Exprimă-ţi opinia liber. Creează sau semnează o petiţie online.
Prima pagina » Petitii online » Ultimatum Imperativ
image

Petitie: "Ultimatum Imperativ"

Facebook share

”ULTIMATUM – IMPERATIV” Redactat de către Societatea Civilă din România și de peste hotare astăzi 7 iulie 2017 Acest ”ULTIMATUM – IMPERATIV” cuprinde un pachet de 30 de proiecte de legi numerotate de la 01 / 30 și a fost redactat astăzi 07/07/2017 ora 10:00 în MILANO ITALIA de către Timon Lipciuc ULTIMATUMUL – IMPERATIV conține un nr. de 50 de pagini cu un cuprins de 13760 de cuvinte și se adresează ÎNTREGII clasei politice din România și bine înțeles următoarelor instituții ale Statului Român: - Administrație Prezidențială - Camera Deputaților - Senatul României - Parlamentului României - Curtea Constituțională a României - Televiziunea Română, care are obligația conform acestui document să urmărească, să monitorizeze, să filmeze și să transmită în direct toate acțiunile întreprinse de poporul român pe parcursul desfășurării acestui proces democratic, contra clasei politice din România. Având în vedere situația, precară prin care trece poporul român, în ultimii 27 de ani grupul de cetățeni români, compus din: 2 01) Timon Lipciuc 02) Roman Alexandru 03) Meheș Mihai 04) Tăsică Marian 05) Lăzurcă Elena 06) Ciurea Mihaela 07) Feraru Marinela Nicoleta 08) Ștefănescu Lucica Victoria 09) Bărbuia Mariana 10) Ișfan Petru 11) Ion Ganciu 12) Vasile Turcu 13) Cimpean Floriana 14) Roșianu Gheorghe 15) Dan Teodor Petreanu 16) Avarvarei Iordan 17) Cozma Florin Marius 18) Harapu Mihai 19) Vasilache Emilian Paul 20) Burceanu Ion 21) Duță Giani Ionuț 22) Codiță Ioan 23) Dorofte Cornelia 24) Lucreția Buschinger 25) Cojocaru Simion 26) Iacinschi Camelia Liliana 27) Stela Șerban 28) Neagu Costel 3 29) Pană Elena 30) Marian Moroșan 31) Hartuchi Angelo 32) Buruntia Adrian 33) Cornel Cercel 34) Mozăceanu Marin 35) Mihai Radu 36) Rotar Tony 37) Alexa Paula 38) Vladu Gheorhge 39) Ichim Marcea Care se identifică prin : iubire de neam și de țară, cere organelor competente din conducerea României, inițierea dezbaterilor și aplicarea în regim de urgență a următoarelor 30 de proiecte de lege sub formă de inițiativă și trecerea prin ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ a lor în Monitorul Oficial al României. În caz contrar cerem aplicarea REFERENDUMULUI NAȚIONAL pentru toate 30 de proiecte de lege asigurând votul fiecărui proiect de lege în parte cu DA sau NU în Rubrica de vot. ”Ultimatum – Imperativ” va ajuta poporul român să treacă de la o formă de guvernământ la alta fără a fi nevoit să suporte ororile Anarhiei, fără a fi nevoit să cadă într-un declin economic fără precedent. Urmând acest Ultimatum vom reuși să depășim în liniște și pace timpul de doi ani de zile în care vom fi nevoiți să constituim o nouă 4 Constituție adaptată la timpurile de astăzi, o constituție care să garanteze viitor sigur statului de drept și poporului român. În tot acest timp țara va fi guvernată de către un Guvern de uniune națională care va avea ca scop pe lângă asigurarea tranziției și redactarea Constituției, menirea de a asigura primele alegeri democratice din lume. Punctul 1 Art. 1) Statul Român își asumă obligația de a rezolva urgent subpunctele acestui articol și de a începe punerea lor în aplicare în maxim șase luni de la prezentarea semnăturilor de susținere. a) Recuperarea în regim de urgență a ” Ponsonului ” de aur al României. b) Trecerea la exploatarea aurului prin metode tradiționale, fără cianuri. c) Recuperarea ” Tezaurului ” integral al României, din Rusia. d) Repatrierea aurului României din Anglia! (specificăm că: ” Tezaurul României ” a fost depozitat în Anglia, din propria inițiativă a domnului Mugur Isărescu, fără a întreba poporul ,,fără a se cere acordul poporului”.) e) Aurul extras va fi vândut ”Băncii Naționale a României”, care va avea obligația să bată în aur ” Moneda Națională ” a României ( Leul de aur ). f)Cu banii rezultați vom începe reconstrucția țării, și vom trece de la o formă de guvernământ de ”Dictatură Oligarhică” la o ”Democrație Reală”. Art.2) Neindeplinirea de catre clasa politica româneasca a acestor obligații și neluarea de atitudini ferme și convingătoare atrage după sine dizolvarea Parlamentului României și trecerea la alegeri anticipate, urmându a se trece în regim de urgență la aprobarea Ultimatumului Imperativ prin referendum, pentru care începând de astăzi poporul român începe să strângă semnături. Art.3) Poporul Român are dreptul să-și exercite ”Suveranitatea” conform cu art.2 din Constituția României, drept pentru care este redactat acest Ultimatum – Imperativ. Punctul 2) LEGEA VOTULUI (” LEGEA TIMON ”) Ținând cont, de suveranitatea poporului român, suveranitate recunoscută la nivel internațional și în Constituția României, cu toate drepturile ce i se cuvin poporului și cetățeanului român, inițiem acest proiect de lege care are menirea de a curăța o dată pentru totdeauna traseismul politic și nedreptățile făcute de către politicieni. Cetățenii români trebuie să fie egali în drepturi, prin urmare nimeni nu este mai presus de ”LEGE” 5 Prezenta lege este în concordanță directă cu Legea administrației publice locale, județene, naționale cat și cu reglementarile internaționale și asigură separația între puteri. Pentru prima dată în istorie vom vota : Programul economic propus de către fiecare partid în parte. Acest program va fi făcut și propus spre a fi votat de către fiecare partid în parte în funcție de necesitățile vitale ale fiecărei localități în parte. În primul chenar de pe buletinul de vot sau de pe browserul dvs . veți scrie numele pe partid de unde provine programul. Iar dacă nu votați nici un program trageți o linie în interiorul chenarului. Nerespectarea aplicării lui de către consilierii consiliului local si judetean cat si de către primar, vice primar, presedintele consiliului judetean va fi sancționată de către cetățeni care pot retrage votul fiecărui ales. Același tip de vot se va aplica pentru programele de la nivel local până a celor de nivel prezidențial. Conform Legii toate programele trebuie dezbătute cu publicul timp de trei ani înaintea alegerilor. Candidații la nivel național trebuiesc cunoscuți cu cel puțin 3 ani înaintea alegerilor tocmai ca să aibă timpul necesar să-și asume programul și să fie cunoscuți de către populație. Se consideră că în ultima perioadă au venit pe funcții foarte mulți candidați necunoscuți de către populație de aceea nu este normal ca eu să fiu pus în fața unui lucru împlinit și să fiu nevoit să votez o persoană necunoscută! De asemenea vom vota Primarul și după caz Președintele Consiliului Județean în al doilea chenar. În al treilea chenar vom vota consilierul local. Configurațiile consiliilor vor fi diferențiate de votul uninominal și va dispare pragul de 5%. Senatorii și Deputații se vor supune aceleiași legi prin care cetățenii vor vota prima oară programul la nivel național specificându-se numele partidului, iar apoi în chenarul deputaților, deputatul iar în chenarul senatorilor, senatorul. Vom avea de asemenea vot pentru Referendum cu Da sau Nu . Vom vota legi la nivel ; local, municipal, județean, regional, național. Aceste legi vor fi votate tot prin acest sistem despre care veți citi în continuare. Art.1) Votul este obligatoriu pentru toți cetățenii români. a) Cetățenii români care nu pot demonstra că au votat, pierd dreptul de vot pentru următoarele trei tururi de scrutin și o dată cu dreptul de vot pierd și dreptul de a fi propus sau ales pe vreo listă sau candidatură în toată această perioadă, respectiv 12 ani. b) Încercarea de a vota, neținând cont de această interdictie se pedepsește cu închisoare pe o perioadă de 10 ani fără nici un drept. 6 c) De asemenea necontrolarea prezenței timbrului, care demonstrează că ai votat de către funcționarii Biroului Electoral Central, se pedepsește cu aceeași pedeapsă de 10 ani, ca și în aliniatul b). d) Acest control cu aceleași efecte se va face și atunci când cetățenii români sunt trecuți în listele electorale pentru a fi votați, iar efectul legii este valabil exact ca și în aliniatul b). Art.2) Statul Român are obligația de a asigura acest drept constituțional și de a pune la dispoziția întregului popor român posibilitatea de a vota, indiferent de tara in care cetățeanul român se află, acesta fiind un drept consfințit prin, ”CONSTITUȚIA STATULUI ROMÂN”; a) Statul român are obligația de asemenea, de a pune la dispoziția cetățenilor români posibilitatea de a vota și aleșii locali, chiar dacă cetățeanul român nu se află pe raza de domiciliu unde este secția de votare de care aparține. Cetățeanul român va vota de această dată, prin (votul prin apel video de la distanță.) ; b) Statul Român recunoaște acest drept tuturor cetățenilor români care au domiciliul (domiciliul, nu rezidență) în România și nu admite abateri de la prezenta lege. Precum nu va admite modificări sau legi organice de altă natură să modifice contextual esența exprimată în această redactare; c) Cetățenii români care nu au domiciliul în România nu pot vota pentru alegerile locale. Ei pot însă să participe la alegerile Parlamentare și Prezidențiale. d) Statul Român admite și recunoaște votul prin apel video de la distanță, oricărui cetățean român, indiferent dacă acesta se află sau nu pe teritoriul patriei; Art. 3) Votul prin apel video de la distanță, începe cu 30 de zile calendaristice înaintea alegerilor tradiționale și se sfârșește cu 24 de ore înaintea alegerilor tradiționale de la urne. a) Au posibilitatea de a vota online (prin apel video de la distanță), toți cetățenii români care doresc să aplice acest tip de vot. b) Pentru toți ceilalți cetățeni români cu drept de vot, care nu votează în acest mod rămâne valabila varianta votului tradițional de la urne și bine înțeles, urna mobilă pentru cei care nu pot fi prezenți în secțiile de votare. c) Statul Român se obligă de sa înființeze pe lângă toate primăriile, 7 ”BIROUL ELECTORAL CENTRAL”al localității. d) Acest birou va funcționa în permanență, fiind compus din trei membri, angajați ai Statului Român, sub jurământ militar și vor fi monitorizați cu consimțământul lor la angajare, pe tot parcursul desfășurării activității lor în această funcție. e) Funcționarii vor fi plătiți de către stat și vor fi angajați din rândul următoarelor categorii de persoane: 1.1)Din rândul persoanelor cu dizabilitati locomotorii, fara a avea probleme de natura psihică. 2.1)Pentru acest fapt, respectivii vor prezenta organelor de angajare, rezultatul analizelor speciale și al testelor psihologice făcute de către organele de specialitate. 3.1)Din rândul intelectualilor pensionari. 4.1)Din rândul militarilor pensionari. f) Aceste persoane vor urma un curs de specializare, înaintea angajării. Cei care vor trece examenul, care va demonstra că pot fi operaționali tehnic și informativ vor fi titularizați pe post. g) Retribuția tarifară a acestor angajați nu va fi situata intre salariul minim pe economie si triplul salariul minim pe economie. Calculul retribuției fiind făcut pe ora de lucru și nu la 30 de zile calendaristice, folosindu-se tariful de încadrare și retribuire al funcționarilor de la ”Evidența populației”. h) Aceste birouri vor fi dotate cu internet de maximă viteză și aparatură specială de ultimă generație pentru apeluri video de la distanță, cu posibilitatea preluării apelului video din orice rețea de socializare sau din rețeaua de telefonie. Programul de muncă al angajaților, va fi unul normal de 8 ore zilnic, de luni până vineri, pe tot parcursul anului și (de luni până luni) pe timpul desfășurării alegerilor, referendumului, inițiativelor (care vor necesita votul poporului). i) În tot acest timp vor fi la dispoziția publicului larg și a organelor de control al Statului Român. Angajații birourilor electorale vor așeza voturile în ordine, după numărul curent al buletinelor de vot, care vor fi păstrate în incinta acestor sedii 8 timp de 4 ani, pentru ca cetățeanul care dorește să retragă votul de investitură politicianului, care nu mai respectă promisiunile electorale să o poată face așa cum vom arăta în continuare. j) Cetățeanul are obligația de a se asigura că votul său a fost retras, controlând acest lucru pe monitoarele electronice montate la intrarea în fiecare instituție unde aleșii își desfășoară activitatea. (Administrație Locală, Județeană, Guvern, Parlament, Senat, Administrație Prezidențială. k) Cetățeanul român are obligația de asemenea de a denunța direct poliției române, dacă modificarea dorită de el nu s-a efectuat și modificarea nu a avut loc pe monitoarele prezente. l) Poliția română are obligația să cerceteze acest fapt și să aplice sancțiunile prevăzute de această lege în cazul în care se demonstrează că nu a existat vreun defect de aplicație electronică. m) Dacă apare această problemă funcționarul va aștepta remedierea defecțiunii după care va face operațiunea în prezența directă a votantului, care poate reveni pentru a retrage votul după ce sistemul a fost remediat. Art. 4) După 6 luni de zile de la alegeri, timp considerat suficient pentru preluarea activității în sistem de către aleși, votantul poate retrage votul demnitarului, dacă acesta nu se achită de sarcinile promise în campania electorală. a) În perioada alegerilor prin ”Apel video de la distanță”, cât și al alegerilor tradiționale de la urne, birourile electorale centrale vor funcționa de la orele 7:00 la 22:00 cu două ore de pauză zilnice de la 12:00 la 13:00 și de la 17:00 la 18:00. Retribuirea lor va fi după numărul de ore lucrate, folosindu-se tariful de încadrare și retribuire a funcționarilor de la” Evidența populației ”. b) Pe perioada alegerilor, perioadă de 30 de zile lucrătoare, aceste birouri vor fi suplimentate, cu personal calificat, prin angajari temporare, tot din aceste categorii pe care le-am menționat mai sus, care vor fi sub coordonarea celor care își desfășoară activitatea în permanență sub jurământ militar.(vezi punctul i). c) Primăriile vor face calculul exact al persoanelor cu drept de vot, înscrise în registrul de evidență al populației, persoane care au dreptul de vot, (indiferent 9 dacă ele se află sau nu pe teritoriul patriei ) și vor decide timpul fizic de maxim 10 minute, pentru exercitarea votului de catre fiecare cetățean în parte. Astfel vor ști câți funcționari vor trebui să suplimenteze fiecare Birou Electoral Central. Urmând ulterior a asigura și tehnica necesară acestora pentru apelurile video de la distanță. Dacă aceste birouri vor fi mai mari, ca în cazul celor de la sectoarele Capitalei sau al orașelor cu o populație mare, ele vor avea puncte de lucru pe amplasamentele vechi ale secțiilor de votare doar pe perioada alegerilor, iar buletinele de vot vor fi transportate la Biroul Electoral Central, care va asigura custodia și gestiunea lor pe o perioadă de 4 ani de zile. d) Statul Român va comunica prin intermediul televiziunilor inițiala numelui care va vota în ziua respectivă. De asemenea pe pagina Web a Biroului Electoral Central vor fi afișate zilnic aceste inițiale, pentru a se evita ambuteiajele, suprasolicitarea rețelelor și blocarea după caz a programului de vot. Astfel dacă astăzi vor vota cei cu inițiala ”A” și dacă vor fi mai puțini în acel B.E.C., vor continua să voteze și cei cu inițiala ”B”, urmând a se continua, dacă timpul nu permite și a doua zi, pentru cei cu inițiala ”B”. Calculele vor fi făcute de către Primării și Birourile Electorale Centrale, în funcție de variația literelor inițiale cu care începe fiecare nume, urmând a se asigura o corectă desfășurare a alegerilor ținând cont de existența persoanelor care vor vota tradițional la urne și care pot lăsa spațiu de câteva minute bune pentru cei care votează online. e) Ajutați de către comunicarea prin Mass Media, cetățenii români cu drept de vot, vor ști exact ziua în care vor vota prin apel video de la distanță. Astfel toți cei care vor dori să utilizeze acest sistem de vot, indiferent de unde se află în lume, la acea oră, o vor putea face în cele mai bune condiții. *(Cum se procedează! Explicații pe înțelesul tuturor alegătorilor indiferent de nivelul de pregătire)*: f) Cetățenii, vor vedea online pe toate rețelele de socializare adresa Biroului Electoral Central din care fac parte și vor apela online video B.E.C, nu înainte de a trimite scanată fotocopia cărții de identitate, la acest birou. Operatorul vă va identifica întrebându-vă datele personale, din cartea de identitate a dvs., după care va introduce numele în sistemul de vot. Calculatorul vă va trimite un cod criptat pe care îl vede doar votantul. Cu acel cod, veți deschide pagina dvs. în orice moment, urmând a primi ori de câte ori deschideți pagina o nouă parolă pentru deschiderea următoare. Pe această pagină, veți găsi afișați toți candidații în ordine cronologică însoțiți de semnul electoral al partidelor lor și bine înțeles cei independenți care vor avea o siglă de candidat independent. Tot aici se vor găsi trei chenare. În cazul alegerilor locale, primul pentru programul econonic unde veți scrie numele partidului care reprezintă programul pe care dvs. l-ați ales spre a fi pus în practică, unul pentru primar celălalt pentru consilier. 10 Cetățenii vor completa în scris mai întâi numele partidului cu programul, și apoi numele și prenumele celui pe care îl dorește pe funcția respectivă. Operatorul nu poate vedea fiindcă la el va apărea criptat precum parolele de deschidere adică ....... puncte, puncte. Se votează și se închide sistemul de vot. Numele paginii dvs. este dat de către CNP-ul fiecărui alegător în parte și primele două inițiale ale numelui și al prenumelui. Adică CNP...............LT. Dacă numele dvs. este compus din 3 sau mai multe nume atunci numele paginii în cazul că vă numiți Matei Ionuț Radu Cristian va fi CNP ......... MIRC. g) Birourile Electorale Centrale vor face un proces verbal, cu rezultatele fiecărei zile de vot prin apel video de la distanță pe fiecare candidat în parte. Aceste rezultate, vor fi afișate prin program direct de către calculator. Rezultatele pe fiecare zi în parte (rezultatele nominale) vor fi stocate sub cifru în seiful Biroului Electoral Central, într-un plic special sigilat împreună cu procesul verbal scris de către președintele biroului și semnat de către toți membrii și observatorii desemnați pentru desfășurarea corectă alegerilor. La sfârșitul celor 31 de zile de vot, toate datele vor fi adunate cu rezultatele obținute la urne și urna volantă, după care se va elibera rezultatul final. Rezultat care va fi făcut public în Monitorul Oficial și pe toate rețelele de socializare din momentul în care numărătoarea voturilor a luat sfârșit. Art. 5) Fiecare partid politic, poate participa la alegeri ca și până acum cu același număr de consilieri locali ca și în legislatura anterioară. a) Votul va fi considerat nul numai dacă numele celui menționat în chenar nu face parte din lista electorală, aflată pe buletinele de vot. b) Același tip de vot va fi folosit pentru toate tipurile de votări, Prezidențiale, Euro Parlamentare, Parlamentare, Județene, Municipale sau Locale. Dar din acest moment referendumul va avea caracter ” IMPERATIV ” iar rezultatul votului va deveni cu titlu executoriu pentru cei care trebuie să aplice legea. Efectul lui începe o dată cu publicarea rezultatelor alegerilor în ” MONITORUL OFICIAL ”. Nerespectarea votului constituie infracțiune și se pedepsește cu închisoare pe viață. (Atât pentru politicienii care nu vor să pună în practică decizia Referendumului, cât și pentru cei care înlesnesc sau denaturează prin comportamentul și acțiunile lor rezultatele finale ale alegerilor sau a Referendumului după caz). Cei care vor fi prinși că au înlesnit fraudarea alegerilor, sau și-au vândut votul vor fi pedepsiți cu închisoarea pe viață fără nici un drept la pachete scrisori sau vizite, indiferent de vârstă sau stare de sănătate. c) Votul tradițional de la urne se va desfășura ca și până acum, cu mențiunea că pe buletinul de vot, care va fi pe o singură foaie de hârtie cu un chenar aferent 11 programului economic, unde scriem numele partidului politic al cărui program ne place și absolut toți candidații, participanți în acel tur de scrutin, indiferent dacă sunt candidați la postul de Primar sau Consilier local, Consilieri județeni sau șefi de consiliu județean,*(atenție ! care de aici se transformă în Guvernator și care absoarbe postul de Prefect, trimisul legal al Guvernului în teritoriu, fiindcă Guvernatorul va face parte obligatoriu din Guvern. Pentru a candida la funcția de Premier trebuie să fi fost Guvernator altfel nu îndeplinești condițiile. Guvernatorul va fi ajutat de către unul sau mai mulți vice guvernatori câte unul la 500.000, de locuitori.)*, Senatori sau Deputați, candidați la funcția supremă în stat. Pe buletinul de vot vom găsi trei chenare, unul pentru program, celelalte două pentru candidați în care vom scrie numele și prenumele celui pe care îl votăm. 2.1)Dacă suntem la alegerile locale vom vota, programul economic, Primarul și Consilierul local. 2.2)Dacă suntem la alegerile parlamentare vom vota: programul economic; Senatorul și Deputatul; 2.3)Dacă suntem la alegerile Euro Parlamentare vom scrie numele celui pe care îl dorim a fi Euro Parlamentar și vom avea doar un singur chenar. 2.4)Dacă suntem la alegerile prezidențiale, la fel vom avea două chenare unul pentru program celălalt pentru numele și prenumele candidatului pe care doriți a fi Președinte. 2.5)La referendum vom avea un singur chenar unde vom scrie Da sau Nu.( la fiecare proiect de lege în parte.) d) În colțurile din dreapta” SUS ” și respectiv ” JOS ”, vom găsi scris numărul de ordine al buletinului de vot. Acest număr ne va ajuta în identificarea buletinului de vot atunci când dorim să retragem votul demnitarului care nu ne mai reprezintă, care are deschisă o acțiune penală sau care nu respectă promisiunile făcute în campania electorală ( dacă nu are argumente foarte solide pentru a demonstra că a fost împiedicat să-și realizeze obiectivul promis.) e) Alegatorii vor scrie numele și prenumele celui pe care doresc să-l voteze în chenarul specific fiecărei funcții în parte, după care va rupe colțul de sus din dreapta cu tot cu numărul în așa fel încât să nu deterioreze buletinul de vot, după care vor împături buletinul de vot și-l vor introduce în urnă. 12 f) Bucățica de hârtie pe care este scris numărul buletinului o va conserva pentru a putea retrage votul demnitarilor dacă va fi nevoie. g) La sfârșitul turului de scrutin electoral se face procesul verbal cu rezultatele finale și se va aduna cu votul de la urna mobilă și cu votul prin apel video de la distanță după care rezultatul final se va publica în ” MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI ”. h) Configurația consiliului local, sau al Guvernului va fi stabilită de către procentul de voturi. Atenție: nu mai există redistribuire fiindcă nu mai există prag electoral. i) Votul devenind uninominal, coloratura Consiliului Local sau a Guvernului este stabilită direct de către procentul electoral al fiecărui consilier sau parlamentar în parte, votul fiind dat direct celui care îl merită. j) Astfel, configurația Consiliului Local sau a Guvernului va fi într-o continuă schimbare, variație derivată în funcție de retragerea voturilor de către votanți, astefl incat aleșii vor fi obligați in permanenta să respecte programul ales de către populație. k) ” RETRAGEREA VOTULUI ” are loc atunci când: 3.1)Reprezentantul ales s-a dovedit a fi vinovat într-un proces penal. 3.2)Reprezentantul ales schimbă partidul trădând ideologia și încrederea celui pe care l-au votat. 3.3)Reprezentantul are un comportament neadecvat postului public pe careși exercită funcția. l) ”Retragerea votului” o putem face doar pentru persoana aleasa, pentru partidul votat. Nu putem să retragem votul programului pe care noi l-am votat fiindcă acesta se află în plină desfășurare. Așa că el va merge până la capăt. Pentru a retrage votul trebuie sa facem următorii pași. m) Ne prezentăm la Biroul Electoral Central cu colțul buletinului de vot pe care scrie numărul de ordine al buletinului de vot. n) Cerem funcționarilor acestui birou să ne aducă buletinul de vot cu numărul nostru. 13 o) Facem proba colțului rupt care trebuie sa se regăsească perfect pentru a ne arăta că este buletinul nostru de vot. p) O dată ce s-a făcut verificarea și se constată că dvs. sunteți titularul buletinului de vot aveți dreptul de a tăia cu pixul și astfel anula votul celui pe care considerați că nu vă mai reprezintă interesele. q) Verificați că funcționarul biroului a retras votul asigurându-vă că pe portalul electronic operațiunea a fost întocmai executată. r) Înapoiați colțul buletinului de vot funcționarului, care are obligația de al agrafa la buletin, numai în cazul în care ați anulat ambele voturi de pe buletin. Dacă ați anulat numai unul conservați în continuare coltul și înapoiați buletinul de vot. s) În cazul în care ați retras ambele voturi buletinul de vot va rămâne la B.E.C. Pentru a servi la control în cazul în care va fi nevoie, iar colțul rupt trebuie să se găsească agrafat la buletiul de vot t) Dacă ați votat prin, ” Apel Video” chemați Biroul Electoral Central unde ați votat și cereți conectarea în același mod cum ați votat cu ajutorul codului deschideți pagina dvs. și urmați aceleași proceduri ca și la urne. Atunci când veți apăsa butonul de decriptare pe care îl veți găsi în pagină operatorul va avea posibilitatea să vadă numele și prenumele celor scriși și sub directa supraveghere a dvs. va retrage votul celui pe care dvs. doriți al sancționa. Nu uitați să vă salvați codul la ieșirea din pagină fiindcă doar cu acel cod puteți deschide pagina. u) Politicianul sau alesul nu mai poate recupera voturile, dar se poate auto sesiza și poate să-și modifice comportamentul atunci când observă că rămâne fără susținere electorală. v) Atunci când demnitarul după caz este depășit de voturile celui care îl urmează, cu un număr de cel puțin 25 de voturi, cedează funcția pe care a fost ales celui pe care l-a depășit. Iar când voturile îi scad sub 35% din voturile de investitură părăsește scena politică. w) În acest fel vom alege o singură dată și vom avea și alternativă, în cazul decesul vreunui candidat sau retragerea forțată sau benevolă, a acestuia. Nu 14 vom mai fi nevoiți să fim chemați la urne și să cheltuim alți bani pentru alegeri, având în permanență o configurație democratică din toate punctele de vedere. x) Votantul nu poate da votul său retras altei persoane, iar cel votat are posibilitatea să facă dezbateri publice si să se împace cu electoratul. y) În cazul în care se rămâne fără candidați, acestora retrăgânduli-se votul în urma abaterilor putem reface alegerile de la început. z) Această Lege va aduce poporului român suveranitate adevărată și va curma pentru totdeauna, migrația politică, furtul din avutul poporului român și comportamentul necorespunzător al alesului, care în ultima perioadă a transformat averea poporului în averea sa personală. aa)Această Lege se bucură de dreptul de autor și ea nu poate fi utilizată de către altă persoană sau grup de persoane cu scop de însușire al dreptului de autor. Ea nu poate fi plagiată și nici modificată fără acordul celui care a conceputo și redactat-o. Autor ” TIMON LIPCIUC ” născut la 28 / 07/ 1969 în loc. Flămânzi județul Botoșani – România. Punctul 3) INTRODUCEREA JURAȚILOR ÎN INSTANȚELE JUDECĂTOREȘTI. În urma multiplelor sesizări făcute de către cetățenii români, referitor la nedreptățile făcute poporului român, de către instanțele judecătorești din România propunem următoarele: Art.1) Statul Român va dispune de înființarea Corpului de Jurați civili pe lângă instantele de judecata de pe teritoriul României, pentru o perioadă determinată de doi ani cu posibilitate de prelungire a acestei perioade, dacă în tot acest timp, sistemul de justiție din România nu s-a autosesizat și nu au eliminat magistrații corupți din sistem. Art.2) Menționăm că prin acest procedeu, dorim să dăm o mână de ajutor magistraților care sunt presați de către sistemul politic, de anumite grupuri de interese din România și din străinătate. 15 a)Din aceste cauze poporul român suferă iar Magistrații sunt constrânși să se pronunțe asupra deciziilor de vinovăție sau nevinovăție în favoarea celor de la putere sau a grupurilor din exteriorul României care ne doresc a fi exterminați. Aceste corpuri vor avea câte trei angajați și vor avea sediile separat de cele ale magistraților. b)Persoanele care vor conduce aceste birouri, vor fi din rândul acelor persoane care au absolvit Facultatea de Dreptul și nu au reușit să obțină Licența pe motivul neacreditării facultății, sau din rândul celor care sunt pensionari. Art.3) Aceste birouri vor avea menirea să asigure cu Jurați civili toate procesele care vor necesita asistența lor. Ele vor fi direct răspunzătoare de selectarea și distribuirea juraților civili în instanțele judecătorești. a) Jurații vor fi selectați, din punct de vedere al corectitudinii, ei vor trebui să aibă un cazier judiciar curat, să fie de o ținută morală demnă, și să aibă cunoștințele necesare pentru a putea comunica, corect în Limba Română. b) Jurații vor fi rotiți la procese astfel încât să nu participe la același caz de două ori pentru a nu putea fi influențați de către grupurile de interese. Ei vor fi aleși în mod aleatoriu pentru a participa în instanțe după ce au trecut examenul de probă. Art.4) Corpul Juraților va desemna o echipă specială care se va ocupa de selecția juraților în permanență. a) Corpul Juraților va desemna o echipă care se va ocupa cu instruirea juraților civili și cu prezentarea cazului din care fac parte. b) Corpul juraților va desemna o echipă care se va ocupa de programarea Juraților în Instanțe în funcție de necesitățile Instanțelor. c) Jurații se vor bucura de protecție din partea Statului acolo unde procesele vor fi grele iar pericolul va fi iminent. e) Jurații vor primi salariile normale, iar patronii lor vor recupera de la Statul Român suma de bani cu care au fost retribuiți, în baza documentului eliberat de către corpul Juraților de fiecare dată când un jurat va fi chemat în Instanță. Art.5) Jurații se vor pronunța doar a supra vinovăției sau nevinovăției. Dreptul de încadrare a pedepsei sau lichidării ei aparținând judecătorului de caz. a) Zilele petrecute de către Jurați în instanțele judecătorești se consideră vechime în câmpul muncii. 16 b) Dacă jurații totuși vor greși favorizând vreun infractor ei vor primi imediat aceeași pedeapsă pe care trebuie să o primească și infractorul. Punctul 4) LEGEA LUSTRAȚIEI, PUNCTUL 8 DE LA TIMIȘOARA Punerea în aplicare a punctului 8 de la Timișoara și reactualizarea lui la timpurile și evenimentele de astăzi. Art.1) Deconspirarea securității și îndepărtarea agenților dubli din sistemul de securitate românesc. Criteriile de selecție a celora care vor rămâne în sistem vor fi cele de competență. Art.2) Cei care vor fi găsiți agenți dubli sunt acuzați de trădare Națională și vor primi pedeapsa cu închisoarea pe viață fără nici un fel de drept, Iar încarcerarea lor se va face în momentul deconspirării fără a se mai aștepta vreo încuviințare judecătorească. Art.3) Selecționarea celor rămași trebuie făcută de către Sistemul de siguranță Națională, și ea va fi reactivată o dată pe an și ori de câte ori este nevoie dacă situația va impune schimbarea vreunuia dintre angajații din sistem. Art.4) Toți cei care au făcut poliție politică plătită sau au avut funcții plătite de către stat în vechea nomenclatură dar și în cea de după 1989 până în 2018 nu mai au dreptul să fie angajați pe vreo funcție publică, considerându-se că au periclitat prin participarea lor directă sau indirectă Suveranitatea economică și teritorială a României. a) De la acest articol fac excepție Magistrații, Avocații, Cadrele militate din MAPN, cei din Sistemul Sanitar și cel de învățământ, pentru care vom avem următoarele specificații. b) Persoanele care fac parte din categoriile de mai sus vor depune o declarație pe proprie răspundere că nu au făcut parte sau lucrat cu Securitatea lui Ceaușescu, 17 și că nu au primit foloase materiale sau bănești din activitățile prestate, fie informative sau de altă natură. Art.5) Pedeapsa pentru declarația falsă a celor descoperiți, este de 25 de ani cu executare fără nici un drept, indiferent de vârstă sau stare de sănătate. Art.6) Tragerea la răspundere imediată a celor implicați, pentru toate acțiunile pe care le-au săvârșit contradictoriu cu Legile țarii și confiscarea tuturor averilor ilicite conform Legii 18 pe 1968. Punctul 5) LEGEA ILICITULUI Obligativitatea de a trece înapoi la Legea 18/1968 LEGE nr.18 din 24 iunie 1968 privind controlul provenienței unor bunuri ale persoanelor fizice, care nu au fost dobândite în mod licit Textul actului publicat în B.Of. nr. 81/24 iun. 1968 LEGE NUMAR: 18 DIN 24/6 /68 privind controlul provenienței unor bunuri ale persoanelor fizice, care nu au fost dobândite in mod licit EMITENT: MAREA ADUNARE NATIONALA APARUTA IN Buletinul Oficial Nr. 81 DIN 24/6 /68 CAP. 1 ART. 1 Poate fi supusa controlului, in condițiile prezentei legi, proveniența bunurilor oricărei persoane fizice, daca sânt date sau indicii ca exista o vădită disproporție intre valoarea bunurilor acesteia si veniturile sale si nu se justifica dobândirea licita a bunurilor. Controlul privește bunurile dobândite după data de 1 ianuarie 1962, atât cele existente in patrimoniul persoanei in cauza, cit si cele înstrăinate cu titlu oneros sau cu titlu gratuit. ART. 2 Valoarea bunurilor a cărei proveniență nu se justifica este supusa unui impozit de 80%. 18 Prin justificarea provenienței bunurilor se înțelege obligația persoanei in cauza de a dovedi caracterul licit al mijloacelor folosite pentru dobândirea sau sporirea bunurilor. CAP. 2 ART. 3 Controlul provenienței bunurilor prevăzute la capitolul I se face: a) in temeiul sesizărilor, daca sânt scrise si semnate, ale oricărei persoane fizice sau ale conducerii organizației socialiste la care persoana in cauza a prestat sau prestează vreo activitate, indiferent de natura acesteia; b) la cererea persoanei căreia i s-au adus imputări publice in legătura cu proveniența bunurilor sale; c) la sesizarea organelor financiare, a celor de urmărire penala sau a instanțelor judecătorești, când acestea dețin date, rezultând din activitatea lor, cu privire la disproporția vădita dintre valoarea bunurilor si veniturile unei persoane. CAP. 3 ART. 4 Verificarea sesizărilor si a cererilor arătate la art. 3 se face de o comisie de cercetare, care funcționează pe lângă fiecare tribunal județean si este alcătuită din: - doi judecători desemnați de președintele tribunalului județean, dintre care unul in calitate de președinte; - un procuror desemnat de procurorul șef al procuraturii județene, un delegat al administrației financiare județene si un deputat in consiliul popular județean, municipal sau orășenesc, ca membri. Comisia are un secretar desemnat de președintele tribunalului județean dintre grefierii acestei instanțe. ART. 5 In cazul in care sesizarea este făcuta potrivit art. 3 lit. a, comisia nu va începe cercetarea înainte de a fi chemat pe cel care a semnat sesizarea pentru a-i cere relațiile necesare cauzei, punându-i totodată in vedere dispozițiile art. 22 din prezenta lege, referitoare la consecințele afirmațiilor mincinoase. Organizațiile socialiste, cu excepția unităților Casei de Economii si Consemnațiuni, sânt obligate sa pună la dispoziția comisiei actele cerute si sa dea relațiile necesare, chiar daca prin dispoziții speciale se dispune altfel. Daca rezultă date sau indicii ca între valoarea bunurilor persoanei in cauza si veniturile acesteia exista vădita disproporție, comisia o citează si îi acorda un termen de cel mult 10 zile pentru a depune o declarație cu privire la toate bunurile avute la art. 1 si la justificarea provenienței lor. Proveniența bunurilor persoanei care refuza sa dea declarația arătată la alineatul precedent, precum si a bunurilor care au fost omise din aceasta declarație, este considerata nejustificata, până la proba contrara. 19 ART. 6 Comisia citează orice persoana care ar putea da relații utile pentru lămurirea provenienței bunurilor celui in cauza. Cei care, după data de 1 ianuarie 1962, au dobândit bunuri de la persoana in cauza vor fi ascultați in mod obligatoriu. Daca persoana in cauza este căsătorită, comisia va cita si pe celălalt soț pentru a da relații cu privire la bunurile comune. Actele si lucrările comisiei nu sânt publice. Persoana in cauza poate sa ia cunoștința de actele si lucrările dosarului. ART. 7 Daca socotește necesar, comisia, prin încheiere, poate lua măsura indisponibilizării bunurilor persoanei in cauza si ale persoanelor cu care locuiește împreuna si gospodărește in comun. De asemenea, vor putea fi indisponibilizate bunurile pe care persoana in cauza le-a înstrăinat cu titlu gratuit după intrarea in vigoare a prezentei legi. ART. 8 Comisia hotărăște, prin încheiere motivata, cu majoritate de voturi: - clasarea cauzei, când constata ca proveniența tuturor bunurilor este justificata; - trimiterea cauzei spre soluționare judecătoriei in raza căreia se afla domiciliul persoanei in cauza, daca constata ca proveniența unor bunuri anume determinate sau o cota-parte din valoarea bunurilor nu este justificata; - trimiterea cauzei la unitatea competenta de procuratura, daca in legătura cu bunurile a cărei proveniența este nejustificata rezulta săvârșirea unei infracțiuni. Prin încheierea de clasare se dispune si ridicarea măsurii de indisponibilizare a bunurilor. încheierea de clasare se comunica persoanei in cauza, celei care a făcut sesizarea, procurorului șef al județului si Ministerului Finanțelor, in termen de 15 zile de la pronunțare. CAP. 4 ART. 9 Președintele judecătoriei, primind dosarul, fixează termen de judecata si dispune citarea tuturor părților care au fost chemate la comisia de cercetare. Statul, prin Ministerul Finanțelor, va fi întotdeauna citat. Prezenta procurorului este obligatorie. Judecătorul si procurorul care au făcut parte din comisia de cercetare nu pot participa la judecata. ART. 10 Judecătoria, daca constata ca proveniența bunurilor este justificata, hotărăște închiderea dosarului. Daca constata ca proveniența unor bunuri anume determinate ori o cota-parte din valoarea bunurilor nu este justificata, hotărăște trimiterea dosarului Ministerului 20 Finanțelor pentru urmărirea impozitului prevăzut de art. 2 alin. 1. Dispozițiile alineatului precedent se aplica si bunurilor comune ale soților. Daca in legătura cu bunurile a căror proveniența este nejustificata rezulta săvârșirea unei infracțiuni, judecătoria trimite dosarul la unitatea competenta de procuratura spre a vedea daca este cazul sa pună in mișcare acțiunea penala. CAP. 5 ART. 11 împotriva încheierii de clasare a comisiei de cercetare pot face recurs, in termen de 15 zile de la data comunicării, procurorul șef al județului, Ministerul Finanțelor si persoana care a făcut sesizarea. Recursul se soluționează de comisia prevăzuta la art. 13. ART. 12 împotriva hotărârilor judecătoriei, cei arătați la art. 11, precum si persoana ale cărei bunuri au fost supuse controlului, pot face recurs, in termen de 15 zile de la comunicare, la tribunalul județean. CAP. 6 ART. 13 In cazul in care persoana ale cărei bunuri ar urma sa fie supuse controlului este demnitar, comisia de cercetare va fi formata din: - doi judecători de la Tribunalul Suprem, desemnați de președintele acestui tribunal, dintre care unul este in calitate de președinte; - un procuror din Procuratura Generala, un delegat al Ministerului Finanțelor si un deputat in Marea Adunare Naționala, ca membri. Secretar al comisiei este un magistrat asistent, desemnat de președintele Tribunalului Suprem. ART. 14 Comisia prevăzută la art. 13 nu poate proceda la verificarea sesizării sau cererii decât cu încuviințarea, după caz, a Consiliului de Stat sau a Consiliului de Miniștri. ART. 15 Judecarea cauzelor referitoare la demnitari este de competenta Tribunalului Suprem, Colegiul civil, cu recurs, care se va judeca de un complet compus din 7 judecători. Recursul se poate face, in termenul prevăzut la art. 11, de Procurorul General, Ministerul Finanțelor, persoana care a făcut sesizarea si persoana ale cărei bunuri au fost supuse controlului. ART. 16 Comisia de cercetare si instanța de judecata, prevăzute in acest capitol, procedează potrivit prevederilor art. 5-10 inclusiv, ale căror dispoziții se aplica in mod corespunzător. 21 CAP. 7 ART. 17 Procedura de cercetare si judecare a provenienței bunurilor începuta împotriva unei persoane continua împotriva moștenitorilor. Cercetarea poate fi pornita si direct împotriva moștenitorilor, dar numai in termen de 3 ani de la data deschiderii succesiunii. Moștenitorii răspund numai in limita valorii bunurilor dobândite prin succesiune. ART. 18 Daca cu ocazia urmăririi pornite pentru realizarea impozitului prevăzut de art. 2 alin. 1 se constata insolvabilitatea persoanei in cauza, Ministerul Finanțelor, in vederea realizării impozitului, poate cere in justiție sa se constate ca actele prin care aceasta a înstrăinat bunuri cu titlu oneros sânt simulate. De asemenea, Ministerul Finanțelor va putea cere desființarea actelor prin care persoana in cauza a înstrăinat bunuri, cu titlu gratuit, in frauda drepturilor statului decurgând din aceasta lege. ART. 19 Dispozițiile prezentei legi se întregesc cu prevederile codului de procedura civila. ART. 20 Toate actele de procedura in aceasta materie sunt scutite de orice taxa de timbru. ART. 21 Încheierea de clasare a comisiei de cercetare sau, după caz, hotărârea instanței de judecata prin care se constata ca proveniența bunurilor este justificata, rămasa definitiva, va fi publicata într-un ziar, in extras, la cererea si pe cheltuiala persoanei in cauza. ART. 22 Fapta aceluia care, in sesizarea prevăzuta de art. 3, face afirmații mincinoase cu privire la proveniența nejustificata a bunurilor unei persoane fizice, constituie infracțiune si se sancționează cu pedeapsa prevăzută in codul penal pentru denunțare calomnioasa. Acțiunea penala se pune in mișcare la plângerea prealabila a persoanei vătămate sau la sesizarea comisiei de cercetare ori a instanței de judecata. ART. 23 Ori de câte ori, in cuprinsul prezentei legi, se face referire la județe sau la organe care funcționează pe teritoriul județelor, aceste referiri se înțeleg a fi făcute si la municipiul București sau, in mod corespunzător, la organele care funcționează pe teritoriul acestui municipiu. Specificăm că fără această lege nu putem revendica bunurile furate de la popor! 22 Punctul 6) Obligativitatea politicienilor la plata de trei ori mai mult, decât suma prejudiciată de la poporul român, prejudiciu adus fie prin votul lor direct sau prin deciziile luate de către ei sau prin orice infractiune savarsita. Legea Obligativității restituirii furtului din avutul poporului. Art.1) Instanțele judecătorești, sunt obligate să delibereze o hotărâre prin care să oblige pe politicienii care aduc prejudicii poporului, să plătească de trei ori mai mult suma prejudiciată de la poporul român. Art.2) După ce suma (paguba) a fost calculată de către experții contabili și anunțată în instanță, se trece la executarea silită a demnitarului (inculpat de această dată) nu înainte de a-i oferi 24 de ore pentru a achita contravaloarea sumei, care reprezintă valoarea de trei ori a sumei prejudiciată de la poporul român. Art.3) Prejudiciile pentru care se aplică această pedeapsă sunt: a) Prejudiciul adus prin votul iresponsabil dat de către politician sau oricare demnitar în interiorul instituțiilor în care își desfășoară activitatea lor politică sau administrativă. b) Prejudiciu adus prin deciziile luate de către aceștia. c) Prejudiciul adus prin furtul unor obiecte sau a unor sume directe de bani. d) Prejudiciu adus prin traficul de influență. e) Prejudiciu adus prin luarea sau darea de mită. Art.4) În cazul în care demnitarul sau politicianul nu are avere fiindcă a înstrăinat-o se procedează la recuperarea prejudiciului conform legii 18 /1986. Punctul 7) (Obligativitatea răspunderii penale și materiale a magistraților care greșesc deciziile intenționat. Judecata trebuie să fie una dreaptă și nepărtinitoare....... Pierderile proceselor la CEDO care..) LEGEA RESPONSABILITĂȚII CELOR CARE LUCREAZĂ ÎN MINISTERUL DE JUSTIȚIE. 23 Art.1) Toți angajații Ministerului de Justiție răspund în fața Legii și se supun legilor acestui ”Ultimatum – Imperativ” indiferent de ce rang, funcție sau Instituție din care fac parte. Art.2) Ministerul de justiție se va supune și va da cont doar Tribunalului Poporului care poate controla la orice oră sesizările sau reclamațiile la cel mai înalt nivel făcute de către popor prin intermediul Avocatului Poporului. Art.3) Tribunalul Poporului va controla sesizările făcute, de către Avocatul Poporului atât contra Legiuitorului, care se identifică prin Parlamentarii și Senatorii din Senatul Român Si Camera Deputaților, cât și a membrilor din Guvernul României. Sau Președinte. Art.5) Tribunalul Poporului este Forța Supremă în Stat și este compus din 5 Judecători 3 Procurori 2 Avocați și un Președinte cu drept de vot care va fi ales de către popor pe baza competențelor, prin Referendum la propunerea Președintelui României. a) Tribunalul poporului primește reclamații și sesizări atât de la Avocatul Poporului cât și de la Sistemul De Siguranță Națională. b) El judecă atât Parlamentul, Guvernul cât și Sistemul de justiție, precum și pe Președintele României, Premierul, Senatorii și Deputații. c) Hotărârile tribunalului Poporului sunt definitive și executorii și se pun imediat în aplicare. d) Hotărârile Tribunalului Poporului nu pot fi atacate în nicio instanță din lume. e) Tribunalul Poporului poate fi revocat la propunerea Sistemului de Siguranță Națională prin Referendum Național. f) Cauzele pentru care poate veni propunerea de revocare a Tribunalului Poporului sunt: 1.1) Nerespectarea Constituției României. 1.2) Favorizarea anumitor persoane sau demnitari in defavoarea legilor Statului Român. 1.3) Amânarea fără motiv a unei Instanțe. 1.4) Corupția unuia sau mai multor membri. 1.5) Trădarea de țară care ar putea surveni prin deciziile unanime asupra unor factori de importanță majoră. 24 g) Pedeapsa pentru membrii Tribunalul Poporului este una singură, închisoarea pe viață. h) Poporul decide prin Referendum Național, după dezbaterile publice, care au un termen de 3 luni, dacă se fac vinovați sau nu, de trădare Națională, votând după caz cu Da sau Nu. i) Sistemul De Siguranță Națională duce la îndeplinire hotărârea poporului care se va face prin Referendum Național Imperativ. j) Membrii Tribunalului Poporului se pot retrage la cerere numai dacă starea sănătății nu le permite exercitarea funcției. k) Vârsta de pensionare a membrilor Tribunalului Poporului este egala cu cea a tuturor cetățenilor români. l) La propunerea făcută de către Avocatul Poporului membrii Sistemului De Siguranță Națională pot fi puși sub învinuire, dacă Tribunalul Poporului dovedește că au trădat pedeapsa lor este cea capitală ( pedeapsa cu moartea cu care au fost de acord la acceptarea funcției) și va fi dusă la îndeplinire de către Garda Națională. m) Avocatul Poporului este ales de către popor prin Referendum la propunerea Președintelui României. El poate fi revocat tot prin Referendum Național care poate fi activat prin strângerea a 250.000 de semnături, de pe tot teritoriul țării. n) Cauzele pentru care poate fi demis sau trimis în judecată sunt : 2.1) Trădarea de țară; 2.2) Ne respectarea Constituției și al legilor ei; 2.3) Neachitarea de sarcini prin favorizarea vreo unei părți in defavoarea poporului. o) Dacă va fi găsit vinovat, Tribunalul Poporului poate să ordone strângerea de semnături pentru declanșarea referendumului și imediat ce este schimbat din funcție va executa pedeapsa care este la fel ca și a membrilor Tribunalului Poporului adică pedeapsa cu închisoare pe viață dacă este vinovat de trădare. 25 p) Avocatul Poporului se poate retrage din funcție la cerere numai dacă sănătatea nu-i mai permite exercitarea profesiei. q) Avocatul Poporului va avea aceeași vârstă de pensionare ca și toți cetățenii României. Art. 6) Pagubele și prejudiciile aduse Statului de către angajații sistemului de justiție, atât prin incompetență cât și prin rea voință, vor fi judecate de către Tribunalul Poporului care este îndreptățit pentru a emite hotărâri pentru recuperarea prejudiciilor aduse de către aceștia. Art.7) Pagubele rezultate din procesele pierdute la CEDO, sunt plătite integral, de către cei care au judecat cazul. Art.8) Dacă judecata a fost eronată și se dovedește acest fapt, Judecătorul de caz primește pedeapsa pe care a dat-o chiar el celui pe care l-a judecat. Art.9) Pentru doi ani de la intrarea în vigoare a acestor legi în interiorul instanțelor vom avea Jurați civili care vor da verdictul vinovăției sau a nevinovăției după caz, așa că judecătorii nu vor răspunde pentru deciziile luate de jurați. Judecătorii vor da doar încadrarea pedepsei. Art.10) După doi ani timp în care Sistemul de Justiție se va auto curăți de corupți și vom avea o nouă Constituție, (cea mai democratică din lume) Sistemul de Justiție va urma noua legislație dictată de Constituția României. Mult Succes!!! Punctul 8) Obligativitatea introducerii ” Drapelului Național ” pe fundalul partidelor politice sub sigla Partidului. Art.1) Această lege va avea ca scop trasarea responsabilității oricărui demnitar politic, de a se supune mai întâi ” DRAPELULUI NAȚIONAL ”și după aceea partidului, din care face parte. 26 a) Toți demnitarii care decid soarta țării sau a comunităților pe care le conduc trebuie să depună jurământ celor pe care sau de la care au primit votul de investitură. b) Jurământul depus de către ei nu este unul simbolic ci unul sacru, pentru care vor fi condamnați de lege atunci când greșesc. Art.2) Actul de nesupunere sau de ignorare a acestei Legi, atrage după sine demiterea din orice funcție a demnitarului, precum și răspunderea din punct de vedere a trădării ” DRAPELULUI NAȚIONAL ” fiind considerat că și-a trădat țara. Art.3) Jurământul depus la investire este egal, cu cel depus de către soldații ” Armatei Române ” și se pedepsește exact în aceleași condiții, în care ar fi pedepsit un soldat atunci când își trădează țara. Art.4) Pedeapsa minimă pentru trădarea jurământului este de 25 de ani de închisoare fără drepturi. Punctul 9 Legea responsabilității instituțiilor publice. Art.1) Obligativitate absolută, de efectuare a controlului Curții de Conturi, la toate administrațiile, atât de pe teritoriul național cât și din străinătate, (administrații care aparțin Statului Român) cu 6 luni înainte de terminarea mandatului și obligarea lor la plata de trei ori mai mult, a sumei găsite lipsă în gestiunea acestora. a) Aceste administrații sunt: ANAF b) Administrații locale, orășenești, municipale, județene, c) Senat, Guvern, Parlament, Curte Constituțională, Administrație prezidențială, d) Ambasade și Consulate. Art.2) Controalele se vor face în perioada de 6 luni de zile înaintea de predarea mandatelor si vor făcute aleatoriu și niciodată anunțate si nici specificat în vreun document data efectuării controlului. 27 Art.3) ANAF trece sun ordinea directă a Sistemului De Siguranță Națională, și se supune controlului curții de conturi ca orice altă instituție de pe teritoriul României. a) Nici un angajat ANAF inclusiv Directorul nu va fi retribuit după suma încasată, sau adusă la bugetul de stat. b) Angajații ANAF au o retribuție cu care sunt angajați iar dacă nu se vor achita de sarcini vor fi eliberați din funcție. c) Încălcarea atribuțiunilor de serviciu a oricărui angajat ANAF indiferent de funcție se pedepsește cu închisoare de la 5 la 10 ani fără drepturi comune în funcție de gravitatea faptei comise. d) Oricine îndrăznește să se opună legilor obstacolând sau împiedecând funcționarii ANAF să-și exercite funcția și mandatul primit de la superiori va fi pedepsit cu închisoare de la 5 la 10 ani fără drepturi comune. e) Nimeni nu este mai presus de lege, Lege care trebuie aplicată tuturor cetățenilor români și străini de pe teritoriul național. f) Angajații ANAF vor fi angajați pe bază de concurs, și vor fi apolitici. Vor trebui să demonstreze că nu au membri de familie implicați în politică la nivel local la cel național. Art.4) Dacă instituțiile respective menționate mai sus vor fi găsite cu pierderi sumele vor fi plătite de către angajații lor care la nevoie vor răspunde penal și material conform legii 18 /1968. a) Penal în fața Legii b) Material conform acestui proiect de lege adică de trei ori suma găsită lipsă în gestiune. Art. 5) Cei care vor fi găsiți vinovați vor fi înlocuiți pe loc și nu vor mai putea face parte niciodată din sistemul de Stat. Punctul 10) 28 Art.1) Renunțarea de urgență la imunitate; Parlamentară, Prezidențială sau de altă natură, considerând faptul că o persoană curată nu are nevoie de așa ceva. Art.2) Cei care vor acuza nefondat un demnitar și se va demonstra că nu are dreptate și că a pus în lumină proastă persoana respectivă va fi condamnat la 3 ani de închisoare. Aert.3) Declarațiile depuse contra oricărui oficial rămân definitive, ele nu mai pot fi retrase iar dacă s-a mințit cel care încearcă acest lucru cu un anume scop va plăti cu închisoare cu executare pentru 3 ani fără nici un drept. Punctul 11) Obligativitate absolută, ca reprezentanții Diasporei să fie propuși și votați de către românii din Diaspora, renunțându-se la jocurile politicianismului de a mai impune candidații de pe liste prin intermediul Consulatelor, sau al altor factori de decizie contravenienți, legilor firești a acestui pământ. Art.1) Reprezentanții Diasporei vor fi propuși de către românii din țările respective și bine înțeles votați de către aceștia. Art.2) Din acest moment Diaspora va trece la organizațiile noii Administrației Publice Locale, Teritoriale , Naționale și Internaționale, care vor fi specificate în următorul proiect legislativ (punctul 12) Art.3) Conform noii legi Diaspora va avea câte un Guvernator pentru fiecare țară din Diaspora unde sunt mai mult 250.000. de români. Acest Guvernator va face parte din Guvernul României. Art.4) Fiecare localitate unde avem peste 1000 de români va avea organizație administrativă. Art.5) Românii din Diaspora sunt frați cu românii din România și nimeni niciodată nu are dreptul de ai separa prin legi sau granițe. Art.6) Ei se pot administra și desfășura activități economice și culturale, sportive și extra sportive și vor apăra identitatea românească atât timp cât sunt cetățeni români. Punctul 12) Legea Administrației Publice Locale, Teritoriale, Naționale și Internaționale. 29 Art.1) Această lege este punctul cheie al reconstrucției României și nu permite modificări contextuale. Ea se bucură de dreptul de autor. Autor TIMON LIPCIUC născut la 28.Iulie 1969 în loc. Flămânzi jud. Botoșani. Art.2) Pentru asigurarea unei democrații adevărate puterile în Stat trebuie să fie obligatoriu separate, iar structurile administrațiilor trebuiesc să aibă următoarea configurație și subordonare: A) Tribunalul Poporului (Tribunalul Suprem) este Forța supremă în Stat; B) Sistemul De Siguranță Națională; va fi prezent în toate județele din țară. c) SISTEMUL DE SIGURANȚĂ NAȚIONALĂ, este Sistemul care va fi condus de către oameni care nu au făcut și nu vor face politică niciodată. d) Acest sistem va fi format din patru instituții care vor jura în fața poporului și vor plăti cu capul în cazul trădării Naționale. e) 1.1) Autoritatea de supraveghere a resurselor naturale si ale terenurilor țării. El are grijă ca niciodată terenul înstrăinat să nu ajungă la 33% iar resursele naturale ale țării să nu poată fi înstrăinate s-au concesionate. f) Această autoritate se va ocupa de readucerea prin mijloace echitabile a proprietății asupra terenului în spațiul național. Proprietarilor, cetățeni străini, care au cumpărat terenuri în România în mod echitabil și la prețul pieței, li se va propune răscumpărarea terenurilor, urmând ca într-o perioadă de 25 de ani, tot pământul României să redevină teritoriu național. Proprietarii terenurilor vor putea opta să devină cetățeni români, cu drepturile și obligațiile ce le revin din aceasta. Astfel vom fi în rând cu celelalte țări din Europa. Ele nu și-au înstrăinat teritoriul național. 30 g) Această autoritate se supune doar Sistemului de Siguranță Națională care va fi ales de popor și care va face transparentă orice operațiune a executivului care încalcă legile proprietății poporului. h) 1.2) Autoritatea de supraveghere a alimentelor si rezervelor Naționale autoritate care va avea grijă de hrana, îmbrăcămintea și cele de trebuință poporului în caz de restriște. Această autoritate se supune Sistemului de Siguranță Națională și va fi creditată cu 10% din PIB-ul României. i)1.3) Autoritatea de supraveghere a averii poporului român. Această autoritate se va supune sistemului de siguranță Națională și va administra bunurile poporului. Bunuri pe care nimeni nu le va putea înstrăina. J) 1.4) Autoritatea de punere în executare și ducere la îndeplinire ordinile primite de la Tribunalul Poporului. Această autoritate poate controla pe absolut toată suflarea de pe teritoriul național al României și poate cu delegația Tribunalului Poporului să-și extindă atribuțiunile și peste hotare în vederea pedepsirii vinovaților și recuperării bunurilor poporului român. i) Conducerea SISTEMULUI DE SIGURANȚĂ NAȚIONALĂ va fi aleasă de către popor. Ea va jura în fața poporului și va guverna pentru totdeauna. Acești oameni nu vor putea avea niciodată un cont curent . Lor și familiilor lor li se vor asigura viața cotidiană cu toate cele de trebuință dar nu vor putea să vândă sau să înstrăineze nimic. De asemenea nu vor putea cumpăra nimic niciodată. Ei se vor oferi voluntari și nu vor putea avea proprietăți nici ei nici copii lor si nici nu vor lucra vreo dată cu bani. Vor avea totul asigurat. Trădarea o vor plăti cu capul iar pentru aceasta va fi necesară modificarea constituției. 31 C) Avocatul Poporului; ( Instituții abilitate pentru ordinea și buna desfășurare a activităților Statului Român.) D) ( Administrație Prezidențială (Președintele României) care reprezintă Statul Român și este garantul Independenței naționale, al unității și al integrității teritoriale a țării. Președintele României trebuie să vegheze la respectarea Constituției și la buna funcționare a autorităților publice. El mediază între puterile statului, precum și între stat și societate. conf. Cu art. 80 din Constituție.) E) Camera Deputaților și Senatul României a) Camera Deputaților și senatorilor vor da oamenii pentru Guvernatorii care vor guverna în Diaspora Românească. b) Deci prin urmare fiecare județ va beneficia de doar trei senatori și trei deputați. Ceilalți senatori și deputați vor fi transferați pe post de guvernatori în țările din Diaspora. c) Vom avea doar 282 de parlamentari care se vor ocupa de redactat si prezentat legile la nivel Național pe care le va aproba poporul român prin referendum. d) Legile la nivel Național vor fi dezbătute mai întâi public și o dată la trei luni se vor aproba prin referendum.( nu avem costuri suplimentare fiindcă avem Birourile Electorale centrale de la Legea Timon). e) Parlamentarii doar fac legi ei nu le vor mai vota decât ca fiecare cetățean în parte prezentându-se la votul popular. F) Guvernul României a) Guvernul României va fi compus din toți guvernatorii atât cei din Diaspora (care se vor prezenta la guvern doar când este necesar voturile lor în guvern vor fi date conform ”Legii Timon” online prin apel video de la distanță.) cât și guvernatorii tuturor județelor și celor șase sectoare ale capitalei care vor avea câte un Guvernator de fiecare. G) Curtea Constituțională H) Aceste trei puteri (e;f;g) trebuiesc să asigure o funcționare perfectă a Statului Român. 32 Art.3) La nivel Local vom avea Guvernatorul care va guverna peste toate localitățile județului din care face parte având în subordine absolut toate administrațiile locale de pe lângă primăriile din județ.*(toate administrațiile existente)* a) Guvernatorul va fi membru cu drepturi depline al Guvernului României și va răspunde de toată activitatea administrativ – economică și teritorială a județului. b) Guvernatorul însă nu poate guverna peste Primar și consiliul Local al localităților, care devin independenți, gestionează programul economic al localității pe perioada cât au fost mandatați de către popor. c) Guvernatorul conduce consiliul Primarilor din județ, aprobă ordinea de zi al consiliului și va avea cuvântul decisiv fiind factor de echilibru între litigiile dintre primării. d) Guvernatorul supune la vot toate hotărârile de cooperare economică între comune ,orașe și cu alte județe. e) Guvernatorul face programul economic de colaborare și dezvoltare cu alte județe, program care va fi dezbătut cu trei ani înaintea alegerilor locale, alegeri care vor vota atât programul local cât și programul guvernatorului la nivel de județ. f) Guvernatorul va fi ales de către popor el înlocuiește practic Președintele Consiliului Județean și Prefectul. g) Guvernatorul supune la vot toate legile comunale și județene, și participă activ la masa celor 4 ”Cavalieri” care este compusă din 4 județe la un loc. Acest for va decide programele economice, administrative și teritoriale interjudețene, REGIONALE. h) Guvernatorii unei regiuni pot face proiecte economice și de dezvoltare în comun și pot propune legi pentru a fi votate de popor la nivelul regiunii. Ei sunt garanții direcți ai proiectelor de care vor răspunde. i) Guvernatorul va fi ajutat în misiunea sa de către unul sau mai mulți Vice Guvernatori pe care atenție îi va selecta pe bază de competențe dar numirea definitivă îi aparține la fel și puterea asupra lor. Numărul Vice guvernatorilor este câte unul la 500.000. de locuitori. Guvernatorul angajează vice Guvernatorul și tot el îl poate demite dacă acesta nu corespunde dinamic, 33 diplomatic, profesional și creează disconfort în activitatea de administrare a Guvernatorului. j) Guvernatorul poate propune Camerei Deputaților și Parlamentului României proiecte de legi la nivel Național și internațional. k) Guvernatorul poate candida la funcția de Premier al României și poate fi transferat ca și guvernator într-una din țările Comunității Europene sau de peste oceane dacă este cazul. l) Guvernatorii din Diaspora Românească au aceleași drepturi în Guvern ca și Guvernatorii din țară. Ei vor face front comun pe câte 4 țări în proiectele lor transfrontaliere și vor dirija activitatea economică socială și administrativă a românilor din Diaspora Românească. Guvernatorul din Diaspora propune legi si le supune votului organizațiilor românești din țara unde guvernează peste români. Astfel va ști ce să ceară Guvernului României pentru românii din Diaspora. m) Guvernatorii se supun direct și se subordonează Guvernului României iar atunci când greșesc vor fi verificați mai întâi de către Sistemul De Siguranță Națională care dacă îi vor găsi vinovați vor înainta demersurile către Tribunalul Poporului. n) Guvernatorii se supun ”Legii Timon” și pot pierde postul dacă peste 60% din alegători i-au retras votul de investitură, urmând ca locul lor să fie luat de cel care este clasat pe poziția secundă. o) În cazul trădării Naționale pedeapsa este închisoare pe viață fără nici un drept. Celelalte pedepse se vor aplica cele din noul cod penal. p) Tribunalul Județean va judeca toate litigiile la nivel județean. Și va asigura populația cu cele mai performante servicii judecătorești. q) Primarii vor colabora cu consilierii care au câștigat mandatele și va fi garantul implementării programului votat de către populație. r) Primarii colaborează cu administrațiile locale dar nu au nici un drept asupra lor. Litigiile administrative fiind în competența Tribunalului care va fi sesizat de către Guvernator. 34 s) Primarii și consilierii locali propun legi locale care vor fi votate de către cetățeni si vor fi puse în aplicare numai dacă aceste legi vor trece de votul alegătorilor care vor vota online legile propuse. Pentru legi urgente la nivel local se poate apela la referendum în fiecare lună. t) Ceilalți membri ale partidelor care nu au fost aleși vor face programe pe următorii 4 ani de zile și au obligația cu trei ani înaintea alegerilor să dezbată public viitoarele programe. u) Toate programele de aici înainte vor avea termen de îndeplinire și orar de executare. v) Ne îndeplinirea promisiunilor electorale atrage după sine iradierea partidului din registrul partidelor politice, sancțiune care va fi stabilită pentru fiecare localitate în parte. w) Exp. Dacă La Flămânzi PSD. Nu și-a îndeplinit atribuțiunile nu va mai putea avea candidați la viitoarele alegeri iar dacă la nivel național pierde 35% din susținere atunci este eliminat și la nivel Național. x) Primarii și consilierii locali se supun ”Legii Timon” și Sistemului De Siguranță Naționala (filiala județeană). Căci Sistemul va fi prezent peste tot. Art.4)Răspundere penală obligatorie, pentru cei care se opun voinței poporului român de a-și revendica drepturile de popor ” SUVERAN ” , Drepturi câștigate cu sânge vărsat în lupte de către strămoșii noștri, drepturi care sunt recunoscute la nivel internațional de către toate popoarele lumii, dar care au încetat să fie recunoscute de către politicienii care ne conduc de 28 de ani de zile. Punctul 13) a) Recunoașterea de către toate autoritățile Statului Român; Administrație Prezidențială, Guvern, Parlament, Camera Deputaților și Curtea Constituțională că, Poporul Român este proprietarul acestei țări numită România, că Poporul Român este ” SUVERAN ” și el decide legile care trebuiesc aplicate în România nu cei care ne conduc, care nu sunt altceva decât slujbașii plătiți de către popor. Art.1) Autoritățile menționate mai sus vor emite de urgență un comunicat scris către țară prin care recunoaște că poporul român este suveran și că conform acestui Ultimatum Imperativ se trece la exercitarea dreptului suveranității prin referendum conform articolului 2 din Constituția României. 35 Suveranitatea ARTICOLUL 2 (1) Suveranitatea naţională aparţine poporului român, care o exercită prin organele sale reprezentative, constituite prin alegeri libere, periodice şi corecte, precum şi prin referendum. (2) Nici un grup şi nici o persoană nu pot exercita suveranitatea în nume propriu b) Statul Român are obligația de a respecta Constituția României și legile ei. c) Statul Român are obligația de a respecta inițiativa legislativă punctul 74 din Constituția României. d) Statul Român are obligația de a respecta Referendumul care este stipulat în Art. 2 din Constituția României. e) Nerespectarea Cerințelor acestui Ultimatum atrage dizolvarea parlamentului și trecerea la alegeri anticipate urmând ca celor care se împotrivesc acestei voințe ale poporului român să li se deschidă dosar penal pentru crimă împotriva umanității și al poporului român. Punctul 14) Măsuri de protecție pentru partidele noi înființate. Art.1) Interzicerea prin lege a numărării voturilor, de către agenții specializate. Art.2) Voturile vor fi numărate fizic iar rezultatele vor fi comunicate și afișate numai după finalizarea și centralizarea tuturor datelor. Art.3) Sondajele de opinie referitoare la procentul electoral al partidelor sau al candidaților lor nu vor mai putea fi făcute public. Art.4) Sondajele vor fi utilizate de astăzi doar pentru orientarea celor care le fac. Comunicarea sau utilizarea datelor publice de la aceste sondaje sunt interzise prin ”Lege”! iar cine face acest lucru va fi condamna t cu 10 ani de închisoare cu executare, fără nici un drept. Art.5) Campaniile electorale de două luni de zile vor fi eliminate, locul lor urmând a fi luat de o campanie permanentă. 36 a) Fiecare partid trebuie să publice și să dezbată, programele sale timp de 3 ani înaintea alegerilor; fie locale, municipale, județene, parlamentare, euro parlamentare, Prezidențiale. b) Ne respectarea, acestei reguli aduce de la sine suspendarea din lista electorală și încetarea dreptului de a participa și la alt tur de scrutin. Art.6) Ne împlinirea obiectivelor promise în campania electorală de către partidele politice, atrage după sine excluderea permanentă, irevocabilă și se trece la iradierea acestor partide politice din registrul partidelor politice pe motivul incompetenței și creării unui grup organizat care are alte scopuri față de cele promise românilor. Punctul 15) MĂSURI OBLIGATORII PENTRU MENȚINEREA SUVERANITĂȚII STATULUI ȘI A INTEGRITĂȚII TERITORIALE. Art.1) Obligativitate absolută, de introducere a istoriei și geografiei naționale, ca obiect de studiu încă din clasa I, în toate școlile de pe teritoriu național al României. a) Până în clasele a III a copiii vor viziona filme istorice și despre geografia României. b) Rezultatele cunoștințelor acumulate vor fi evidențiate și recompensate. c) Conducerea școlilor care nu va respecta această hotărâre va fi condamnată la 10 ani de închisoare cu executare fără nici un drept. Punctul 16) MĂSURI OBLIGATORII PENTRU MENȚINEREA SUVERANITĂȚII STATULUI ȘI A INTEGRITĂȚII TERITORIALE. Art.1) Limba Română la nivel conversațional, este obligatorie pentru toți cetățenii români. Art.2) Retragerea Cetățeniei Române tuturor cetățenilor, chiar și a celor născuți în România, *(cu posibilitatea redobândirii cetățeniei)*, prin examen. dacă aceștia nu cunosc și vorbesc, Limba Română la nivel conversațional. 37 Art.3) Retragerea cetățeniei se va face de către autoritățile Statului Român prin autoritățile abilitate să dea cetățenie sau să o retragă la propunerea făcută de către Sistemul De Siguranță Națională. Art.4) cei care se împotrivesc legii vor plăti cu 5 ani de detenție fără alte drepturi. Punctul 17) Măsuri obligatorii pentru menținerea Suveranității Statului și a integrității teritoriale. Art.1) Sunt interzise prin Lege altfel de înscrisuri sau inscripții în documente de stat, Administrații comerciale sau administrative, pe mașinile poliției sau salvării române, precum și pe cartelele de la intrarea din fiecare localitate de pe teritoriul național al României. Art.2) Este interzis prin Lege, Redactarea Monitorului Oficial al României în altă limbă decât în Limba Română. Art.3) Se aplică pedeapsa cu închisoarea pe viață nerespectarea celor două articole respectiv 1 și 2 din acest proiect legislativ. Punctul 18) Art.1) Interzicerea totală și pentru totdeauna a folosirii pe instituțiile Statului Român și în locurile publice din incinta acestora a altui drapel decât cel Românesc, cu excepția drapelurilor care însoțesc șefii de state și alți demnitari străini care vor fi în vizite oficiale în România. Art.2) Pot fi prezente în locurile publice și drapelele care însoțesc delegații sportive, culturale sau alte delegații care vor cere dreptul de a afișa drapelul lor în locuri publice de la oficiul, SISTEMULUI DE SIGURANȚĂ NAȚIONALĂ. Art.3) Este obligatorie prezența drapelului Național la intrarea in fiecare localitate de pe teritoriul Național. Art.4) fiecare cetățean Român are obligația de a arbora de ziua Națională a României Drapelul Național pe proprietatea sa. 38 Art.5) Se pedepsește cu închisoare pe 5 ani fără nici un drept nerespectarea acestor Legi. Punctul 19) Art.1) Interzicerea partidelor politice constituite pe criterii etnice. Art.2) Desființarea și iradierea tuturor partidelor care sunt constituite și folosesc nume pe criterii etnice. Art.3) Nerespectarea articolelor de mai sus se pedepsește cu închisoare cu executare pe perioada de 10 ani fără alte drepturi. Punctul 20) MĂSURI ECONOMICE DE IMPORTANȚĂ MAJORĂ Art.1) Naționalizarea de urgență, a tuturor resurselor naturale ale țării. Art.2) Revizuirea tuturor retrocedărilor ilegale de pe teritoriul României. Art.3) Scoaterea de sub contractele ilegale, a tuturor resurselor naturale, care au fost înstrăinate abuziv și obligarea la plata prejudiciilor aduse poporului, a factorilor responsabili, ținându-se cont de legea 18 /1968. Art.4) Factorii de decizie care nu se supun și nu pun în aplicare aceste legi vor plăti din buzunarul propriu sumele pe care nu le-au restituit și vor fi condamnați la închisoare pe viață. Punctul 21) MĂSURI ECONOMICE DE IMPORTANȚĂ MAJORĂ Art.1) Interzicerea prin ” LEGE ” a vânzării curentului electric de producție românească, către samsarii energiei electrice din România. Art.2) Trecerea de urgență a efectuării plății facturilor de energie electrică către primăriile din țară. 39 Art.3) Primarii vor avea obligația de a forma echipe tehnice de întreținere a acestor rețele care se află pe teritoriile administrate de către ei. Art.4) Sumele de bani strânse în urma facturilor emise de către primării vor ajunge după ce vor fi achitate toate serviciile în visteria Hidroelectrica SA. Art.5) Ne respectarea și ne punerea în practică a acestei legi se pedepsește cu închisoare cu executare, pe 15 ani fără nici un drept. Punctul 22) Măsură obligatorie de salvare a țării Art.1) Introducerea pedepsei cu moartea pentru: a) Criminalii în serie. b) Subminarea economiei naționale. c) Trădare națională. d) Distrugerea economiei Naționale cu bună știință. e) Pentru membrii SISTEMULUI DE SIGURANȚĂ NAȚIONALĂ. f) Pentru Avocatul Poporului g) Pentru Tribunalul Poporului. Punctul 23) Excluderea publică a homosexualilor si a practicilor săvârșite de către aceștia, pe teritoriul Național. Art.1) Interzicerea prin” LEGE ” a apariției publice a homosexualilor. Art.2) Interzicerea demonstrațiilor de stradă a homosexualilor. Art.3) Pedeapsa cu închisoare pe viață dacă un homosexual este prins că vrea să convingă sau sa constrângă pe cineva pentru a deveni homosexual. Punctul 24) Art.1) Obligativitate absolută de avizare a ” SISTEMULUI DE SIGURANȚĂ NAȚIONALĂ ”atunci când cineva dorește să introducă pe teritoriu național, roboți dotați cu inteligență artificială. 40 Art.2) Interzicerea cu desăvârșire a utilizării acestor roboți contra firii umane și implicit contra cetățenilor României. Art.3) Pentru introducerea astfel de roboți ÎN ROMÂNIA este necesar avizul ” SISTEMULUI DE SIGURANȚĂ NAȚIONALĂ Art.4) În cazul când se aprobă intrarea pe teritoriul național a astfel de roboți cheia sau butonul de dezactivare a lor trebuie să rămână la dispoziția permanentă a” SISTEMULUI DE SIGURANȚĂ NAȚIONALĂ. Art.5) Interzicerea operațiunilor efectului Haarp în România. Art.6) Interzicerea introducerii cipului pe teritoriul României. Art.7) Nerespectarea acestei legi se pedepsește cu închisoarea pe viață. Punctul 25) Legea falimentului persoanelor fizice. Art.1) România va adopta de urgență Legea falimentului persoanei fizice. Art.2) Pentru cei care se opun acestei decizii este aplicată pedeapsa cu închisoarea pe viață. Art.3) Poporul român nu poate fi ținut sclav în lesa creditelor neperformante, riscul creditării trebuie asumat de ambele părți contractuale nu numai de o singură parte astfel contractele bancare vor deveni ilegale și nelegitime. Art.4) După 3 ani timp în care băncile trebuie să-și recupereze creditul, nu prin interpuși ci direct, (adică nu prin recuperatori, samsari ai economiei mondiale ) persoanele fizice care nu mai pot plăti creditele să intre în insolvență. Art.5( Iar după ce lichidatorul lichidează persoana fizică, după trei ani ea să poată reveni în circuitul economic ștergândui-se definitiv orice formă de acuzare sau penalizare. Art.6) Băncile nu vor mai da credite pe ochi frumoși și nu vor mai putea să înșele cetățenii români punând stăpânire pe România. 41 Art.7) Interzicerea prin Lege de a se ipoteca unica locuință a unei familii. Băncile vor putea lua gaj doar a doua locuință dacă există. Art.8) Băncile de pe teritoriul României au de astăzi obligația ca contractele de creditare să fie redactate cu scris vizibil cu ochiul liber. Art.9) Băncile de pe teritoriul României au de astăzi obligația ca contractele de creditare să fie înmânate clienților cu 10 zile înaintea aprobării creditului pentru ca clientul să poată consulta avocatul pentru al ști la ce se așteaptă. Art.10) Atenție aceste contracte care au fost înmânate clienților vor fi semnate la notarul de stat de către client și bine înțeles de către bancă. Art.11) Băncile nu mai pot pune ipotecă pe bunuri până când avocatul clientului nu dă această posibilitate. Băncile nu vor acorda credit dacă clientul nu este însoțit de avocatul său. Art.12) Clientul este obligat să aibă angajat un avocat pentru a putea cere împrumut de la bancă, avocat care să explice acestuia efectele legilor cuprinse în textele redactate în contractul de credit. Art.13) Băncile care nu se supun acestor legi sunt obligate. să părăsească teritoriul Național. Conducătorii băncilor vor fi condamnați la 15 ani de închisoare fără nici un drept. Art.14) Pierderea bancară trebuie să fie suportată de ambele părți: banca și beneficiarul creditului. Prin această măsură se urmărește ca banca să își calculeze mai bine investiția/creditul și să coparticipe prin pârghiile disponibile la redresarea clientului în cazul în care se constată pierderi. Art.15) Articol special referitor la introducerea roboților industriali pe teritoriu național: a) Pentru introducerea roboților industriali pe teritoriul României este necesar să se achite jumătatea de taxa de șomaj a fiecărui om scos din sistem, cealaltă jumătate de taxă revenind statului român. b) Toți angajații multinaționalelor din România vor primi salariile la nivelul salariilor de bază din țările respective de unde vin multinaționalele. Iar pentru aceasta multinaționalele vor fi scutite de taxă pe profit. Numai dacă au peste 100 de angajați pe teritoriul României, angajați de naționalitate română. 42 Punctul 26) Interzicerea Masoneriei pe teritoriu Românesc. Art.1) Prezența lor pe teritoriul național va fi pedepsită prin lege. a) Sunt considerate periculoase pentru societate astfel de organizații pe teritoriul României. b) Se pedepsește cu închisoare pe viață oricine care va încerca să protejeze astfel de organizații pe teritoriul țării. c) Cei care doresc să renunțe la Masonerie o pot face cu obligația unei declarații de dezlegare în fața notarului de stat. Punctul 27) Legea învățământului. Art.1) România trece la un învătământ de tip real până în clasele a Xll a după care fiecare elev va alege ce profesie va alege în viață. Art.2) Ținând cont că România a rămas fără armată, redactăm această lege care va ajuta substanțial ca România să se refacă din temelii și să devină una dintre cele mai puternice țări economice din lume. Art.3) Iată obiectele și disciplinele pe care le vor învăța copii noștri de la grupa mică pregătitoare, până în clasa a Xll a pentru ca viitorul României să fie altul. Art.4) Românii vor face începând de la grupa mică medicină generală până în clasele a Xll a. a) Pe parcursul a 14 ani de studiu adică 12 ani plus doi la grădiniță va fi împărțită materia care li se predă studenților de la medicină in 6 ani de zile. b) La sfârșitul liceului absolut toți absolvenții vor susține un examen și în urma examinării vom avea cei mai buni asistenți generaliști din lume, și cei care trec examenul vor fi primii medici generaliști din lume. 43 c) Astfel vom deveni cel mai preventiv popor din punct de vedere al sănătății, Vom avea cei mai puțini bolnavi din lume, copii noștri vor putea să vindece pe oricine să administreze un tratament și să vindece o plagă deschisă. d) Spitalele din România vor fi pline de străini cărora le vom vinde sănătate iar noi vom fi cel mai sănătos popor din lume în decurs de numai 40 de ani de zile. e) După terminarea liceului cei care doresc să urmeze medicina vor urma facultățile, mastere, doctorande și vor fi Super medicii lumii. Art.5)Tot de la grupa mică vor începe artele marțiale care vor transforma tinerii noștri în oameni super disciplinați. a) Vom fi sănătoși, disciplinați și la terminarea liceului toți vor fi centuri negre cu câțiva dani. Adevărați maeștri ai artelor marțiale. b) Diploma le va asigura postul de profesor de sport oriunde în lume. c) După terminarea liceului vor urma 4 luni cursuri de apărare a țării. Vor învăța să tragă cu arma iar în peste 30 de ani vom avea cea mai puternică armată din lume compusă atât din bărbați cât și din femei care va număra în jur de 15.000.000 de militari ceea ce va face din România cea mai de temut Națiune. d) După liceu cei care vor dori să urmeze școlile de poliție și de ofițeri vor avea cea mai puternică pregătire pe care ar fi putut să o aibă un pretendent la aceste funcții. e) Nu vom mai avea infractori români iar poliția ne va apăra de străinii care vor lucra pământurile și vor face muncile cele mai de jos din România. f) Ceilalți absolvenți vor putea alege o meserie sau vor merge la o facultate de specialitate. În cazul când vor face o meserie vor fi calificați la locul de muncă, considerând că vor dobândi minimul cunoștințelor necesare pe parcursul liceului. 44 Art.6) După cum știți copii noștri încă de mici stau cu tableta în mână așa că vor deveni cu ajutorul a 14 ani de școală cei mai tari it-iști din lume. Art.7) tot în această perioadă de școală vor face școala de șoferi profesioniști. La terminarea liceului vor fi posesorii carnetului de conducere cu toate gradele, iar cei interesați vor putea face cursuri de piloți amatori și parașutiști. a) După terminarea liceului fiecare va alege ce va deveni. Ei vor avea o maturitate și o inteligență mult peste media planetară. Art.8) Românii vor avea ca discipline matematica , fizica, geografie, istorie doar pentru a avea o cultură de bază urmând ca după liceu care dorește să se perfecționeze în disciplinele respective. a) Românii însă vor învăța 7 limbi, iată limbile în care vor comunica viitorii noștri absolvenți de liceu. b) Română, c) Engleză, Franceză, Germană d) Ungară, Țigănească și Rusă. Aceste trei limbi din urmă sunt pentru ca națiunile conlocuitoare cu noi să nu mai aibă secrete atunci când vor comunica între ei, pentru a evita discriminările de orice tip devenind prima țară din lume care va avea cel mai înalt grad de civilizație. e) Astfel că toți străinii care se vor perinda la acea vreme prin România atât turiști cât și diplomați nu vor avea probleme de comunicare și nici noi probleme de a le înțelege perfect intențiile. Art.) Această Inițiativă Cetățenească Legislativă, va fi trecută integral cu toate cele 30 de puncte prin ordonanță de urgență de către Guvernul României în Monitorul Oficial al României devenind astfel LEGE.. a) În cazul în care nu trece prin Ordonanță de urgență cerem exercitarea suveranității prin referendum așa cum specifică articolul 2 din constituția României. 45 Punctul 28) Legea Ministerului de Apărare a Țării Art.1) De astăzi înainte armata Română va apăra granițele României nu granițele altor țări. Art.2) Armata Română va deveni în decurs de 30 de ani cea mai de temut armată din lume, pentru acest fapt luăm pe de acum măsuri de precauție înainte de a se dezvolta. Art. 3) Armata Română va apăra România în confruntările cu dușmanii cu care nu am reușit să negociem pe cale diplomatică. Art.4) Nici un comandant sau chiar Președinte care este Comandant Suprem al Armatei Române nu poate ordona ca Armata Română să deschidă focul asupra poporului din care face parte. Art.5) În cazul în care, totuși cineva va încerca să dea un astfel de ordin orice militar în termen sau în rezervă poate lichida prin împușcare acest impostor. Art.6) Orice acțiune militară operată de Armata Română în afara situației când am fi invadați sau atacați va fi luată de comun acord cu poporul care luptă și care este Suveran. Deci poporul prin Referendum decide dacă plecăm sau nu la luptă. Art. 7) Ne vom strădui să devenim o țară neutră din punct de vedere militar. Pentru a fi țara cea mai respectabilă de pe planetă. Art.8) Nu ne dorim războaie și nu dorim arme de distrugere în masă. Art.9) Trădarea de țară se pedepsește cu pedeapsa capitală, adică pedeapsa cu moartea. Punctul 29) Legea Funcționării Ministerului de interne Art.1)Ministerul de interne va funcționa în aceleași condiții de până acum cu excepția că trupele de jandarmi și polițiști sunt ale poporului român nu ale anumitor politicieni. Art.2) ) Oricine va da ordin ca trupele de jandarmi și poliție să fie utilizate împotriva poporului va fi condamnat la 20 de ani de închisoare cu executare fără drepturi. Art.3) Orice ordin de mobilizare generală a trupelor de jandarmi și de poliție înafara invaziei sau a unui atac direct contra României este interzis fără consultarea în 46 prealabil a poporului Român care s-a săturat să fie ținut sun papuc de către impostorii acestui neam. Art.4) Trupele pot fi utilizate de ziua Națională fără consultarea poporului pentru defilări și ori de câte ori este nevoie pentru intervenții salutare în acte de terorism. Art.5) trupele de jandarmi și poliție va trebui să ne apere de invazia imigranților va trebui să se ocupe de treburile pentru care sunt angajați nu pentru a păzi Chevronul de localnicii din Pungești. Art.6) Polițiștii și jandarmii nu vor mai lua produsele țărănești din mâna țăranilor care se chinuie să le vândă pe unde pot pentru o bucată de pâine. Aceste amendamente trebuiesc aplicate pentru ca și polițiștii și jandarmii să se corecteze în acțiunile lor față de poporul român. Punctul 30) a) Art.1) Această Ultimatum Imperativ (Inițiativă Cetățenească Legislativă), va fi trecută integral cu toate cele 30 de puncte prin ordonanță de urgență de către Guvernul României în Monitorul Oficial al României devenind astfel LEGE.. Art.2) În cazul în care nu trece prin Ordonanță de urgență cerem exercitarea suveranității prin referendum așa cum specifică articolul 2 din constituția României. Art.3) pe lista de vot a referendumului Național, care devine un Referendum Imperativ se vor găsi toate cele 30 de proiecte de lege și vor fi votate fiecare cu Da sau Nu de către poporul Român. Art.4) Paragraf Special Punerea în libertate a liberei exprimări publice a lui Dan Cristian Diaconescu a) Redeschiderea Televiziunii OTV. Poporul are dreptul al o televiziune unde poate să-și exprime liber părerile fiindcă de asta se spune că există liberă exprimare și de asta s-ar fi murit în decembrie 1989. La sfârșitul celor doi ani de tranziție în care vom avea un guvern de uniune națională, vom avea și noua Constituție redactată și de ce nu Și un nou sistem de justiție cu care să începem împreună cu noile partide ascensiunea economică implementând ”TIMON – PROGRAM” ca și program de bază pentru reconstrucția României. 47 Am redactat acest Ultimatum – Imperativ cu inima și sufletul curat și aștept de la voi, Popor Român să participați la adunarea semnăturilor de care avem nevoie pentru a revendica aceste puncte și de a ne lua țara înapoi. Vă mulțumesc anticipat!!! Persoanele desemnate pentru legalizarea acestui ”Ultimatum – Imperativ” la Notariatul de Stat din România sunt: Timon Lipciuc născut la data de 28/07/1969 în oraș Flămânzi jud. Botoșani, identificat prin CI. Seria XT NR. 511642 eliberat de SPCLEP Flămânzi la data de 03/08/2011 domiciliat în strada General Mihai Cucu nr. 52 Oraș Flămânzi, Județul Botoșani de naționalitate Română având ca CNP 1690728077331 data eliberării CI. 03/08/2011 valabil până în data de 28/07/2021. Cu titlu de Autor. Roșianu Gheorghe născut la data de 17/01/1941 în Oraș Filiași Jud. Dolj, identificat prin CI. NR.501203 eliberat de SPCLEP Craiova la data de 06/03/2007 domiciliat în strada Calea București nr.73 BL.A19,ap.7et.2 Sc 1Oraș Craiova, Jud. Dolj de naționalitate Română având ca CNP. 1410117163219 data eliberării CI.06/03/2007 valabil până la data de 17/01/2067 Cu titlu de Coautor. Prezentul document este semnat de semnatari în prezența Notarului de Stat și este redactat în 9 exemplare câte unul pentru fiecare Instituție a Statului Român, mai sus menționate și câte unul la Autor, unul la Coautor și unul la Notariatul de Stat. Astăzi .................. Autor Timon Lipciuc Coautor Roșianu Gheorghe

05/01/2020

Autor: Vasile Turcu
Destinatar: Guvernului Romaniei
Categorie: Politica.
Petitie si semnaturi in format: XLSxls   PDFpdf
*Stiri, informatii in legatura cu petitia:
*Cod validare:
 =