Exprimă-ţi opinia liber. Creează sau semnează o petiţie online.
image

Comentarii "Modificare constituţiei astfel încât nici persoană condamnată penal să nu mai poată ocupa funcţii de demnitate publică", pagina 1

Facebook share
 
Ionut I (7 Iunie 2016, 22:43)
Atentia la nuante
Buna seara,

O sa incerc sa fiu cat se poate de scurt si concis.
In ciuda faptului ca sunt de acord cu faptul ca un condamnat penal NU ar trebui sa ocupe functii de demnitate publica, tin sa aduc in atentia dumneavoastra ca aceasta lege ar putea duce la abuzuri si poate reprezenta motivul unor inscenari in lumea politica.

In cazul in care veti modifica aceasta petitie astfel incat nici o persoana care isi ispaseste condamnarea sa nu mai poata ocupa functii de demnitate publica.
Sa nu uitam ca presedintele Uruguayului, Jose Mujica, a petrecut 14 ani in detentie.

O seara frumoasa,
Ionut
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Adrian (7 Iunie 2016, 22:52)
Sa ajungem la nuante
Buna seara,

In cazul in care se va ajunge la modificarea constitutiei sunt convins ca, cei care vor concepe textul modificarilor vor avea grija la nuante astfel incat sa nu existe ambiguitati.

O seara frumoasa.
Adrian
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Cristina (9 Iunie 2016, 12:00)
Denumire corecta
Cu tot respectul... Puteti schimba denumirea petitiei din "Modificare constituţiei astfel încât nici persoană condamnată penal să nu mai poată ocupa funcţii de demnitate publică" in "Modificarea constituţiei astfel încât nicio persoană condamnată penal să nu mai poată ocupa funcţii de demnitate publică" ? Pentru corectitudine gramaticala, totusi.

