru drepturile noastre,
Alaturati-va si haideti sa stabilim proteste, numai impreuna uniti si cat mai multi putem sa facem ceva,
Disperarea bolii si suferinta ne va da taria sa luptam.
Raspunde     Recomanda:
80. Ciobanu Paul 37 m Timiosara 01/02/2012 12:08
»»
Refuz sa mai platesc asigurarea de santate "obligatorie". Am motive bine intemeiate. Copilul meu de 6 ani nu a beneficiat de nicio reducere, nici macar reducere, atunci cand a fost nevoie. Sotia, cu cotizatiile platite la zi, a fost scutita de plata celor trei zile de spitalizare dar a platit in schimb si pansamentele. Pentru ce sa platesc? Poate cineva sa-mi dea un motiv pentru plata acestei cotizatii?
Raspunde     Recomanda:
81. Jigau Mihaela 44 f Bucuresti, Romania 29/03/2012 13:45
»»
Refuz sa mai platesc incompetenta doctorilor care nu sunt niste salvatori sunt niste criminali, un sistem de sanatate de stat inexistent care este dupa parerea mea un sistem de exterminare (mama a murit de putin timp de la o cazatura, incompetenta doctorilor de a descoperi ca o piatra de la fiere a migrat spre ficat si i-a provocat o infectie care putea fi tratata, investigatiile care trebuiau facute de la inceput au fost facute prea tarziu, sper ca bunul Dumnezeu sa faca dreptate), prefer sa platesc un sistem privat de sanatate unde cred ca doctorii sunt alesi dintre cei mai buni si platiti dupa performante.
Un sfat pentru actualii doctori si viitorii doctori: NU FACETI ACESTA MESERIE DACA NU SUNTETI CAPABILI, DACA NU AVETI OMENIE.
Raspunde     Recomanda:
82. gabi cristi 34 f romania 15/05/2012 13:13
»»
cum sa procedam :refuzam cardul si deci contributia la sanatate,si daca ei continua sa ne retina din salariu,ii dam in judecata pe cretini,sau cum sa facem??
Raspunde     Recomanda:
83. ene daniel 44 m bucuresti 09/06/2012 08:00
»»
bani luati cu japca pentru a sustine un sistem falimentar
Raspunde     Recomanda:
84. Curavalea Vasile 31 m Ploiesti, Romania 11/06/2012 17:23
»»
Este o bataie de joc, o groapa comuna spitalele din Romania, se platesc averi pt conditii de ghetou.
Pai de baieti destepti sa nu aibe Ferari si Vile peste tot in lume.
Rusine sa va fie.
Raspunde     Recomanda:
85. Mirza Adrian 28 m Babadag, Romania 26/06/2012 00:49
»»
Taxe abuzive si fara nici un folos pentru cel ce plateste!
Raspunde     Recomanda:
86. Bughiu Danut Lazar 40 m ORADEA-ROMANIA 13/07/2012 14:42
»»
Sant intru totul de acord sa NU dau bani ....degeaba!!! Nu inteleg cum putem fi OBLIGATI sa dam bani in contul ....statului ,practic ,cu forta;in schimbul unor asa zise servicii medicale,care stim cu toti ca sant sub orice critica,la limita ...inexistentei!! Eu merg pe principiul simplu: merg la alimentara,intreb cat este salamul,daca imi convine il platesc daca nu...aleg alta alimentara!!! Serviciu contra serviciu!! La sanatate ,din pacate dam bani doar ca sa nu-i mai avem!!!
Raspunde     Recomanda:
87. lorena 36 f ploiesti 10/08/2012 21:50
»»
Este neaparat nevoie de concureta pentru ca sistemul sanitar de stat sa functioneze. Sunt de acord sa platesc o suma modica (10 lei) catre stat pentru ca spitalulul de stat sa mai poata deservi persoanele fara venituri, dar de restul banilor sa ma gospodaresc cum doresc.
Tot personalul medical in spital te trateaza ca pe ultimul om, iar aceleasi persoane in cabinete particulare sau clinici private adopta un alt limbaj si comportament.
Cred ca pe banii nostri meritam sa fim tratati uman, doar atat!!!!
Raspunde     Recomanda:
88. Muresan Aurelia 31 f Bucuresti, Romania 27/09/2012 13:46
»»
Ce sa mai comentez?!
Raspunde     Recomanda:
89. Marin Valentin 30 m Braila 13/11/2012 08:38
90. esanu bogdan 25 m tulcea romaniia 13/11/2012 10:32
»»
Pe langa faptul ca sistemul de sanatate este ruinat, esti obligat sa platesti in caz de nu esti angajat si ai un amarat de pfa.
Raspunde     Recomanda:
91. daniela 43 f BISTRITA 03/12/2012 16:28
»»
Timp de 4 ani nu am fost la medicul de familie. Dar bani pentru asigurari de sanatate mi se cer cu nemilita, peste 10.000 ron. Problemele mele de sanatate nu puteu fi rezolvate oricum de el, asa ca banii i-am folosit intr-o clinica privata unde am fost tratata si vindecata 100%. Refuz sa platesc aceasta contributie. O simt ca pe un furt din buzunarul propriu, atata timp cat nu am semnat nici un contract cu cjas.
Raspunde     Recomanda:
92. zavatte vasile 40 m vaslui ROMANIA 04/01/2013 17:11
»»
sunt pfa si nu doresc sa fiu obligat la plata asigurarilor de sanatate.m-am saturat sa fiu muls de statul roman,.este decizia mea cum am grija de sanatatea mea.
Raspunde     Recomanda:
93. Gabriel Grigore m Sibiu 15/01/2013 16:22
»»
refuz sa mai platesc spitalele de stat
Raspunde     Recomanda:
94. Mateescu Marcela 47 f Gaesti 19/01/2013 07:09
»»
Vreau sa platesc CAS la o clinica particulara
Raspunde     Recomanda:
95. Toma Liana 39 f timisoara, ro 07/02/2013 15:45
»»
Nu vreau sa platesc niciun leu, pt. ca nu beeficiez de absolut nimic.
Raspunde     Recomanda:
96. Laurentiu Liliana Laura 45 f Ghiroda 07/02/2013 15:54
»»
Fie ca mostenirea genetica, fie ca divinitatea, fie ca stilul de viata sau toate impreuna cumva m-au ferit de a fi avut nevoie de asistenta medicala. Daca as incepe sa platesc de acum inainte pentru niste servicii de care nu am beneficiat, clar as avea nevoie de ajutor de specialitate... la psihiatrie.
Raspunde     Recomanda:
97. Vincze Claudia 30 f Cluj Napoca 07/02/2013 16:12
98. Bociu Doina 48 f Resita, Romania 07/02/2013 16:14
99. Teodoru Elena 55 f Bacau Romania 07/02/2013 16:15
»»
nu vreau sa platesc cas-ul pentru ca nu am beneficiat niciodata de serviciile Ministerului Sanatatii gratuit din contra,am fost nevoita sa ma duc la privat.
Raspunde     Recomanda:
100. Cote Nicoleta 29 f 07/02/2013 16:29
Petitie, semnaturi in format: xls  pdf
Pagina 1/3 1 2 3