Exprimă-ţi opinia liber. Creează sau semnează o petiţie online.
image

Semnaturi "Cerintele detinatorilor legali de arme pentru modificarea legii 295/2004 privind regimul armelor si munitiilor", pagina 1

Facebook share
Pagina 1/9 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Nume Varsta Sex Oras, Tara Data
1. CANTAR RAZVAN 30 m Craiova 24/03/2008 14:20
2. Bogdan Matei 29 m Bucuresti, Romania 24/03/2008 14:21
3. georgescu marius 35 m buzau , romania 24/03/2008 14:27
4. Surubariu Cornel 19 m Brasov 24/03/2008 14:44
5. Milea Daniel 34 m Bucuresti,Romania 24/03/2008 14:49
6. Radulescu Cristian 50 m Ploiesti 24/03/2008 14:52
7. Enache Petru Emanuel 27 m Iasi Romania 24/03/2008 14:52
8. Gaucan Ioan 46 m Ploiesti 24/03/2008 15:03
9. Giangu Cristi Constantin 24 m Vaslui, Romania 24/03/2008 15:04
10. Adrian Burcea 36 m 24/03/2008 15:06
11. Ghinescu Mugurel Nicolae 38 m Bucuresti, romania 24/03/2008 15:06
»»
De acord cu cele propuse. Cam ce as avea de comentat nu suporta net-ul.
Raspunde     Recomanda:
12. Miron Adrian Ionut 30 m Galati 24/03/2008 15:12
13. Dragos Apostol 32 m Falticeni 24/03/2008 15:14
14. Musoiu Florin 50 m Bucuresti - Romania 24/03/2008 15:22
15. Diaconu Sorin 38 m Bucuresti 24/03/2008 15:32
16. Pop Gabriel 22 m Bucuresti 24/03/2008 15:34
17. Pangica Cristian Val 38 m Bucuresti 24/03/2008 15:37
18. Zanfir Flaviu 20 m Bucuresti,Romania 24/03/2008 15:37
19. MORARIU DANUT 37 m SLATINA ,ROMANIA 24/03/2008 15:55
»»
DACA VANATOAREA ESTE UN LUX,ATUNCI SI CELELALTE SPORTURI SUNT LA FEL.TREBUIE SA INCETEZE ACESTE ACTE DE DISCRIMINARE BAZATE PE NISTE CONSIDERENTE PUR SI SIMPLU FANTEZISTE SI NEDOCUMENTATE.
Raspunde     Recomanda:
20. Florin Radu Todoca 37 m Romania 24/03/2008 16:02
»»
Sa se renunte la obligativitatea efectuarii cursului de manuire a armelor pana la urmatoarea viza a permiselor pentru cei care detineau arme la data intrarii in vigoare a Legii armelor.
Raspunde     Recomanda:
21. Dinu Teodor 39 m Bucuresti 24/03/2008 16:03
»»
Sunt de acord cu petitia si consider oportun schimbarile propuse.
Raspunde     Recomanda:
22. Florian Alin 31 m Bucuresti 24/03/2008 16:06
23. Zaharia Dan 62 m Brasov 24/03/2008 16:11
24. dalalau cristian m cluj-napoca, romania 24/03/2008 16:14
25. Netoiu Eugen Anton m Ploiesti/Prahova/Romania 24/03/2008 16:19
26. Iulian Bosorogan 32 m Timisoara 24/03/2008 16:24
27. Zamfir Catalin 27 m Bucuresti ,Romania 24/03/2008 16:35
»»
Legea armelor este o lege domino facuta aiurea ,e o lege inspirata din alte legi ale altor tari .Tot ce a fost rau la alti a fost adopta la noi .As vrea sa ii intrep de "alesi "nostri unde e libertatea europeana mult promisa .Ca cea ce este acum e numai o parere de libertate ,e mult praf in ochii fraierului de contribuabil.
Raspunde     Recomanda:
28. Dunca Aurel-Ionut m Brasov 24/03/2008 16:37
29. Hriscu Georgiana f 24/03/2008 16:38
30. Radu Catalin 36 m Bucuresti,Romania 24/03/2008 16:40
31. Chitac Alexandru m Timisoara 24/03/2008 16:42
32. Fazakas Szabolcs m Cluj Napoca 24/03/2008 16:48
33. Parva Bogdan Paul 26 m Simeria, jud. Hunedoara 24/03/2008 16:49
»»
Consider ca in forma actuala, legea 295/2004 cu modificarile si completarile ulerioare ingradeste dreptul cetatenilor onesti la apararea vietii si proprietatii. Consider ca fiind corecte modificarile propuse, pe motiv ca unui individ care vrea sa faca rau cu o arma nu-i pasa de nici o lege existenta, deci nu o va respecta nici pe aceasta, iar arme se pot procura pe piata neagra foarte usor de catre astfel de personaje, adevaratii restrictionati fiind tot cetatenii onesti, care respecta legea.
Raspunde     Recomanda:
34. Teodorescu Emanuel 36 m Bucuresti, Romania 24/03/2008 16:57
»»
De acord. Mai bine mai tirziu, dar macar sa fie bine.
Raspunde     Recomanda:
35. Barbu Daniel 40 m Curtea de Arges, Romania 24/03/2008 17:00
»»
Faptul ca folosirea armelor lungi cu aer comprimat destinate tirului sportiv se poate face numai in poligoane autorizate nu face decat sa ingradeasca acest frumos sport. Trebuie tinut cont de faptul ca o asemenea arma cu viteza pellet-ului mai mica de 220 m/s este complet inofensiva la o distanta de 70-100 m. Personal mi se pare exagerata cerinta folosirii numai a poligoanelor autorizate, de bun simt ar fi folosirea oricaror spatii izolate si suficient de indepartate de oameni si animale astfel incat sa nu le fie pusa in pericol viata si integritatea corporala. In caz contrar exista deja raspunderea penala pt. savarsirea eventualei infractiuni. In orasul in care locuiesc nu exista nici un poligon autorizat in care sa am acces, iar folosirea poligoanelor din orasele invecinate nu fac decat sa transforme acest sport intr-un sport extrem de scump si costisitor pe care eu nu pot sa mi-l permit.
Raspunde     Recomanda:
36. radulescu ciprian 37 m Ploiesti,Romania 24/03/2008 17:20
»»
Dorim o lege desteapta ,in folosul cetateanului care nu trebuie catalogat din start ca infractor ! Cred ca mai sunt si oameni normali in tata asta !
Raspunde     Recomanda:
37. Bichis Radu mircea 50 m Hunedoara Ro 24/03/2008 17:23
»»
Armonizarea legii 295 cu llegile similare din U.E
Raspunde     Recomanda:
38. Bradu Anca 28 f Roman, Romania 24/03/2008 17:28
39. mihnea serbanescu 21 m Bucuresti, Romania 24/03/2008 17:42
»»
Ar trebui introdus si dreptului de a colectiona cartuse acestea fiind inofensive fara o arma, chiar daca explodeaza intr-un incediu ele NU sunt letale.
Raspunde     Recomanda:
40. Fiieru Alexandru Adrian 33 m Roman Romania 24/03/2008 17:57
41. Roman Adrian Catalin 33 m Timisoara, Romania 24/03/2008 18:05
»»
Si daca tot limitati nr de alice pt armele cu aer comprimat, faceti acelasi lucru si cu plumbii de pescuit.... Doar au aceeasi complexitate.... Si in fond daca te loveste un pescar in cap cu plumbul cand lanseaza la departare e mai periculos decat o arma cu aer comprimat.
Raspunde     Recomanda:
42. Catalin Suzeanu 42 m Bucuresti, Romania 24/03/2008 18:14
43. Dumitras Roxana 24/03/2008 18:18
44. Stancu Vili 53 m Oradea, Romania 24/03/2008 18:23
»»
Cel mai cuprinzator comentariu consider ca este "consultarea societatii civile". Dorim sa ni se acorde sansa de a ne exprima punctul de vedere. Ultima ordonanta data tot pe furis, a incercat sa dreaga busuiocul pentru incompetenta dovedita de cei care au redactat legea 295, cei care nici atunci nu au vrut sa tina cont de parerile noastre. Tei care se cred atotstiutori numai pentru ca sunt atotputernici. Trebuie umblat chiar la structura pe care a fost redactata legea. Incompetenta, aroganta, paranoia, reaua vointa, lasitatea, incultura, interesele, sunt cele ce ne fac viata grea.
Raspunde     Recomanda:
45. aiftimiei lucian 26 m piatra neamt 24/03/2008 18:28
46. Somsai Alpar Peter 31 m Cluj_NApoca 24/03/2008 18:29
»»
Modificarea legii 295/2004 a adus restrictii tipice unei tari totalitariste! Restrictiile adoptate de OUG ne face sa credem ca suntem pe vremea erei sovietice din perioada stalinista!
Raspunde     Recomanda:
47. Tiberiu Vasilica 39 m Iasi 24/03/2008 18:36
48. Ion-Maruntelu Catalin 36 m Bucuresti, Romania 24/03/2008 18:43
49. Pripisi Claudiu 24/03/2008 18:52
50. Man Mihai 32 m Cluj Napoca 24/03/2008 18:57
51. Palcu Cristian - Simion 20 m Arad,Romania 24/03/2008 18:59
52. Nedelea George Ciprian 22 m Curtea de Arges Romania 24/03/2008 19:03
53. Oancea Florin 24/03/2008 19:06
54. ATTILA 35 m CLUJ-NAPOCA 24/03/2008 19:12
»»
Sint total de acord cu cele spuse mai sus de toti colegi de breasla ! luati aminte toti aceia care trebe sa faceti ceva in aceasta privinta !!!!!!! NU FACETI LEGEA NUMAI PT. DOMNIILE VOASTRE !SAU PT. O CATEGORIE DE OAMENI !!!!!
Raspunde     Recomanda:
55. Radulescu Claudia f Ploiesti, Romania 24/03/2008 19:15
56. Plastin Viorel 31 m Oradea 24/03/2008 19:28
57. Vlad Razvan 26 m Baia Mare 24/03/2008 19:32
»»
E aberanta aplicarea legii retroactiv pentru detinatorii de arme.
Raspunde     Recomanda:
58. Horia Vladimir Serbanescu 53 m Bucuresti 24/03/2008 19:37
»»
Ar fi necesara o mai clara definire a armelor vechi si in aceasta categorie ar trebui cuprinse toate armele de foc cu pulbere neagra, fabricate inainte de 1890. Acestea ar trebui sa poata fi detinute liber de catre orice persoana majora, asa cum se intampla in majoritatea tarilor UE. Legislatorul ar trebui sa aiba in vedere gradul real de periculozitate sociala al unei arme de foc. Cei care au facut legea habar nu au cum functioneaza o arma istorica cu fitil, cu cremene sau cu capsa si-si inchipuie ca folosind astfel de arme de foc se pot devaliza banci, deturna avioane, asasina sefi de stat sau comite cine stie ce nenorociri...
Raspunde     Recomanda:
59. Adrian Cristescu 28 m Roman,Romania 24/03/2008 19:37
»»
au dreptate oamenii astia,d-le
Raspunde     Recomanda:
60. Razvan Birzescu 44 m Bucuresti . Romania 24/03/2008 19:48
»»
Nu sint deacord cu noua lege Legii nr. 295/2004 privind regimul armelor si al munitiilor, Va rog sa modificati aceasta lege cu intentia de proteja dreptrurile iubitorilor acestui sport .
Raspunde     Recomanda:
61. Alupoaie Victor 33 m Bucuresti 24/03/2008 19:57
62. Valentin-Mihai Flachsel 26 m Timisoara, Romania 24/03/2008 19:59
»»
Total de acord cu petitia. Iar daca aceste cerinte nu sunt luate in seama, dragii nostri conducatori, poate veti dori sa luati in seama ideea elibararii de permise de ultilizare a topoarelor, cutitelor, caramizilor, sabiilor ninja, a parilor de prin garduri, si bineinteles sa cereti si notificarea organelor de politie cu 24 de ore inaintea utilizarii acestora.

Ah, si inca ceva, de mult timp am tot vrut sa intreb in public: daca o arma de 4-5 milioane este considerata un obiect de lux, spune-ti-mi va rog domnilor de la putere, ati platit 100% accize si pe acele masini de zeci de mii de Euro ? Sau de la ce suma mai exact incepe categoria masinilor de lux ?
Raspunde     Recomanda:
63. Ghete Silviu Adrian 39 m Ploiesti 24/03/2008 20:01
64. Turcu Constantin Daniel 39 m Bucuresti 24/03/2008 20:29
»»
De acord cu Domnul Stancu Vili
Raspunde     Recomanda:
65. Veleanu Cristinel 50 m Giurgiu 24/03/2008 20:32
»»
ar trebui reanalizarea conditiilor impuse pentu autorizarea poligoanelor si diferentierea acestor conditii in functie de tipul si clasificarea armelor (pistol glont, pistol bila de cauciuc, arme de vinatoare-talere, arme de tir pe glont -, arme de tir cu aer comprimat , s.a.)
Raspunde     Recomanda:
66. Marius 24/03/2008 20:32
»»
O lege aberanta facuta de niste imbuibati care isi aroga functii si decizii peste nivelul lor de cunoastere si intelegere a fundamentelor civice europene.
Raspunde     Recomanda:
67. Brezeanu Florin 24 m Ploiesti, Romania 24/03/2008 20:46
68. silviu mercioiu 39 m bucuresti, romania 24/03/2008 20:57
69. Aron Grigore 52 m Timisoara 24/03/2008 21:03
»»
Armonizarea legii cu cele europene ar fi de dorit,
mai ales in domeniul AC.
Raspunde     Recomanda:
70. Ionut Popa 30 m Tg. Frumos, Iasi, Romania 24/03/2008 21:12
»»
Parerea mea este ca mai multe faradelegi face omul care este supus stresului unor restricii aberante. O eventuala investigare ar lasa loc multor oameni cu capul pe umeri sa detina in conditii legale o arma si sa se bucure de acest sport.
Cred ca legea ar trebui facuta in favoarea majoritatii nu doar in favoarea celui ce o lanseaza.
Raspunde     Recomanda:
71. dimitriu vladimir 47 m CONSTANTA 24/03/2008 21:14
72. Baltaru Cristinel 33 m IASI/ROMANIA 24/03/2008 21:16
73. Marius Cocarla 47 m Bucuresti 24/03/2008 21:27
74. George Ionescu 24/03/2008 21:35
75. Enea Radu 19 m Cluj, Romania 24/03/2008 22:06
76. Mirel Eugen 23 m Breaza, Romania 24/03/2008 22:12
77. ionici gheorghe paul 54 m bucuresti 24/03/2008 22:21
78. vulpan claudiu 33 m 24/03/2008 23:23
79. Aron Lucian 26 m Timisoara 24/03/2008 23:42
»»
Armonizarea legii cu cele europene ar fi de dorit, mai ales in domeniul AC.
Raspunde     Recomanda:
80. Ghiurcan 30 m Timisoara 24/03/2008 23:53
81. buruiana vasile 26 m focsani, Romania 25/03/2008 01:38
»»
Propun legiuitorilor ca STUDIILE SUPERIOARE sa fie un factor important in legea asta cu armele. daca omu are studii superioare mai ales tehnice atunci e constient de multe chestii de se intampla in interiorul armei si cu arma si mai ales e constient de ce se intampla cand trage cu ea. din start gastile de cartier vor fi scoase in afara legii. dar probabil vorbim la pereti, nici o petitie de a fost pe net si am semnat-o n-a ajuns nicaieri.
Raspunde     Recomanda:
82. Remus-Dorian Avadanei 32 m Rm.Sarat 25/03/2008 01:52
83. Liviu Stoica 53 m USA 25/03/2008 05:38
»»
- Orice arma de foc este doar o unealta buna sau rea, depinde doar cine o foloseste si in ce scop. Orice infractiune savirsita in mod premeditat cu o arma de foc trebuie pedepsita de lege cu maxima severitate. Dreptul unei persoane adulte, normale, cinstite si fara antecedente penale de a detine legal o arma (sau arme) de foc (pentru colectie, vinatoare, aparare personala ori tir sportiv) cu munitia necesara, NU trebuie ignorat si negat de legile unui guvern cu adevarat democratic. 24-III-2008
Raspunde     Recomanda:
84. serban raoul 23 m timisoara, romania 25/03/2008 06:50
85. GRADEA SORIN 39 m Tulcea 25/03/2008 07:11
»»
sunt total de acord cu petitia; in special limitarea dreptului de a detine mai mult de 2 arme de acelasi calibru, este stupida - astept sa apara limitarea dreptului de a detine mai mult de 2 calculatoare cu acelasi procesor si mai mult ce 2 masini cu acelasi nr de roti
Raspunde     Recomanda:
86. POP Viorel 40 m Bucuresti, Romania 25/03/2008 08:06
87. Lixandru Bogdan 24 m Ro, buc 25/03/2008 08:13
»»
Rusineeee!!! Rusine "domnilor" conducatori! desi...nu sunteti demni de titulatura de domni...
Raspunde     Recomanda:
88. Bunea Adrian 42 m Bucuresti 25/03/2008 08:58
»»
Cind toti interlopii si mafiotii au arme, oamenii cinstiti, familiile si averea lor sint neprotejate.
Raspunde     Recomanda:
89. Florin 23 m Romania, Bucuresti 25/03/2008 09:08
90. Kornis Lorand Cristuru Secuiesc 25/03/2008 09:40
91. Simon Nicolae Eleonor 34 m Cluj-Napoca, Romania 25/03/2008 09:47
92. Flutur Sorin 40 m Arad 25/03/2008 10:02
»»
e ca toate legile romanesti...facuta cu curul
Raspunde     Recomanda:
93. Gheorghe Popa+Radu 26 m Sibiu, Romania 25/03/2008 10:03
94. Ionescu Cristian-Iulian 30 m Bucuresti , Romania 25/03/2008 10:18
»»
Permisul de port arma ar trebui sa fie obtinut printr-o procedura inspirata din ceea auto : analize medicale complexe , ore de scolarizare si/sau poligon , test de legistratie privind dreptul de detinere(stocare,transport,etc.) si utilizare (conditii normale sau/si stare de forta "majoara")...nu uitati un sofer cu un autovehicul poate sa raneasca si ucide la fel de usor(sau petrecut si fapte dastea)...deci nu arma conteaza ci persoana care o detine si cum o foloseste ...
Raspunde     Recomanda:
95. Borbath Barna 30 m Tg.- Mures , Romania 25/03/2008 10:34
»»
Armele NU ucid. Oamenii o fac.
Armele NU pot ucide fara oameni.
Oamenii POT ucide fara arme.
Raspunde     Recomanda:
96. Horia Valeriu Sina 38 m DEVA 25/03/2008 10:41
»»
Legea 295/ 2004 nu a fost facuta de profesionisti.Daca suntem membri UE, AR TREBUI SA FIE O UNICA LEGE EUROPEANA.
Raspunde     Recomanda:
97. Man Lucian 25/03/2008 10:48
98. Man Georgiana 33 f cluj-napoca, romania 25/03/2008 10:50
99. Larisa Barbu f Ploiesti,Romania 25/03/2008 10:51
»»
Ar trebui ca cei care au facut legea sa se gandeasca la cate femei, victime ale violurilor si talhariilor, ar fi scapat cu viata si netraumatizate fizic si psihic, daca nu li s-ar fi interzis posibilitatea de a se apara cu pistoale letale cu glont. In schimb, parlamentarii si poltistii pensionari se pot apara cu pistoale si revolvere! Ce conteaza o femeie, domnilor facatori de legi!
Raspunde     Recomanda:
100. Serb Dorin Eugen 22 m romania 25/03/2008 10:52
»»
sunt deacord cu cele mentionate in petitie.
Raspunde     Recomanda:
Petitie, semnaturi in format: xls  pdf
Pagina 1/9 1 2 3 4 5 6 7 8 9