Exprimă-ţi opinia liber. Creează sau semnează o petiţie online.
image

Comentarii "Petitie privind dreptul la adoptie internationala", pagina 1

Facebook share
Aceasta petitie si-a atins obiectivul propus.
Prin urmare, procesul de semnare al acesteia a fost incheiat.
Va multumim pentru interes si sustinere.
Pentru a contribui la finalizarea cu succes a altor petitii, puteti consulta petitiile active.
Pagina 1/4 1 2 3 4
gica (4 Iunie 2010, 18:24)
afaceristi mincinosi
Nu exista in Romania suficienti copiii adoptabili pentru cererile din Romania! De ce induceti lumea in eroare!? Daca se da drumul la adoptiile internationale, romanii care doresc sa adopte (si sunt muti) nu vor mai avea nicio sansa!
In schimb, se vor umfla iar buzunarele unora, adevaratuil motiv pentru care au fost interzise adoptiile internationale!

Nu va ascundeti lacomia dupa lozinca cu interesul copilului!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Vad ca insistati sa mintiti lumea1 (8 Iunie 2010, 18:00)
gica
Dati datele unui copil parasit de parinti si pe care nu vrea sa il adopte nimeni in Romania, ca il adopt eu (sper sa fiti tot atat de insistenti in a ma ajuta cu formalittile pe cat sunteti de insistenti cu adoptiile internationale)!

Nu sunt suficienti copiii adoptabili in Romania pentru cererile care sunt deja!

Credeti ca o familie din Romania nu poate sa ofere unui copil adoptat aceeasi dragoste si un camin sigur ca si o familie din alta tara? Din contra, multi coipiii trimisi n alta tara nu au nimerit deloc bine si nici nu au cui se plange, cum ar fi facut-o in Romania!

Mincinosilor! Nu va intereseaza decat banii pe care i-ati lua pentru a ajuta la aceste adoptii internationale! Pe doritorii din Romania nici nu ii bagati in seama (ca nu ar mai ramane prea copiii pentru a va justifica ong-urile in spatele carora faceti afaceri!)
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Anca Ionela (9 Iunie 2010, 18:00)
de ce sunt de acord...
sunt Ionela si sunt de acord cu aceasta petitie. Va spun si de ce. In 2000 am fost adoptata de o familie de italieni, impreuna cu fratele meu, dar Ion Tiriac si Emma Nicholson au inchis adoptiile. Ne-au ascuns pe mine, pe fratele meu cu inca alti trei copii adoptati de la acelasi centru, in azilul de batrani al carui director era chiar directorul educativ al centrului. Mergeam la scoala cu gardienii de la centru, eram paziti la usa clasei ca niste puscariasi. Ne luau de la cursuri si ne duceau pe camp sau la depozitul de fier vechi al unui cunoscut de-al directorului spunandu-ne ca ne ascund ca sa nu ne ia strainii organele.10 ani am trait terorizata, inspaimantata de aceasta "grija" parintasca. In loc sa fim lasati sa mergem in familiie adoptive, am primit batai din partea mamelor sociale, chiar si a gardienilor, insulte la adresa noastra, umilinta si dispret. Acum dupa 10 ani, viata noastra este goala... plina de traume psihice, de cosmar, de deziluzii, de minciuni, de manipulare psihica. In ultimii 3 ani, toti copiii au fost dati afara din centru, in locul lor au fost adusi batrani pentru ca nu mai erau copii...si majoritatea au ajuns in strada.Cele mai multe fete au fost violate chiar de unii angajati ai centrului si "consiliate" sa declare anchetatorilor, ca au facut dragoste de buna voie si nesilite de nimeni. Din 98 de copii cati eram atunci, doar 10 au terminat o scoala, restul fiind pe nicaieri, cu dificultati de integrare sociala. O parte dintre acestia au dormit si dorm inca pe sub scarile unor blocuri, prin parcuri, in adapostul de noapte unde dorm majoritatea boschetarilor. Ce ne-a oferit statul roman pana acum? Mancare si dormit, ca la puscariasi. Nu tu dragoste, nu tu familie, nu tu educatie, nu tu siguranta, un viitor fara speranta. In prezent centrul de copii a devenit azil de batrani, iar 30 de copii au fost trimisi sa " invete" in Fagaras intr-o scoala de copii bolnavi psihic.
Auzi "Gica" iti propun sa o adopti pe o colega de-a mea. Are 19 ani. A fost adpotata in 2000 de o familie de profesori universitari din Verona, dar nici ea nu a ajuns la familia adoptiva, din aceleasi motive. Stii ce s-a intamplat in ultimii 10 ani in viata ei? Iti spun eu: a fost violata la varsta de 14 ani. A furat si fura in continuare. Are dosare penale de furt calificat la politia din Fagaras si Brasov. A fost data afara din centru la implinirea varstei de 18 ani. Acum se prostitueaza intr-un bar de noapte din Fagaras. Halal grija! Halal viata!
Poti s-o adopti daca vrei. Ea inca isi doreste familie... Si sti care mai este paradoxul? Familia adoptiva din Italia a venit in ultimii ani, s-o intalneasca, sa o incurajeze, sa o sustina moral si financiar, dar ea era plecata si in Austria sa isi profeseze meseria pe care a invatat-o in timpul institutionalizarii !!!
Pentru stiinta ta, in Romania sunt la aceasta ora peste 70.000 de copii abandonati si aproximativ 3000 de familii atestate ca fiind apte sa adopte un copil. De ce nu se fac adoptii nationale? Iti spun tot eu: romanii nu adopta copii de tigani. In plus, fa tu socoteala, Gica ce cheltuieli asigura statul roman pentru cresterea unui copil in orfelinat. 20 milioane lei vechi pe luna. Asa ca, Gica draga, plateste tu in continuare din salariul tau pentru toti orfanii Romaniei sau si mai bine, adopta-i pe toti !!! Sigur, presedintele Romaniei care se opune adoptiilor internationale te va premia si va fi nasul copiilor tai.
Semnat ANCA IONELA LUCIA unul dintre initiatorii petitiei.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
gabriela (29 Ianuarie 2012, 19:18)
o noua seperanta pt voi
Anca Ionela povestea ta este cutremuratoare,am sa public tot in presa internationala sotul meu fiind un ziarist italian...si o familie care dorim cu tot sufletul sa adoptam copii din romania..dumnezeu sper sa ne ajute si pe noi sa avem copii nostri.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
daniela (24 Martie 2012, 09:56)
cum pot adopta un copil din romania?
sunt Daniela,la randul meu sunt de acord cu aceasta petitie........povestea mea e ca sunt casatorita cu un italian si locuiesc in italia.in 2007 am fost in romania pentru donare de ovule(,am probleme mari si nu reusesc sa am un copil)la spitalul unde am fost,nu am fost tratata bine,in sensul ca medicul a inceput sa urle:ce te-au trimis aia din it la mine,ca eu nu am timp,trebuie sa plec in vacanta!!!!!!!si alte alte lucruri,ma simteam un vierme care era sub pantoful lui.........nu credeti va rog ca nu m-am imformat inainte de a merge la el........am terminat discutia si ies pe hol,la care o doamna ma intreaba daca i-am dat ceva?eu raspund ca nu,dansa raspunde ca trebuia sa-i dau cel putin 100 sa-i bag in buzunar.termin tot nu vreau sa plictisesc povestindu-va in ce conditii m-a vizitat..........plec spre constanta,dupa 2-3ore ma suna asistenta si printre altele imi zice ca ptr dl doct. cadoul lui e de 5000 de euro..........nu mai intru in amanunte ptr ca nu am fost de acord.........dupa catev zile merg cu sotul meu sa ne informam ptr o adoptie,sa ne facem o idee de cum se procedeaza,din pacate nici aici nu a fost bine,sotul meu italian,trebuia sa aiba cetatenie sau sa demonstreze ca sta de 3ani in romania,un lucru imposibil deoarece noi lucram aici,viata si datorile noastre sunt aici,nu avem posibilitatea sa plecam.Asadar am ajuns in 2012,dupa toti acesti ani,dupa alte incercari de-a avea un copil nereusite,ultimul rezultat negativ a fost in 19-03,sa caut sa ma informez cum as putea adopta un copil in romania,din pacate nu s-a schimbat nimic,ma intreb de ce??????va scriu cu lacrimi in ochii,ma doare sufletul ca nu pot sa dau toata dragostea din suflet unui copil,viata mea este inutila nu ma simt sa fac nimic,mai ales ca am ramas si fara loc de munca,va multumesc ca m-ati ascultat si sper ca ceva se va schimba..........
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
marcel iancu (23 Martie 2012, 14:33)
hahaha ce gluma buna
cum adica da statul 20 milioane pe luna pentru fiecare copil ?

Iar tu cu povestea ta induiosatoare , multumeste statului roman ca ti-a salvat viata.

Oricine te lua "in strainatate" te taia si iti vindea organele.

Iar povesti aiurea cu familia de italieni care a venit dupa 10 ani sa te viziteze - sa le spui cui te-o crede. Cat de PROSTI CREZI CA SUNTEM de minti in halul acesta ???!


Cat de naivi sunteti oameni buni ? Niste mafioti vor sa ia copii din orfelinate ,si sa ii ucida ca sa le vanda organele.

Nu lasati sa se intample asta. Mai bine in chin si in foame si in mizerie in Romania , decat mort.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
@ Anca Ionela Lucia (9 Iunie 2010, 19:10)
Lasa minciunile....
Mersi pentru recomandarea de a-ti adopta prietena! Nu vrei sa te adopt si pe tine impreuna cu ea? Poate as reusi sa te educ, ca vad ca iti lipsesrte bunul simt si educatia! Lasa, poate io adopta cineva prietena prin Austria si isi implineste visul de a fi adoptata intr-o tara straina - si te rezolva si pe tine, adica iti gaseste o familie care sa te adopte tot prin Austria. Italienii aia care o doreau, de ce nu o ajuta acum,. ca e majora si are pasaport - sa ii caute un loc de munca onorabil in italia, sa o gazduiasca la ei, sa invete o meserie, poate sa invete carte... Aaaa, daca sunt sraci, cum ar fi crescut-o de mica?
Zi multumesc ca traiesti, ca puteai fi banca de organe pana acum!
Sa stii ca copiii se infiaza ca sa fie crescuti, adica de mici, nu cand sunt majori (desi exista si aceasta posibilitate).
Te cand te freaca pe tine grija de banii statului?
Povesti cu violuri au patit si copiii cu parinti, nu numai ceilasati in grija statului...
Da, sistemul de asistente sociale nu este bun, dar asa e moda copiata din oOcident.
Da, sunt multi copiii parasiti la stat, dar adoptabili sunt foarte putini, mai putini decat cererile de adoptii din Romania. Pentru asta multumiti-le parintilor care v-au facut si v-au lasat la stat, pentru ca o lege stramba le cere acordul la amandoi, si parintii naturali nu isi dau acordul pentru infiere pentru ca vor sa aiba copiii la batranete crrescuti de stat!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
gica (10 Iunie 2010, 18:25)
De ce?
Adminstratorule, de ce lasi sa treaca comentariile afaceristilor astia corupti, si comentariul meu nu il lasi? Te deranjeaza adevarul din comentariu? De ce nu esti corect?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Lingurar Madalina Elisabeta (10 Iunie 2010, 22:01)
opriti discriminarea!
Am ... ani. Nu m-a cerur nimeni in adoptie interna pana astazi, pentru ca sunt foarte bruneta si am aliura de domnisorica. Mama mea a murit dupa ce m-a nascut. Tatal meu nu m-a recunoscut. Deci, nu am pe nimeni pe lume. Nici rude in Romania care sa ma accepte, nici un bunic in strainatate care sa ma adopte. Ce vina am eu? Spune tu, Gica, vrei sa ma adopti? Eu tot mai sper intr-o minune dumnezeiasca, adica, sa am si eu o familie, o casa, o papusa numai a mea, o mama care sa ma iubeasca si sa ma pregateasca pentru viitor, un tata cu bani, masina si prestigiu , o bunica si niste verisori. Vreau parinti, Gica, intelegi tu ? Vreau sa ajung ACASA, m-am saturat de centrele de plasament prin care am trecut pana acum (6) La varsta de 9 ani, Catharsis m-a scos din casa de copii din satul Dacia si m-a incredintat unei familii de asistent maternal. Am trait patru ani ca-n burta mamei., adica bine, fara grija. La 14 ani, protectia copilului m-a luat de la matrenal si m-a reinstitutionalizat intr-un centru de copii cu handicap din Fagaras, unde sunt si astazi. Tu crezi ca eu sunt blestemata sa traiesc toata viata mea printre straini care ma ignora, mereu in asistenta sociala, fara libertate, fara familie, fara dragoste, fara demnitate, fara a fi si eu cine este fetita ta care are probabil varsta mea? Gica, pe tine te intereseaza viitorul copiilor orfani din Romania , sau banii pe care ii primesti ca sa boicotezi adoptiile internationale? Corupt moral si financiar esti tu, nu cei care sunt autorizati sa lupte pentru drepturile copiilor. Citeste si tu, cel putin legea in discutie, daca nu ai acces la sufletul mutilat al unui copil parasit chiar de cei care i-au dat viata....Elisabeta
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
gica (11 Iunie 2010, 16:28)
@Lingurar Madalina Elisabeta
Cine spui ca imi da mie bani ca sa boicotez adoptiile internationale? Hai, spune, ca eu nu stiu... In schimb, stiu cine va manevreaza pe voi, fosti si actuali copiii ai statului, ca sa semnati si sa comentati aceasta petitie! Toate ong-urile, asociatiile etc. care au initiat aceasta petitie (citese petitia) si altii ca ei, vor fi intermediari in cazul adoptiilor internationale si vor castiga foarte multi bani - acesta este si unul dintre motivele pentru care s-au sistat adoptiile internationale, adica coruptia.
Daca nu ai fost infiata din Romania pana acum este, probabil, din cauza acestei legi tampite (copiate din Occident) si care cere acordul ambilor parinti pentru adoptie. Tu esti printre cele mai nefericite cazuri - imi pare rau sa ti-o spun - dar nu vei fi infiata niciodata cat esti minora, pentru ca pentru tine nu are cine sa isi dea acordul (adica esti un copil care nu poate fi infiat). Situatia ta ar fi aceeasi si daca se deschid adoptiile internationale, pentru ca se aplica aceeasi lege. Cei care te-au pus sa semnezi petitia si sa scrii acest comentariu nu ti-au mai spus si amanuntul asta.
Eu nu te pot adopta pentru ca, in afara de legea care nu te lasa sa fii adoptata, nici nu am bani, masina si prestigiu, asa cum ai scris ca iti doresti si asa cum crezi tu ca au toti copiii cu familie.... Te inseli, uniii traiesc in saracie, sunt mai flamanzi si mai dezbracati decat tine, nu au acces la scoala cum ai tu...
Nu ai sa traiesti toata viata fara libertate, cand vei fi majora vei fi libera, chiar nu o sa-ti convina cat de libera ai sa fii (crezi ca copiii cu parinti responsabili au foarte multa libertate, cum aveai tu la asistenta maternala pe care probabil ca nu o interesa educatia si viitorul tau?). Nu ai sa traiesti toata viata printre straini, fara familie, fara dragoste, pentru ca ai sa iti faci familia ta, ai sa te casatoresti, ai sa ai copiiii... Pe urma, mai sunt si prieteniii, care, uneori, te ajuta mai mult decat rudele - incearca sa iti faci prieteni printre cei ca tine, nu urmari numai banii, masina si prestigiul (apropo, mai mult decat o masina conteaza o casa). Cat despre lipsa demnitatii de care te plangi, asta nu depinde de cei din jur, ci depinde numai de tine...
Succes si iti doresc sa iti implinesti visul de a avea o familie si toate celelalte visuri!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Anica Francu (14 Iunie 2010, 20:58)
adoptii internationale foarte reusite
Timp de 10 ani, cat am lucrat ca asistent maternal, am crescut 7 copii abandonati, din care, cinci erau de etnie rroma. Cei 6 au fost adoptati in strainatate: doi in Luxemburg, doi in Italia, unul in Canada si unul in Romania. Mentin legatura cu ei si cu familiile lor, care imi trimit in fiecare an, de Craciun, o felicitare si o fotografie cu copilul adoptat. Toti sunt frumosi si fericiti. Dar, ultimul copil pe care eu l-am crescut timp de 6 ani si jumatate, orfan de mama, nerecunoscut de tata, blond, cu ochii albastri, nu a fost cerut de nimeni in adoptie nationala si nici nu a fost cautat vreodata de cineva. Cand eu m-am pensionat, copilul a fost dus la un centru de plasament, desi a fost cerut in plasament familial de familia mea-extinsa.Au trecut doi ani de atunci si nu s-a intamplat nimic bun in viata lui. Dimpotriva, i s-a spus ca eu am murit, mi s-a interzis vizitarea lui timp de o luna si jumatate. Am apelat la presa si am reusit sa-l vizitez dupa doua luni. A fost socat cand m-a vazut, nu putea sa deschida gura, a plans si le-a intrebat pe angajate ''de ce m-ati mintit ca mamica mea a murit'' Iata ce alternativa i-a oferit statul roman acestui copil fara parinti... i-a luat ceea ce eu i-am dat...familie,dragoste, caldura, siguranta, dandu-i suferinta si durere, incertitudine si nimic din tot ceea ce el avea nevoie, adica dragoste.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Darie Ionut (15 Iunie 2010, 18:02)
O viata ruinata
S-a ales praful de cei 30 de ai mei, petrecuti prin multe case de copii, prin parcuri si gari, prin pasaje si boschet, nemancat si nespalat, alungat ca un caine de colo colo de gardieni.Greu am fost primit la Adapostul de noapte.Nu aveam bani de analize medicale si nici cu ce sa-mi platesc masa si cazarea. M-au ajutat oameni de suflet, dar nimeni dintre autoritatile care raspund de tinerii iesiti din casele de copii.Nu stiu ce pacate am facut eu cand eram in burta mamei mele, nu stiu de ce am ajuns pe drumuri, nu inteleg, ce cruce trebuie sa duc inspre Golgota ?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
loool (23 Martie 2012, 14:39)
asdf@yahoo.com
Inca unu platit de mafie ca sa convinga prostii sa isi lase copii sa fie ucisi !

Pai tu crezi ca un copil ar strazii ar avea internet , sau ar vorbi atat de corect gramatical , sau ar sti ce e aia Golgota ???


Hahaha , mafioti ce sunteti , vreti sa vindeti carnea copiilor nostri !
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
gica (16 Iunie 2010, 13:24)
@Anica Francu
Daca il iubesti asa de mult pe ultimul copil pe care l-ai avut ca asistent maternal, de ce nu l-ai adoptat tu (sau familia ta extinsa?).
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Ionut (17 Iunie 2010, 15:05)
NU VINDETI COPIII
Eu sunt impotriva adoptiei internationale pt mai multe motive.

Romania este in criza demografica, continuul spor demografic negativ ducand in viitorul apropiat la colapsul sistemului de asigurari sociale etc. Vom fi in consecinta nevoiti sa acceptam forta de munca platitoare de taxe provenind din migratie, astfel incat configuratia identitara, sociala, religioasa, etnica, you name it..se va schimba radical. In asemenea conditii exportarea cetatenilor ca pe marfa, ba mai mult, contra cost, este o solutie damnabila. Noi trebuie sa avem grija de acesti copii. Sunt ai nostri si suntem responsabili pentru ei. Ei sunt speranta noastra.
Exista, din nefericire, numeroase familii din tara noastra care nu pot avea copii si sunt familii eligibile pt adoptii dar: nu sunt copii indeajuns!!! Asa ca textul petitiei e o minciuna sfruntata: prezinta situatia ca si cum adoptia internationala ar fi o necesitate imperioasa. Pt ca un copil sa fie din pdv legal adoptabil trebuiesc indeplinite multe conditii. Adevarul asta e> exista foarte putini copii adoptabili. Acum cateva luni, in Careffour Ploiesti exista un anunt care m-a oripilat: in judetul Prahova exista 13 copii adoptabili. Oripilant a fost faptul ca anuntul era intr-un centru comercial. Dar concluzia: In cel mai populat judet din tara, exista doar 13 copii adoptabili, iar familiile de romani stau si asteapta ani la rand sansa de a adopta un copil.
Asa ca sunt foarte suspicios in ce priveste 'bunavointa cathartica' a unora cata vreme adoptia internationala a fost una dintre cele mai crude afaceri banoase de dupa revolutie. Un tip Stanciu, neoprotestant, care a lucrat in DPC Prahova dupa revolutie si care se ocupa azi de o mica casa de copii de langa Ploiesti _ Pleasa, a recunoscut ca fiind in comisia responsabila la nivel judetean de adoptiile internationale, semna pana la 170 de dosare pe zi. Papau bani grei din varf si pana jos pt fiecare copil vandut. Existau familii americane care au adoptat si 6 copii cu handicap major. De Ce??? In conditiile in care o familie americana se chinuie sa supravietuiasca sistemului in cazul in care are un singur caz de handicap, de ce ai vrea sa adopti 6-7 copii????
Raspunsul l-a dat tot dl Stanciu: organe!!! Unde sunt copiii vanduti??? Mai verifica cineva soarta lor? Iar acum, acesti binevoitori, salveaza orfanii romani incercand sa reintroduca mafia adoptiilor internationale??? Sa le fie rusine!!!
Sa deplangem faptul ca exista copii orfani! Dar sa ne asumam asta! Noi trebuie sa-i crestem!! Iar daca sunt chiar atat de ingrijorati domnii catharctici de soarta orfanilor sa-i trimita asociatiilor Pro Vita. Ii vom creste noi si in nici un caz nu ii vom vinde.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
gabriela (29 Ianuarie 2012, 19:37)
rusine
Ce dovezi ai cucuana ca copii sunt vanduti??cum poti afirma asa ceva sa iti fie rusine...tu sti cat cheltuim noi straini pt a ajunge a infia un copil din alt stat..platim intre 15 si 30 de mii de euro...parerea ta ca eu locuiesc in alt stat nu am dreptul sa am un copil al meu....rusine sa ati fiie cand afirmi lucruri de care nu ai habar..
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
gica (18 Iunie 2010, 18:35)
Are dreptate Ionut.
In sfarsit cineva a spus adevarul! Nu sunt copiii adoptabili in Romania! Dar a omis sa spuna de ce: din cauza unei legi proaste care cere acordul parintilor naturali pentru adoptie. Si ei nu isi dau acordul pentru ca doresc sa le creasca statul copiiii, iar ei sa ramana cu alocatiile (o scapare a legii) si la batranete sa aiba cine le da o cana de apa.
Mult mai potrivita ar fi o petitie pentru anularea acestei legi si revenirea la legile privind adoptia de pe vremea comunismului - astfel ar putea fi adoptati mult mai multi copiii in Romania.

Aceasta este o petitie mincinoasa slijind unui scop mercantil si facuta din suferinta copiilor lasati in grija statului (vezi semnaturile si comentariile unor dintre ei).
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Erno Boldizsar (19 Iunie 2010, 00:01)
Adevarul poate fi ascuns dar nu poate fi ingroapat
Cei care mi-au incalcat dreptul la o familie timp de 18 ani cat am crescut prin mai multe case de copii, m-au nenorocit pe toata viata. Eram elev in clasa a 12-a la Colegiul de Silvicultura din Brasov cand directorul de la centru m-a dus acasa la parintii mei pentru ''reintegrare''. M-am trezit in fata unor straini. Ei vorbeau ungureste si eu nu intelegeam nimic, eu vorbeam romaneste si ei nu pricepeau nimic. Ma uitam uluit la doi oameni straini pe care nu i-am vazut niciodata in viata mea. Daca lor nu le-a fost mila de mine si nici nu m-au recunoscut ca fiind fiul lor, celor de la Centrul Educational Poiana Soarelui nici macar atat. Nu m-au mai primit inapoi in centru, in schimb m-au obligat sa semnez un contract de munca chiar cu doua saptamani inainte de inceperea . Eram sub stare de soc cand am semnat, auzind intruna, esti major, trebuie sa muncesti si sa-ti iei viata in piept....Asa am ajuns printre boschetari, dispretuit de toata lumea. .Am dormit cateva luni bune sub scarile unui bloc, murdar, nemancat, nespalat. Scoala incepuse, iar eu pierdusem notiunea timpului si asa m-am trezit exmatriculat,cu peste 280 de absenta nemotivate. Un gardian m-a scos din culcusi, m-a dus la Catharsis. Aici am fost ajutat sa fiu primit la Adapostul de noapte si sa ma reinscriu la scoala. l-au rugat pe director sa ma sustina sa-mi continui scoala, dar era prea tarziu, consiliul profesoral nu a vrut sa tina cont de motivele pentru care eu am lipsit in primele luni.din ultimul an de scoala. Am ajuns din nou in strada, in pasajul de la Hidromecanica unde ma aflu si astazi, printre straini... Nu uita, cititorule, ''casa de copii nu este acasa''. Acasa este acolo unde eu nu am sa ajung niciodata, pentru ca pentru mine nimeni nu a construi nimic niciodata . Voi putea eu singur sa fac ceva pentru mine de acum incolo, cand tu nu ai facut nimic pana acum? Nu am terminat scoala din vina lor. Nu am invatat o meserie tot din vina lor.Nu ma angajeaza nimeni din vina mea ca sunt un nimeni. Nu m-a iubit nimeni niciodata si cat de mult aveam si eu nevoie de dragoste lor, a celor care mi-au dat viata. Nu m-a cerut nimeni in adoptie, desi eram copil abandonat, iar astazi nu ma accepta nimeni pentru ca nimeni nu are nevoie de mine. Nu cred ca este vina mea ca m-am nascut fara noroc, cu 20 de ani in urma. Erno Boldizsar, 20 ani
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
TOMP MICHAEL (19 Iunie 2010, 19:11)
povestea vietii mele esta si a lor
O poveste foarte trista despre un copil cu ochi de culoare deschisa, cu ten alb si origine germana, parasit intr-o padure din judetul SUCEAVA, cu 23 de ani in urma.... Un om care cauta lemne de foc a auzit vocea mea sugrumata...m-a luat si m-a dus la Leaganul din Siret. Am avut norocul ca nu m-a sfasiat vreo fiara salbatica...dar, am avut ghionul sa fiu sfartecat de cei care au fost bine platiti ca sa aiba grija de mine. N-am avut nici norocul de a fi cerut in adoptie nationala pana la varsta de 18 ani si nici acum nu am am norocul sa-mi gasesc un rost pe lume. Sunt un pui de sas, cu o linie lunga in rubrica'' numele tatalui'', cine stie cine o fi el ...si cu o stampila pusa pe frunte '' un orfan'', un fost copil abandonat nu numai de cei doi care mi-au dat viata, ci si de statul roman care nu mi-a oferit nimic pana la aceasta varsta, inafara de mancare si dormit, desi nu sunt handicapat. Nu am probleme de sanatate sau de comportament, dar nici nu am noroc sa fiu iubit. Oameni buni, iubiti copiii cand sunt copii si dati-le o familie atunci cand parintii lor s-au lepadat de ei! Atat va rog, doamnelor si domnilor, dati ''cezarului ce-i al cezarului''! Michael, 1.78 cm.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Anca Ionela (21 Iunie 2010, 14:57)
sper sa intelegeti ceva...
voi ziceti ca noi ar trebui sa avem grija de copii nostri, dar de ce sunt atatea cazuri de copii iesiti din casele de copii care au sfarsit si inca sunt pe strada? daca vor sa munceasca, nu li se ofera aceasta sansa pt ca nu au scoala sau experienta necesara. de ce? pt ca sunt orfani? pt ca sunt de la case de copii? pt ca sunt ei? ce vina au saracii ca nu au nimic nici in prezent nici in viitor? aveti dreptate in legatura cu legea eronata data de "mirificul" guvern al Romaniei, dar daca in Romania se mentine aceasta lege, de ce se interzice deschiderea unei noi usi, unei noi oportunitati? cea a adoptiilor internationale? de ce va chinuiti sa sustineti punctul vostru de vedere in loc sa faceti si voi ceva cu legea asta eronata? e un lucru comun pe care vrem sa-l schimbam toti, iar tu gica, educatie poate am mai multa ca tine, si bun simt am cu cine merita. poate daca iti exprimai punctul de vedere mai diplomatic, nu iti mai raspundeam cu "lipsa de bun simt".
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Pagina 1/4 1 2 3 4