Multumesc.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Anchidin Mihail Rafu (8 Iunie 2016, 01:59)
Pentru normalitate.
Pentru normalitate.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Anchidin Mihail Rafu (8 Iunie 2016, 01:59)
Pentru normalitate.
Pentru normalitate.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Anchidin Mihail Rafu (8 Iunie 2016, 01:59)
Pentru normalitate.
Pentru normalitate.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Anchidin Mihail Rafu (8 Iunie 2016, 01:59)
Pentru normalitate.
Pentru normalitate.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Anchidin Mihail Rafu (8 Iunie 2016, 01:59)
Pentru normalitate.
Pentru normalitate.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Anchidin Mihail Rafu (8 Iunie 2016, 01:59)
Pentru normalitate.
Pentru normalitate.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Groza Mihaela Lorelei (8 Iunie 2016, 12:57)
Curatenie
Felicitari! Doar asa vom reusi sa curatam tara!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Diana (8 Iunie 2016, 13:35)
modificare petitie
nu consider ca e suficient. "justitia" e tot in mana lor. petitia ar trebui reformulata astfel incat cei aflati sub urmarire penala sa nu poata participa la viata politica a tarii. in momentul alegerilor, sa nu fie pe listele electorale. procesele se pot tergiversa, sa dureze ani de zile. aici e vorba de imaginea Romaniei, care are impact nu doar asupra populatiei, ci si in plan extern. cum e acum? un sfert din primarii alesi sunt cu dosare penale! inteleg ca ei or fi criminali si nu le e rusine, chiar daca doar o parte din ei sunt vinovati, dar voua nu va e rusine?! cu primarul acela baimarean, care e in puscarie si ales primar, vi se pare ok? domnilor, la o angajare banala, chiar si la maturat strada, vi se cere sau nu cazierul?! daca nu au incredere in tine sa te angajeze nici sa maturi strada, cum sa conduci o tara?! nu va e rusine sa deloc?! cum sa tolerati asa ceva?! da, se fac manareli politice, se insceneaza destule, se improasca reciproc cu noroi - dar nu se ajunge la cercetari penale doar din atat! daca un politician taie si spanzura pentru ca nu-i convine ca s-a vorbit ceva despre el, e defaimat, in campanii electorale nu functioneaza aceasi lege? daca le trebuie sa se spurce ca tiganii la usa cortului (si aici nu e vorba de discriminare, ci de zicala populara sustinuta de comportamentul minoritarilor respectivi) cum le permiteti sa continue si sa-i si alegeti? daca isi defaimeaza colegii din prima, fara sa faca nimic, ce-or sa faca natiunii acesteia?! un pic de demnitate si de respect uman ar trebui sa fie OBLIGATORII, de comportamentul lor "demn" depinde si politica interna, si cea externa! deschideti-va ochii, ca nu e vorba de rafuieli sau boala pe... si impuneti un minim de demnitate! vietile a milioane de romani depind de asta!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
ioan gruia (9 Iunie 2016, 00:28)
amendament la petitie
suspendarea din functie pt inceperea cercetarii penale pana la definitivarea in instanta
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
bogdan (9 Iunie 2016, 01:32)
petiţia nu e necesara şi e in contradicţie cu dreptul omului la muncă
pentru combaterea corupţiei politice sunt necesare alte măsuri, precum confiscarea averilor (s-a emis vreo lege în privinţa asta?) sau înăsprirea pedepselor cu închisoarea. dar odată ce o persoană şi-a săvârşit pedeapsa dată de justiţie, acea persoană se află în legitimitate şi în toate drepturile pe care justiţia le cordă cetăţenilor. de aceea justiţia şi legislaţia nu pot accepta o asemenea propunere de lege.
orice persoană care a ieşit din închisoare sau care şi-a ispăşit o condamnare, are aceleaşi drepturi ca orice cetăţean, inclusiv dreptul la muncă. iar acea persoană e liberă să-şi aleagă ce activitate doreşte. (de aceea nici nu e just să ţi se ceară cazierul atunci când vrei să te angajezi undeva).
petiţia e nenecesară şi pentru că e puţin probabil ca un condamnat pt corupţie să mai revină în politică, pentru că nu mai are credibilitate. dar dacă doreşte şi are competenţa şi convingerea necesară, e liber să o facă. a i se nega acest drept e echivalent cu a i se nega umanitatea.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Adrian (9 Iunie 2016, 09:53)
Nu sunt de acord
In opinia mea gresiti profund. Ceea ce solicita acesta petitie se refera doar la pozitia de demnitate publica in institutiile statului. Cel care si-a ispasit pedeapsa este liber sa practice orice alta meserie.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Catalin (11 Iunie 2016, 18:54)
Gresit
Prietene Bogdan, cred ca te-ar interesa foarte mult daca o persoana care ar trebui sa iti asigure ceva important pentru time are sau nu are cazier.
Acesta este un criteriu foarte important daca este de acord sa: aplici pentru card ( vezi functionarul de la banca), faci asigurare (vezi cel care iti proceseaza cererea de despagubire), sa ai un sistem de alarma monitorizat de o firma de securitate, daca vrei mai sunt foarte multe exemple.
Si crede-ma ca dintre o persoana cu cazier si una fara este de preferat cea fara cazier.
In conditiile acestea ai fi de acord ca un parlamentar / primar PENAL sa contribuie la votarea unor legi care te afecteaza, sau sa cheltuie banii tai ?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Niculae Vasile Cristian (9 Iunie 2016, 17:28)
Nu sunt de acord
Bogdan, citeste Constitutia.....
Nu pot ocupa functii de demnitate publica cei ce nu sunt cetateni romani si nu au domiciliul in Romania.
Asa dar, nu se incalca dreptul la munca.
Petitia trebuia facuta inca din 2007 pt a ne alinia la standardele Europene, dupa care tot tanjim.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
(9 Iunie 2016, 20:04)
să vă ia dracu pe toți care ați semnat petiția asta
să vă ia dracu pe toți care ați semnat petiția asta
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Dracul (12 Iunie 2016, 02:40)
ATENTIE !
O sa-ti vina randul ! Ti-e frica ,nu-i asa ?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Silviu Borşanu (10 Iunie 2016, 09:45)
silviuborsanu@gmail.com
Greşit ! Total greşită iniţiativa!Aceasta ar încălca drepturile omului.
Dacă ai greşit execuţi pedeapsa şi apoi de bucuri de toate drepturile. Să nu mai vorbim, că după o perioadă egală cu maximul pedepsei eşti reabilitat, sau poţi cere reabilitarea judecătorească, şi eşti radiat din cazierul judiciar. ......
Asta chiar ar fi o mare încălcare a drepturilor omului.
Dacă cineva doreşte o astfel de interdicţie, acela ar fi Partidul care îl propune şi îl trece pe listă!
Aici trebuie făcută presiune, sau, nu trebuie să-l votăm pe candidat.
Super reglementările sunt tendinţe de restrângerea drepturilor şi se practică în ţările cu regimuri dictatoriale.
Asemenea paliative sunt „democratice” sunt manipulări şi dezinformări.
Credeţi că aiurea a respins Curtea Constituţională pct. 8 din Declaraţia de la Timişoara ?!?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Rus. (10 Iunie 2016, 14:36)
Mai nene....
De ce te deranjeaza asa tare aceasta petitie? Ti-e frica sa nu-ti pierzi locul de primar in urma modificarii Constitutiei? Ai dosare penalr? Esti un corupt incurabil? Nu noi suntem de vina pentru faptele tale penale, ci tu! Spor la munca, pana nu iti pierzi fotoliul!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: