Exprimă-ţi opinia liber. Creează sau semnează o petiţie online.
image

Comentarii "Va rugam schimbati personalul nepoliticos de la Consulatul Romaniei la Montreal", pagina 1

Facebook share
 
John (25 Aprilie 2011, 09:16)
Repertoriul tehnicilor de manipulare a cetăţeanului- spectator, consumator de sensuri fabricate la comandă
Cicerone Ionitoiu: Memoriu preşedintelui completului din dosarul 10635/1/2010/recurs la NUP-ul pronuntat in procesul comunismului (Cauza intitulată generic „procesul comunismului" - ORDONANŢĂ : http://www.universulromanesc.com/ginta/showthread.php?t=919 )/ prevazut pe 12 mai 2011 la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, Str. Batiştei, nr. 25, sector 2, cod postal 020934, Bucureşti, România.

Voi demonstra că tezele susţinute de procurorii Molcuţ şi Iacob, în deciziile pe care le contest şi le cer anulate, sunt incorecte şi necinstite.

În rezumat , ei sustin că :

1. Eventualul genocid (nu se face nici o referire în rezoluţii dacă el a avut sau nu loc, ca şi cum, de ani de zile, procuratura face cercetări inutile) - a încetat în 1964.

2. România a inclus genocidul între infracţiunile imprescriptibile de-abia în 1968, deci imprescriptibilitatea nu s-ar mai putea aplica genocidului comunist.

3. Se admite că termenele de prescriere au fost întrerupte (suspendate) până la 22 decembrie 1989, dar de atunci până în 2006 (când s-a creat dosarul 35/P/2006, transformat în 1304/P/2008), s-ar fi scurs 15 ani fără plângeri, care au condus la prescriptie.

La care eu raspund, în drept, că :

1. Justiţia comunistă a asasinat în masă oameni nevinovaţi, deseori pentru "infracţiuni împotriva omenirii" imaginare şi neprevazute în codul penal.

2. Genocidul comunist a luat forma complexă şi continuată, din 1944 până azi (deci în orice caz, până după 1968, când a fost declarat imprescriptibil şi în codul nostru penal).

3. În 1968 (când şi comuniştii care au acaparat statul român au recunoscut imprescriptibilitatea) nu trecuseră decât patru ani din clipa în care -chipurile- ar fi încetat genocidul - care deci, nu apucase a se prescrie şi nu se mai putea prescrie din acel moment.

4. Chiar acceptând prescriptibilitatea genocidului împotriva poporului român (în timp ce altele, mai vechi, rămîn imprescriptibile…) trebuie aplicate întreruperi şi suspendări, pentru perioadele în care justiţia controlată de vinovaţi nu a permis victimelor să facă dreptate.

5. Sub nici o formă complicitatea procuraturii şi tribunalelor - care blochează dosarele de şase decenii, nu este motiv valid de prescriere, ci constituie o infracţiune împotriva justiţiei, care trebuie cercetată şi pedepsită.

In sprijinul acestor consideraţii de drept, atrag atenţia asupra următoarelor fapte şi dovezi, privind etapizarea infracţiunii complexe şi continuate reclamate de mine.

Etapa 1 (complotul cominternist, pina in august 1944).
Etapa 2 (1944-1964 Cotropirea Romaniei si exterminarea românilor nesupuşi).
Etapa 3 (1947-1989 Explotarea lagarului comunist).
Etapa 4 Revolutia din decembrie 1989, deturnată ucigaş de FSN
Revoluţia începută de popor, în care se striga "Jos comunismul !" şi "Fară comunişti!" a îngrozit pe cei care se fereau de judecată, fiind deturnată sub pretextul inventat al teroriştilor.
Etapa 5 Tranzitia spre îmbogătirea criminalilor comunişti (1990-2011).

În ciuda tuturor încercărilor de falsificare a realităţii, şi această etapă de două decenii reprezintă o continuare a agresiunii comuniste. Ea a constat în:

a. Menţinerea puterii politice în mâinile comuniştilor/securiştilor regrupaţi în FSN, împiedincându-se prin orice mijloace eliberarea politică a României: deturnarea ucigaşă a revoluţiei, măsluirea brutală a campaniei electorale, reprimarea rezistenţei anticomuniste (de exemplu în Piaţa Universităţii)

b. Păstrarea controlului asupra instituţiilor statului (procuratură, justiţie, arhive, parlament, etc.) şi împiedicarea epurării lor de elemente criminale şi apariţiei unor legi care să sprijine dreptatea.

c. Blocarea judecării şi condamnării vinovaţilor, ascunderea dovezilor, recompensarea criminalilor din solda sistemului şi batjocorirea victimelor însetate de dreptate

d. Trecerea avuţiilor acaparate de statul comunist de la victime în buzunarele călăilor, care au ales capitalismul, pentru a putea dispune liber de prada jefuită

e. Distrugerea societăţii şi populaţiei, în interesul comuniştilor îmbogăţiţi ilicit.

Nu e vorba numai de tăinuire, ci de complicitate, atunci când criminalii sunt acoperiţi cu pensii grase şi îmbogăţiţi prin privatizare, iar victimele sunt silite să piară în mizerie şi neputinţă. Istoria va avea toate dovezile, constatând că şi în această "epocă de tranziţie" genocidul comunist a continuat după 1989, făcând noi ravagii. Atrag atenţia că această parte a plângerii a fost cercetată şi documentată solid de colegul meu mai tânăr, Ioan Roşca, care şi-a dedicat 20 de ani denunţării crimelor comunismului, a pus la dispoziţia procuraturii un vast grupaj de probe privind continuarea infracţiunii comuniste după 1990 şi a alcătuit Comitetul pentru Reprezentarea Victimelor Comunismului, care l-a împuternicit să acţioneze întru reabilitarea adevărului şi dreptăţii.
………..cerem să nu mai fim batjocoriţi cu NUP-ri, în locul unei dreptăţi durabile, folositoare generaţiilor viitoare ca ghid de justiţie.

Salvarea din "sistemul" criminal instaurat de cei fără neam si Dumnezeu rămâne în REDEŞTEPTAREA ROMÂNIEI.

Cicerone Ioniţoiu, Paris, 27 martie 2011 (în cinstea Basarabiei)
Text integral: http://www.universulromanesc.com/ginta/showthread.php?t=1279

Puţine lucruri a dezvoltat civilizaţia modernă atît de viguros, ca repertoriul tehnicilor de manipulare a cetăţeanului- spectator, consumator de sensuri fabricate la comandă. Simulacre, diversiuni, farse, manipulări, înşelăciuni - construiesc în conştiinţe imagini virtuale ale realităţii (socio-politice). Detalii: http://www.legiuneastraina.com
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
liviu (30 Aprilie 2011, 02:28)
io
Basescu nu face nimica decat sa mai omuare din printisorii nascutii peste nuapte a Romaniei si ne mint la tv cu tupeu jegosi,bravo Basescu,
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Cami (24 Aprilie 2011, 00:15)
NU SUNT DE ACORD! Cred ca daca ati fi avut...
NU SUNT DE ACORD!
Cred ca daca ati fi avut toate actele necesare si in regula nu ar fi avut nimeni probleme,dar romanul...tot roman, crede ca daca nu e in regula rezolva el altfel...

Vad ca unii care au semnat aceasta petitie nu au avut nici macar curajul sa-si puna numele intreg sau real...

In luna martie am depus si eu niste acte dar personalul de acolo mi s-a parut super ok. Am avut toate actele necesare si nu am de facut nicio obiectie, dimpotriva, doamna a fost foarte amabila.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Cami (24 Aprilie 2011, 00:15)
NU SUNT DE ACORD! Cred ca daca ati fi avut...
NU SUNT DE ACORD!
Cred ca daca ati fi avut toate actele necesare si in regula nu ar fi avut nimeni probleme,dar romanul...tot roman, crede ca daca nu e in regula rezolva el altfel...

Vad ca unii care au semnat aceasta petitie nu au avut nici macar curajul sa-si puna numele intreg sau real...

In luna martie am depus si eu niste acte dar personalul de acolo mi s-a parut super ok. Am avut toate actele necesare si nu am de facut nicio obiectie, dimpotriva, doamna a fost foarte amabila.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Cami (24 Aprilie 2011, 00:15)
NU SUNT DE ACORD! Cred ca daca ati fi avut...
NU SUNT DE ACORD!
Cred ca daca ati fi avut toate actele necesare si in regula nu ar fi avut nimeni probleme,dar romanul...tot roman, crede ca daca nu e in regula rezolva el altfel...

Vad ca unii care au semnat aceasta petitie nu au avut nici macar curajul sa-si puna numele intreg sau real...

In luna martie am depus si eu niste acte dar personalul de acolo mi s-a parut super ok. Am avut toate actele necesare si nu am de facut nicio obiectie, dimpotriva, doamna a fost foarte amabila.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Cami (24 Aprilie 2011, 00:15)
NU SUNT DE ACORD! Cred ca daca ati fi avut...
NU SUNT DE ACORD!
Cred ca daca ati fi avut toate actele necesare si in regula nu ar fi avut nimeni probleme,dar romanul...tot roman, crede ca daca nu e in regula rezolva el altfel...

Vad ca unii care au semnat aceasta petitie nu au avut nici macar curajul sa-si puna numele intreg sau real...

In luna martie am depus si eu niste acte dar personalul de acolo mi s-a parut super ok. Am avut toate actele necesare si nu am de facut nicio obiectie, dimpotriva, doamna a fost foarte amabila.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Irene Cocos (23 Decembrie 2011, 08:19)
Te-ai dat singura de gol, doamna «Cami»...zici ca te cheama?
Tu vorbesti de curajul petitionarilor sa-si dea numele real... madame «Cami»????
Hai sa-ti spun eu, madam, cum gandesti tu, cand ii freci pe toti romanii care iti calca pragul: actele sunt sfintii la care te inchini si institutia ti-e dumnezeul ! N-ai auzit in viata ta ce-i ala respect fata de persoana, pentru ca esti educata inainte de '89, cand STAMPILA si PARTDUL ti-erau dumnezei si-ai ramas anchilozata in mentalitatea asta.

...daca ati fi avut toate actele necesare si in regula...
Daca iti mai scoteai un pic nasul din fund, vedeai ca in lumea normala, actuala, contemporana, un act e un act: un petec de hartie sau de plastic care se reface sau inlocuieste fara nici o problema si istericala. In 48 de ore. Nu ai de-a face cu hoti si banditi aici, ai un noroc chior sa fii la Montreal, sa ai de lucru cu imigranti educati, care au trecut de n-spe filtre canadiene si au rezidenta permanenta sau cetatenie canadiana, inainte sa-ti calce tie pragul si sa-i tratezi de milogi.
Pentru canadieni, suntem super OK ! pentru tine suntem niste suspecti...As vrea sa te vad eu la Londra...sau la Madrid...

Exact dupa fraza asta, cu «actele in regula» te-ai dat de gol, madame..
Ca te-am vazut in n-spe situatii cu persoane diferite in care abia astepti ca omului sa-i lipseasca ceva, o stampila, o fila, sa aiba nevoie de o amarata de hartie, ceva, nu conteaza, TE BUCURI fiindca atunci te simti TU stapana pe situatie. Atunci esti in largul tau sa le scuipi seminte in cap si sa te desfasori in toata splendoarea caracterului tau de nimic.
Trimiti oamenii pe drumuri aiurea, iti bati joc. Si, spre marea ta surpriza, NIMENI nu vrea sa rezolve «altfel» ! Poate TU te astepti sa rezolvam...«altfel»? si esti tare dezamagita si nervoasa ca nu-ti mai da nimeni spaga de pe vremuri????

Unii iti zic «balaurul», altii «ghionoaia», altii zic ca e normal, doar esti... romanca.
NU SUNT DE ACORD !
Esti doar un specimen (pe cale de disparitie, sper) al carui loc este la muzeul comunismului. O carie pe care sefii au mostenit-o cu tot cu mobila, o insecta mica si rea care roade la imaginea unei institutii de stat si au unei tari.
Romanul ...tot roman zici ?
Afla ca eu sunt mandra ca sunt romanca, dar mi-e rusine ca esti concetateana mea.
Hai sa vad daca ai tupeu sa ma suni. Ca doar ai numerele mele de telefon, doamna «Cami» :)) !!!
Unii chiar au curajul sa semneze cu numele real !
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Donna Georgescu (17 Ianuarie 2012, 14:38)
Cami, poti sa semnezi petitia asta: http://www.petitieonline.ro/petitie/57709054
Cum si eu am avut o experienta frumoasa la consulat, ce-i drept, Doamna Letitia nu mi-a zambit imediat, dar m-a ajutat sa-mi rezolv problemele, am lansat petitia de mai sus: http://www.petitieonline.ro/petitie/57709054
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Augustin Iuoras (3 Februarie 2012, 18:30)
a.iuoras@gmail.com
Am asistat cu totii in ultimii ani la reducerea drastica a personalului Consulatului General al Romaniei din Montreal. Cu toate acestea reinoirea pasaportului romanesc in 2011 a fost pentru mine o experienta placuta. Culegerea datelor personale a fost deosebit de eficienta (avand toate documentele necesare asupra mea), iar eliberarea pasaportului a avut loc la data si ora indicata in programare. Am ramas cu impresia ca reducerea personalului a fost compensata de buna organizare si de solicitudinea si amabilitatea celor ramasi la Consulat (in particular D-na Letitia).
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Augustin Iuoras (3 Februarie 2012, 19:25)
A.iuoras@gmail.com
Am asistat in ultimii ani la reducerea drastica a personalului Consulatului general al Romaniei din Montreal. Cu toate acestea reinoirea pasaportului romanesc in 2011 a fost pentru mine o experienta placuta. Culegerea datelor personale a fost deosebit de eficienta (avand toate documentele necesare asupra mea), iar eliberarea pasaportului a avut loc la data si ora indicata in programare. Am ramas cu impresia ca reducerea personalului a fost compensata de buna organizare si de solicitudinea si amabilitatea celor ramasi la Consulat (in particular D-na Letitia).
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Alexandru Cetateanu (4 Mai 2012, 11:17)
Eu o apreciez pe doamna consul Letitia Belivaca
Sunt in Canada de de aproape 30 de ani si am cunoscut mai multi functionari de la Consulatul Roman de la Montreal. Pe doamna consul Letitia Belivaca am intalnit-o prima data in urma cu aproximativ 4 ani, cu ocazia alegerilor. Dansa a fost presedinta comisiei, iar eu am fost membru in comisia respectiva.
M-a impresionat calmul si profesionalismul de care a dat dovada doamna consul L.B., intr-o atmosfera incarcata de nemultumiri fata de procedurile complicate de vot stabilite in Ro. pentru romanii din Canada. De atunci, am intalnit-o pe doamna "Presedinta" la mai toate actiunile culturale din comunitate la care am participat. M-am intrebat si ma intreb cum de poate face fata la atatea activitati, cum de rezista la atata efort. Toti romanii pe care i-am intalnit au avut numai cuvinte de lauda la adresa doamnei consul. Sa nu uitam ca birocratia romaneasca depaseste cu mult media birocratiei altor tari. Daca exista nemultumiri, acestea ar trebui indreptate spre cei care impun complicate proceduri consulare, exces de formulare si documente etc. si nu impotriva celor care sunt nevoiti sa respecte acele norme complicate si sa le aplice in practica. Atata am avut de spus
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Mircea Radulescu (22 Iulie 2012, 11:02)
Limba de lemn
Ma crucesc sa citesc comentariul comunisto-bolsevic de mai sus, Alex "cetateanu". WTF man, nici aici nu scapam de voi, ca doar d-aia am plecat, ca voi nu va scoateti din ecuatie, securisti nenorociti. No problem, toate se platesc in viata, va vine randul inevitabil.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Nina (22 Aprilie 2011, 17:15)
Este incredibil cum ajungi sa calatoresti atat de...
Este incredibil cum ajungi sa calatoresti atat de departe si sa gasesti la capatul lumii un loc unde sa te simti chiar "ca acasa". Doamna de la biroul Consulatului Roman din Montreal intruneste toate motivele pentru care am plecat din "tara mea" : este atat de acra si gretoasa ca nici cu lamaie nu poti sa o inghiti, informatiile trebuie sa i le scoti cu clestele din gura de parca ar fi secrete de stat, te pune sa platesti taxa de urgenta pentru intocmirea actelor fara sa stii sau sa vrei. Intr-o singura fraza serviciile consulare oferite de institutia respectiva sunt o batatie de joc la adresa cetateanului, ridicata la rang inalt. Ma intreb, oare cum rezista "tovarasa" in postul respectiv cu atitudinea dansei si nimeni de la conducere nu ia atitudine?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Nina (22 Aprilie 2011, 17:15)
Este incredibil cum ajungi sa calatoresti atat de...
Este incredibil cum ajungi sa calatoresti atat de departe si sa gasesti la capatul lumii un loc unde sa te simti chiar "ca acasa". Doamna de la biroul Consulatului Roman din Montreal intruneste toate motivele pentru care am plecat din "tara mea" : este atat de acra si gretoasa ca nici cu lamaie nu poti sa o inghiti, informatiile trebuie sa i le scoti cu clestele din gura de parca ar fi secrete de stat, te pune sa platesti taxa de urgenta pentru intocmirea actelor fara sa stii sau sa vrei. Intr-o singura fraza serviciile consulare oferite de institutia respectiva sunt o batatie de joc la adresa cetateanului, ridicata la rang inalt. Ma intreb, oare cum rezista "tovarasa" in postul respectiv cu atitudinea dansei si nimeni de la conducere nu ia atitudine?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Nina (22 Aprilie 2011, 17:15)
Este incredibil cum ajungi sa calatoresti atat de...
Este incredibil cum ajungi sa calatoresti atat de departe si sa gasesti la capatul lumii un loc unde sa te simti chiar "ca acasa". Doamna de la biroul Consulatului Roman din Montreal intruneste toate motivele pentru care am plecat din "tara mea" : este atat de acra si gretoasa ca nici cu lamaie nu poti sa o inghiti, informatiile trebuie sa i le scoti cu clestele din gura de parca ar fi secrete de stat, te pune sa platesti taxa de urgenta pentru intocmirea actelor fara sa stii sau sa vrei. Intr-o singura fraza serviciile consulare oferite de institutia respectiva sunt o batatie de joc la adresa cetateanului, ridicata la rang inalt. Ma intreb, oare cum rezista "tovarasa" in postul respectiv cu atitudinea dansei si nimeni de la conducere nu ia atitudine?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Nina (22 Aprilie 2011, 17:15)
Este incredibil cum ajungi sa calatoresti atat de...
Este incredibil cum ajungi sa calatoresti atat de departe si sa gasesti la capatul lumii un loc unde sa te simti chiar "ca acasa". Doamna de la biroul Consulatului Roman din Montreal intruneste toate motivele pentru care am plecat din "tara mea" : este atat de acra si gretoasa ca nici cu lamaie nu poti sa o inghiti, informatiile trebuie sa i le scoti cu clestele din gura de parca ar fi secrete de stat, te pune sa platesti taxa de urgenta pentru intocmirea actelor fara sa stii sau sa vrei. Intr-o singura fraza serviciile consulare oferite de institutia respectiva sunt o batatie de joc la adresa cetateanului, ridicata la rang inalt. Ma intreb, oare cum rezista "tovarasa" in postul respectiv cu atitudinea dansei si nimeni de la conducere nu ia atitudine?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Nina (22 Aprilie 2011, 17:15)
Este incredibil cum ajungi sa calatoresti atat de...
Este incredibil cum ajungi sa calatoresti atat de departe si sa gasesti la capatul lumii un loc unde sa te simti chiar "ca acasa". Doamna de la biroul Consulatului Roman din Montreal intruneste toate motivele pentru care am plecat din "tara mea" : este atat de acra si gretoasa ca nici cu lamaie nu poti sa o inghiti, informatiile trebuie sa i le scoti cu clestele din gura de parca ar fi secrete de stat, te pune sa platesti taxa de urgenta pentru intocmirea actelor fara sa stii sau sa vrei. Intr-o singura fraza serviciile consulare oferite de institutia respectiva sunt o batatie de joc la adresa cetateanului, ridicata la rang inalt. Ma intreb, oare cum rezista "tovarasa" in postul respectiv cu atitudinea dansei si nimeni de la conducere nu ia atitudine?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
nicu (22 Februarie 2013, 01:41)
eh....
A supt p...a. tovarasului consul sic!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Laura TUca (25 Mai 2012, 17:16)
Letitia Belivaca - nu cred ca exista persoana mai...
Letitia Belivaca - nu cred ca exista persoana mai nebinevoitoare si acra ca aceasta femeie. Pt transcrierea unei casatorii canadiene in actele romanesti a trebuit sa facem 4 -5 drumuri, la fiecare afland ca ne mai trebuie un act. Chiar si la ultima vizita, am aflat ca un act trebuia tradus, si daca nu, trebuie sa platim 70$ ca sa-l faca ei (un certificat de nastere canadian de 3 randuri). Iar cand sa ridicam certificatul romanesc, nu ni s-a spus ca trebuie sa mearga si sotul si sotia sa semneze - si deci iar doua drumuri. Este ffff frustrant.

Cand te prezinti la ghiseu, nu zice buna ziua, da - cu ce va pot ajuta - tu zici tot ce ai de zis -dupa care incepe parca goana ei sa te prinda ca nu ai cumva un act in regula.

Pt obtinerea certificatului de nastere romanesc al fetitei mele care s-a nascut in Canada mi s-au cerut mai multe acte initial decat a trebuit. Apoi m-a costat cu 55$ mai mult pt ca fetita avea mai mult de 6 luni, dar cand m-am informat cu 3 luni in urma nu mi s-a spus ca ar costa mai mult dupa 6 luni. E imposibil sa aflii ceva de la doamna Belivaca. Este de o nebunavointa fenomenala.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Laura TUca (25 Mai 2012, 17:16)
Letitia Belivaca - nu cred ca exista persoana mai...
Letitia Belivaca - nu cred ca exista persoana mai nebinevoitoare si acra ca aceasta femeie. Pt transcrierea unei casatorii canadiene in actele romanesti a trebuit sa facem 4 -5 drumuri, la fiecare afland ca ne mai trebuie un act. Chiar si la ultima vizita, am aflat ca un act trebuia tradus, si daca nu, trebuie sa platim 70$ ca sa-l faca ei (un certificat de nastere canadian de 3 randuri). Iar cand sa ridicam certificatul romanesc, nu ni s-a spus ca trebuie sa mearga si sotul si sotia sa semneze - si deci iar doua drumuri. Este ffff frustrant.

Cand te prezinti la ghiseu, nu zice buna ziua, da - cu ce va pot ajuta - tu zici tot ce ai de zis -dupa care incepe parca goana ei sa te prinda ca nu ai cumva un act in regula.

Pt obtinerea certificatului de nastere romanesc al fetitei mele care s-a nascut in Canada mi s-au cerut mai multe acte initial decat a trebuit. Apoi m-a costat cu 55$ mai mult pt ca fetita avea mai mult de 6 luni, dar cand m-am informat cu 3 luni in urma nu mi s-a spus ca ar costa mai mult dupa 6 luni. E imposibil sa aflii ceva de la doamna Belivaca. Este de o nebunavointa fenomenala.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: