Exprimă-ţi opinia liber. Creează sau semnează o petiţie online.
image

Comentarii "Sustinere pentru reglementarea legala a reproducerii umane asistate medical si pentru introducerea procedurilor inseminare artificiala si fertilizare in vitro in programele nationale de sanatate", pagina 1

Facebook share
Aceasta petitie si-a atins obiectivul propus.
Prin urmare, procesul de semnare al acesteia a fost incheiat.
Va multumim pentru interes si sustinere.
Pentru a contribui la finalizarea cu succes a altor petitii, puteti consulta petitiile active.
Pagina 1/2 1 2
Marcel (14 August 2008, 08:47)
Petitie pentru familie
In septembrie, Adunarea Parlamentara a Consiliului Europei doreste sa ia in discutie o rezolutie prin care statele membre ar putea fi obligate sa legalizeze casatoriile intre homosexuali.

Alianta Familiilor din Romania (http://www.protejarea-familiei.com) a initiat o actiune civica de colectare de semnaturi impotriva acestei rezolutii. Semnaturile vor fi depuse la registratura Comisiei Europene, impreuna cu o Nota de Protest.

Petitia online poate fi citita si semnata la adresa:

http://www.petitieonline.ro/petitie-p20670044.html

Sub textul bilingv se afla linkul pentru semnaturi. Semnatarii primesc un email in care li se solicita confirmarea semnaturii, prin accesarea unui link. Fara aceasta confirmare, semnatura nu este valabila. De aceea, semnatarii trebuie sa verifice primirea emailului pentru confirmare, care poate intra in folderul Spam (pentru utilizatorii de Yahoo! Mail).
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
isis (10 August 2015, 23:35)
NICI EU NU SUNT DE ACORD
Pentru ce sa platesc eu ca n-au unii copii? Nu e o afectiune medicala care sa faca obiectul asigurarilor de sanatate. Femei sterpe si barbati sterpi au existat de cand e lumea si pamantul si n-a mai pierit specia umana. Mai bine invatati sa va acceptati destinul si sa va bucurati de cat v-a dat Dumnezeu, nu sa ma puneti pe mine sa platesc pentru obsesiile voastre de-a face plozi, cu atatia care mor de foame pe strazi si in centre de copii! Mai bine v-ati duce la psihiatru sa va cautati!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Valeria Turcas (7 Octombrie 2008, 22:17)
Nu sunt de acord
Atata timp cat exista copii abandonati , nu este permis sa se faca asa ceva . De ce nu infiaza cuplurile care nu au copii ? Ce importanta are ca acel copil poarta sau nu amprenta genetica a parintilor ???? Consider ca daca unui copil abandonat i se ofera : dragoste , afectiune si educatie , amprenta genetica a parintilor nu are nici o importanta .
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
VASILE VALENTINA (17 Octombrie 2008, 13:44)
SUNT DE ACORD
PT D-na VALERIA TURCAS
D-NA CELE CARE AU FACUT COPII SA AIBA GRIJA DE EI, NU SA II ABANDONEZE SA II LUAM NOI. Banuiesc ca dv aveti copii si de aceea ganditi asa dar daca nu ati fi putut sa faceti ne dadeati dreptate. Cine nu trece prin asa ceva nu stie ce inseamna, asa ca va rog sa va pastrati comentariile pt dv, si sa infiati dv 1.2.3. copii daca vreti. MULTUMESC
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Tili (25 Octombrie 2008, 20:45)
ptr.valeria turcas
Madam!!!
Da-ne tu exemplu!!!
Infiaza tu intai si pe urma gandeste-te bine la batranetile tale. Poate it rupei buzele pruncul infiat ca sa te saturi!!! Ca doar nu trebuie amprenta genetica !!! Nu???
Sa-ti dea Dumnezeu ce doresti tu altora! Si m-as bucura sa treci prin ce trecem noi totate ..... sa suferi un pic ptr. fiecare cuplu infertil ... sa vezi cum este..... Tu chiar nu meriti sa fii mama...
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Valeria Ţurcaş (29 Noiembrie 2012, 13:36)
pentru titi
Eu am fost înfiată şi am înfiat la rândul meu, deci nu mă învăţa tu să îmi leg şireturile . Am şi propriul meu copil dar am mai înfiat doi şi ................ i-am crescut singură până şi-au luat masteratul şi sunt mândră de toţi trei .
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Cristina (26 Octombrie 2008, 05:25)
Pt Valeria Turcas
Cata rautate! Ce rost avea comentariul acesta? Nu esti de acord, stai in banca ta, nu semna petitia si gata. Nu totul se rezuma la amprenta genetica. Dar bolile pe care le poate avea acel copil, bolile psihice, efectele adverse ale lipsei de afectiune din perioada cat a stat in plasament? Cine stie cum a dus sarcina mama aceea denaturata care pe urma si-a abandonat copilul ca pe un lucru ne nimic? Oare cele care au de gand sa-si abandoneze copiii se ingrijesc in timpul sarcinii asa cum o face o femeie care chiar isi doreste copilul acela? Oare are grija de ce mananca, de ce pastile ia sau nu ia ca sa nu mai vb de bautura si droguri care toate pot avea efecte groaznice asupra acelui copil? Nu sunt impotriva adoptiei, nepotelul meu e adoptat, DAR adoptia numai dupa ce am incercat tot ce se poate face omeneste posibil. SI e mai bie sa gandesti de 3-4 ori inainte de a spune o prostie
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Anca (3 Noiembrie 2008, 15:56)
pt valeria turcas
nu te supara cati ani ai ? cred ca mai exista inca persoane cu mentalitate comunista , pot chiar sa spun chiar nazista , si ce daca sunt copii abandonati asta imi ia mie dreptul de a avea prorii mei copii ? Pentru ca exista foarte multi copii abandonati asta inseamna ca nivelul de cultura si civilizatie e mediocru , si fara suparate pot sa spun ca si al tau e la fel , asta chiar daca ai fi licentiata in orice domeniu , esti ipocrita .
SPER SA AJUNGA ACESTE MESAJE LA TINE. Si cum spunea d-na de mai sus STAI IN BANCA TA !!!!!!!!!!!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
adriana (7 Noiembrie 2008, 22:55)
Pt valeria turcas
stii ce as dori eu ??? sa iti dau tie suferinta mea pe care o am in suflet de atata amar de vreme macar pentru o zi sa vezi cum este sa speri de la o secunda la alta , de la o zi la alta ,ani si ani de tratament si de sacrificii sa vezi cum e sa visezi noapte ca esti insarcinata si cand te-ai trezit ai dat din nou de cruda realitate sa nu te poti uita nici macar la un film unde sant copii fara sa nu plangi amarnic ....asta as dori eu sa simti tu doar pentru o zi sa vedem atunci ce ai mai zice.....................
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Valeria Ţurcaş (29 Noiembrie 2012, 13:38)
pentru adriana
Eu am simţit suferinţa unui copil abandonat de la 3 zile, e mult mai mare decât suferinţa de care faci tu paradă .
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
isis (11 August 2015, 07:27)
obsesii
Dumneata ai suferinta psihica duduie, nu sufleteasca. Nici eu nu pot face copii dar n-am nicio strabatere. Ma multumesc cu cu mi-a dat D-zeu, el stie ce e mai bine pentru mine. Nu-mi creez obsesii si nici nu pretind bani altora ca sa fac eu plozi.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Raluca (15 Noiembrie 2008, 15:47)
Blog infertilitate
Buna ziua.

Am initiat o pagina web prin care dorim sa atragem atentia presei si autoritatilor politice asupra tristei realitati a cuplurilor infertile din Romania: http://infertilitateaesteoboala.wordpress.com/

Va asteptam cu comentarii si idei.

Multumim!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
ana maria (15 Decembrie 2008, 19:05)
obiectivitate
am 2 copii si nu stiu cum e sa nu poti avea.De cate ori aud de copii abandonati sau chiar ucisi la nastere nu imi pot da seama de' sentimentele'pe care poti sa le ai ca sa faci asa ceva pt. ca stiu ce inseamna sa dai nastere unui copil.Fiecare are dreptul sa simta fericirea de a fi parinte,de a fi mama.Cine considera ca va iubi un copil abandonat inseamna ca are multa dragoste de dat si fiecare copil merita o sansa,dar nu este de condamnat o familie care a hotarat sa se simta normali,sa fie parinti.Este deja o durere(putin spus)ca trebuie sa treaca prin atatea,dar daca exista o sansa si ei o vor cine suntem noi sa ii judecam.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
pogo (17 Decembrie 2008, 12:31)
nu e un moft acest lucru ci o necesitate
numai cine trece prin acesta boala a infertilitatii probabil ca va intelege durerea aceestor familii care se lupat cu tratamente, operatii, investigatii, etc..si multe altele

eu sufar cumplit...din acest motiv..ne chinuim de 2 ani si ceva cu acest diagnostic.....infertilitate....sa ajungi sa fac dragoste la comanda cu sotul stiind ca poate poate..se va prinde de data asta.....si sa numeri zilele ..etc ,,..e o mare durere pentru noi cei ce traim astfel de drame


trebuie sa ne luptam cu acesti neoamnei din ministerul sanatatii...rusine sa le fie......poate Dzeu le trimite si in familia lor un astfel in caz..INFERTILITATE...si vor vedea ei ce inseamna
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
larisa (17 Decembrie 2008, 13:57)
SPERANTA MOARE ULTIMA
ar fi ceva mai usor pt. noi cei care ne confruntam cu problema infertilitatii, sa stii ca ai un mic sprijin financiar din partea statului,, pentru ca sunt multe cupluri care nici nu indraznesc sa se gandeasca la FIV, din cauza ca nu-si vor putea permite niciodata d.p.d.v financiar.costurile sunt prea mari si sansele mult prea mici din cauza personalului medical care lasa de dorit in aceasta tara. in alte tari aceasta procedura este mai ieftina si esti tratat ca om ,nu ca animal.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
isis (11 August 2015, 07:29)
...mda
Da, asta ar mai trebui, sa aiba acces la finantare fara limite toti terminatii ca sa faca plozi; dupa care toti ei sa cerseasca bani statului sa ii creasca, ca n-au cu ce. Natie de cersetori, asta suntem.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
LAVINIA (19 Decembrie 2008, 11:42)
PARERE !
Sunt perfect de acord cu doamnele care au scris inaintea mea, exceptand prima Valeria Turcas, ale carei opinii stupide si comuniste nu fac decat sa-mi faca rau. Nu este obligatia noastra sa ingrijim copiii altor femei deregrate si drogate care si i-au abandonat. Daca dorim sa o facem este f bine, dar asta nu are nimic de a face si cu dorinta noastra perfect normala de a avea proprii copii. Si este firec sa facem tot ce ne sta in putinta pentru acest lucru. Numai de bine tuturor ce-si doresc un bebe !
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Alege Viata (21 Decembrie 2008, 21:09)
Fertilizarea in Vitro (FIV) alta fata a AVORTULUI....
- http://www.adevaruldespreavort.ro/conferinte-si-emisiuni/160-dr-christa-todea-gr
oss-bioetica-despre-viata-si-fertilizarea-in-vitro-fiv-sau-alta-fata-nevazuta-a-
avortului

- http://www.adevaruldespreavort.ro/ce-spune-stiinta-medicina/195-dr-christa-todea
-gross-conceptia-si-nidatia-dar-si-metodele-contraceptive-metodele-avortive-sper
micidele-toxina-nonoxinol-9-avortul-hormonal-fertilizarea-in-vitro-ru-486-steril
etul-diu

- http://www.adevaruldespreavort.ro/ce-spune-stiinta-medicina/19-avortul-hormonal-
si-chimic

- http://www.adevaruldespreavort.ro/ce-spune-stiinta-medicina/190-dr-christa-todea
-gross-conferinta-fertilizarea-in-vitro
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
adriana (22 Decembrie 2008, 17:13)
ce oameni !
Pt Valeria Turcas..............se vede ca nu stiti ce este aia suferinta .Imi pare rau sa vad ca o femeie gandeste asa .
Sper sa nu fiti mama ca nu meritati deloc acest lucru .Nu suntem noi vinovate pt abandonul acestor copii . Pe mine ma doare sufletul sa ii vad cum sufera ca nu au langa ei parintii , dar asta nu inseamna ca STATUL ar tb sa stea cu maiinile in san si sa nu faca nimik pt cele care sufera de infetilitate
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
SAVEANU ROXANA (22 Decembrie 2008, 17:48)
INFERTILITATE
si eu imi doresc foarte mult copii si nu reusesc sa-i fac desi ma zbat din toate puterile si eu si sotul meu nu mai stim ce sa incercam,ce tratamente sa mai facem,cat despre doamna cu infiatu copiilor nu cred ca a avut vreodata copii sau si-a dorit acest lucru,pt ca altfel si-ar fi dat seama de ce a spus.nu-i tot una copilul nascut si conceput de tine cu unul pe care nici macar nu stii de unde vine si ce gene are.nu pot sa zic,mi-ar fi foarte drag dar tot nu ar putea fi ca si propriul meu copil
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Pagina 1/2 1 2