Exprimă-ţi opinia liber. Creează sau semnează o petiţie online.
image

Comentarii "Schimbarea denumirii de "Poliţie Locală", respectiv "poliţist local" cu cea de "Garda Publică" respectiv "gardian public"", pagina 12

Facebook share
Pagina 12/32 1 .. 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 .. 32
SNIPER (6 Iunie 2013, 16:30)
Informare coreta
Insa aplica sanctiuni DOAR celor pe care i-au surprins in fapt si-s constatate de Politia Rutiera. Restul este apa de ploaie. Incercati sa intelegeti aceste lucruri pentru ca asta este ralitate si nu ca are cineva ceva cu voi la modul personal. Baza legala NU permite altfel. Orice sanctiune data in altfel de situatii decat cele constatate de Politia Rutiera sunt lovite de nulitate. In circulatia pe drumurile publice, singura entitate abilitata sa constate si sa sanctioneze astfel de contraventii este doar Politia Rutiera si nu Politia Locala. In concluzie, daca fapta nu este constatata de un politist rutier, ea exista insa nu poate fi sanctionata. In cazul sesizarilor caci vad ca se pune acccent pe asta , stimati parteneri de dialog, repet, Politia organizeaza actiuni pentru constatarea celor mentionate de catre cineva abilitat si in masura sa decida daca asa-i si sa ia masura ce se impune si nu luarea masurilor impotriva cuiva ca i s-a parut cuiva ori nazarit, ca altcineva a incalcat legea. Ca atare, politistii locali, NU sunt autorizari prin lege sa constate astfel de contraventii si drept dovada sunt tratati ca orice cetatean ce nu are calificarea necesara si este posibil sa se insele dandu-si cu parerea . Tocmai asta este motivul pentru care trebuie sa constate cineva calificat si autorizat. In pincipiu, cei de la locala , trebuie sa intelegeti ca nu toti politistii sunt infractori cum si noi stim ca multi dintre voi sunt oameni onesti si echilibrati ce pot fi oricand dati exemplu pozitiv. Nu vreau sa intru in polemica iar si sa va stric "distractia" insa tot ce spun este spus in cunostinta de cauza . Oamenii trebuie sa fie informati corect si indrumati sa respecte legea. Repet, Politia Locala NU poate cere sanctionarea a asfel de contraventii caci prin lege nu are drept de constatare. Cine va invata altfel, va minte si isi bate joc de voi.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
pantera lex (6 Iunie 2013, 17:43)
He, he...
sniper, sunteti facuti de-o mama...o tii lunga ca nu aplicam noi...si unde am spus ca aplicam in afara celor stabilite de lege:tonaj, circulatia pe interzis, oprire, stationare...Mai omule, tu ai demonstrat ca inca mai ai ratiune, nu ne face sa ne schimbam impresia.Chiar vrei sa-ti dau numarul de dosar intocmit de BPR in urma unor date predate de politisti locali.Am sa fac si asta daca exista o cale de comunicare directa, pentru ca altfel nu pot sa fac publice aceste date.Amice, asculta cu atentie ! In urma unei actiuni pe o strada cu accesul interzis a fost oprit un cetatean de catre politisti locali Serviciul Circulatie cu scopul de a-l sanctiona contraventional.In urma identificarii si verificarii a reiesit ca persoana nu poseda P.C. l-au condus la birou si au intocmit un material in care sunt toate datele inclusiv foto.Cetateanul a fost citat la BPR de catre seful formatiunii (evident un ofiter) din declaratii, martor, raporte politisti si probe a reiesit ca a condus fara a poseda PC.Evident ca in urma acestui demers i s-a intocmit dosar.Asta este un singur exemplu dar...
Frate, abordarea asta a voastra de infatuati nesimtiti face ca populatia sa nu va suporte, nimeni nu va suporta pentru ca dupa ce sunteti prosti sunteti si caposi.Va pot da cate exemple vreti si va pot arata articole de legi, voi tot pareri va dati, mi-ar fi rusine sa-mi fie demonstrate unele lucruri si eu sa continui sa fac pe prostul...Stiu, va este greu, nu acceptati ca exista o alta structura ce face politie si asta va determina sa va coborati la cel mai jos nivel doar, doar a fost un vis urat si trece.
Hai sa ma mai distrez putin cu voi, astia specialisti juridici...
Amice daca ai o sesizare (ca politist, abstract ca esti rutierist pe moment) pe legea 50/1991 cum aplici amice contraventia ? Ei daca descoperiti dupa cateva telefoane o sa intelegeti ca astfele procedeaza si P.L. in caz de alte competente.
ps.Sa nu carecumva sa spuneti ca Politia Romana nu este abilitata sa constate la L50/1991 ca deja stricam tovarasia...
Parca vad raspunsuri mda...dar, posibil...exista speta, am auzit ca...
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
pantera lex (6 Iunie 2013, 18:17)
pentru cei sub zero...
ERATA : Stiu ca pricepeti greu si am sa explic cat pot de simplu...materialul intocmit de politistii locali in care erau identificati: autorul, martor, rapoarte politisti, foto...acestea au fost transmise intrainstitutional catre BPR arondat si seful formatiunii in baza datelor a facut cercetarea si a finalizat dosarul.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
SNIPER (6 Iunie 2013, 19:04)
Clarificare
Nu, se pare ca voua va este greu, sau mai bine zis,unora dintre voi, sa intelegeti diferenta dintre contrventie si infractiune la regimul rutier si mai ales ce prevede legea in acest caz. Exemplul dat de tine este unul fericit intr-ucat acea persoana a dat probabil declaratie in defavoarea sa. Dar... In cazul in care constati si n-ai martori sa sustina cele constatate iar cel in cauza sustine ca n-a avut treaba cu volanul, ce faci? Apropo, nu este nimeni infatuat nesimtit daca iti pune pe tapet realitatea. Sunt curios ce "deznodamant" va avea acel proces daca ala.se "suceste " si da Politia in judecata. Voi aveti senzatia ca va jucati cu asa ceva.
Intr-o fraza, vreau sa spun doar atat: Daca nu am constatat eu si refuz sa iau o.masura in sensul asta, tu nu ai cu ce sa ma constrangi prietene. Ai constatat, ia masura legala. Daca poti, daca nu, asta e. Data viitoare. Crede-ma ca stiu ce spun pentru ca activez in domeniu si in plus m-am informat si suplimentar. Totusi, incaodata, faceti diferenta intre infractiuni si contraventii. Va las, sunteti prea orgoliosi sa putem purta un dialog. Pana la urma urmei nu-i treaba mea ce faceti voi atat timp cat raspundeti pentru asta.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
pantera lex (6 Iunie 2013, 20:54)
parca asta-i tonul !
Ok, deci prin faptul ca-mi replici : si daca nu declara in defavoarea sa si nu aveai martori si nu aveai probe si nu faci decat sa recunosti infrangerea voastra...FELICITARI ati infrant !
Todeuna rationez si dupa creez...deci daca ar fi fost sa nu declare in defavoare si nu avem probe ...inseamna sa fii politist adevarat si sa scoti de la el adevarul, cauta martori, filmari la colt de strada, cheama proprietarul autovehiculului sa-ti confirme cui a dat masina etc...vreti sa fac eu politie in locul vostru sau pe net ?? Daca nu, mergeti in corul bisericii si invocati divinitatea si beneficiile ei...cat o sa mai mearga cu neputinta sniper, stii care-i treaba ? Aveti noroc ca nu lucrez in prejma voastra...iti tranteam eu lucrare inregistrata si ma durea-n bascheti ce faceai cu ea...asteptam controlul de fond si intrebam si eu ce este cu lucrarea nr...dupa care ce ? Luam cu termenele si poate si un pic de tainuire, favorizare ca sa va invatati minte.
Glumesc sniper, nu v-as face rau, pentru ca este pacat sa pedepsesti habarnistii.
Astept inca raspuns la lucrarea cu L50/1991, hai sa nu fiu fiara sa va chimui...voi constatati si altii aplica sanctiunea...
Cu drag !
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Loca boca (6 Iunie 2013, 20:55)
Bla bla bla
Se apropie regionalizarea,se apropie clipa,noi v-aşteptăm,primarul abia v-aşteaptă,POLIŢIA LOCALĂ VĂ ASTEAPTA!!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Cetateanu (6 Iunie 2013, 22:22)
Da,,,ce o sa mai rad
Deci cum sa va spun ..vi se pregateste ceva ...hahahahah. va asteapta primaru .
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
SNIPER (6 Iunie 2013, 21:31)
Clar
Hai sa va mai spun ceva si cu asta am incheiat ca se pare, vorbim doua limbi diferite. Tu, politist local, la regimul circulatiei, imi poti face lucrari inregistrate cacalau. Daca nu am constatat eu prietene, si ai neclaritai legat de cel ce a condus, iti dau numele lui duppa ce il identific si te invit sa-l citezi, sa-l audiezi si sa-l sanctionezi insa eu, NU-L sanctinez pe ala ca asa vrei tu cel de la primarie ca ai constatat. NU prietene. Secretul este ca, in orasul in care activez, nu ii ia nimeni in serios pe agentii de circulatie ai primarului, si cand spun ca nu-i ia in serios, fac referire la cei de la politia rutiera. Ca atare, ei cand fac adrese, fac in cu totul altfel de spete. Nici decum pe ce aberati voi aici pentru ca repet, nu-s luati in seama si este directiva de la conducere in sensul asta. Comunitarii sa-si vada de treburile lor si atat. Iar Legea 50/1991, nu ma intereseaza prietene, eu constat contraventi si infractiuni pe alt palier. Pe ce spui tu, constata alti colegi care au treaba cu asa ceva. Stiu, e frustrant dar... Primaria nu-i Politia si ni I nu va fi vreodata cu toate ca voi va doriti asta si asteptati reorganizarea si regionalizarea. Nu se va intampla asta vreodata dar.... Asteptare placuta Ciao!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
la subiect (7 Iunie 2013, 10:01)
foarte clar
Gafezi sniper... ,,asteptare placuta" sa crezi tu ! sniper, nu va vor mai baiat, nici Politia locala nici primarii, in primarii sunt oameni cu carte: juristi, contabili, arhitecti, inspectori etc.Acolo nu merge cu prosteala, cu 12 clase infatuati pe care nu-i urnesti nici cu slujbe.In primarii RASPUNZI CE FACI, SI CE NU FACI.In primarii nu te protejeaza sistemul, faci boacane imediat esti out...
Poate aflii parerea primarilor din sedinta AMR, unde s-a depus si o petitie pentru a nu le fi bagati pe gat primarilor toate cirucurile ,majoritatea cercetati, ce nu-si gasesc locul in PR/OP/Rutier.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Cetateanu (6 Iunie 2013, 22:25)
Incet si apasat
Dl sniper, debia astept sa sun la dispecerat sa veni-ti ca pisica lu' vecinu ma deranjeza , sa-i faci un flagrant...pfffffffffff
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Loca boca (7 Iunie 2013, 00:20)
Luaţi de aici...naţionalilor
Un agent de la Poliţia Rutieră Bacău a fost arestat preventiv, joi, pentru instigare la furt calificat, după ce a escortat cu maşina de serviciu doi hoţi cărora le-a arătat de unde să fure pavele cu care se reabilita un trotuar din municipiul Bacău.

Poliţistul Nicolae Cătălin Mistode, aflat în timpul serviciului, le-a indicat hoţilor locul de unde să fure pavele, transportându-i chiar cu maşina de poliţie a Biroului Rutier Bacău.

Mai mult decât atât, susţin anchetatorii, agentul a asigurat paza pe perioada cât hoţii au încărcat într-o maşină pavelele, apoi i-a escortat, tot cu maşina de serviciu, până în punctul unde au descărcat marfa furată.

"Poliţistul în cauză mai este cercetat în acelaşi dosar şi pentru alte fapte care, deocamdată, nu pot fi făcute publice. Iniţial, agentul a fost reţinut, alături de o altă persoană, pentru 24 de ore, ulterior primind mandat de arestare preventivă de la Tribunalul Bacău, pentru 29 de zile, sub acuzaţia de instigare la furt calificat", a declarat Felix Bănilă, prim-procurorul Parchetului Tribunalului Bacău, pentru Mediafax.

Ulterior, agentul Nicolae Cătălin Mistode şi-a dat demisia din Poliţie, astfel încât nu s-a mai impus desfăşurarea unei anchete administrative împotriva sa
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Loca boca (7 Iunie 2013, 07:42)
Bla bla bla
http://www.jurnalonline.info/constanta/video-politist-filmat-in-timp-ce-lua-spag
a-de-la-hotii-de-fier-vechi/ .....cuuum,nu e local???
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Antonio (7 Iunie 2013, 11:15)
last edit
Va straduiti atat de mult sa dovediti ca sunteti alienati mintal,incat va invidiez energia.Daca ati depune aceeasi energie si la paza panselutelor,sau a cimitirelor,ati fi perfecti...
Aceste jeguri din Politia Romana,or sa plece incet incet.SI ghiciti unde?Sefi la voi paznicii primarilor.Asa ca asta este calea care o veti urma.O sa aveti ,,nationali,, colegi,dar aia scosi din Politia Romana in suturi.
SI ca sa incheiem intr-un ton optimist, DA! Isus ma iubeste.Dovada ca eu sunt politist,iar voi paznici la primarie.Trist,nu-i asa?
Hai ca am fost rau,nu fiti suparati.Mai glumesc si eu cu voi,ca prea va macinati neuronii ca sa demonstrati ca sunteti retardati.
SI va dau si explicatia cuvantului:
RETARDÁT, -Ă adj. (și s.m.f.) (Franțuzism) Rămas în urmă; nedezvoltat din punctul de vedere al intelectului; întârziat mintal; înapoiat; retardatar
Deci nu este o injuratura,ci doar o constatare.

A,si mai una:

PROST, PROÁSTĂ, proști, proaste, adj., s.m.și f. 1. Adj., s. m. și f. (Om) lipsit de inteligență, fără judecată, fără minte; nătărău,
Tot voi ati demonstrat si acest lucru...(ca sunteti prostuti)
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
pantera lex (7 Iunie 2013, 11:46)
@last man...
Acum ca ai dat deovada de capacitate marghiolica, ba chiar cvasiumana, tu umbland cu DEX-ul intelegi perspectiva...
Am o singura curiozitate si doresc sa aflu raspunsul de la singurul om ,,inteligent'', adica tu,
Vreau sa stiu daca mai iubesti natura, chiar si dupa ce ti-a facut?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Loca boca (7 Iunie 2013, 15:39)
Bla bla
Antonio,Antonio,ce te-ai face tu fără google...:)))
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
pantera lex (8 Iunie 2013, 09:02)
@last man
Din nou esti o mare cornuta, adevarat bivol, tu nici macar paznic nu poti fi, acolo-ti trebuie un atestat, adica sa cunosti diferenta intre L333/2003 si 188/1999(R2) privind statutul finctionarilor publici.Un bivol ca tine de unde sa cunoasca faptul ca politistii nationali dar si cei locali sunt functionari publici civili conf. L188/1999 iar institutia ce-i reglementeaza este ANFP.Sorine ai multe de invatat de la cei ce ii blamezi, esti un simplu habarnist cu sinecura.Ai statut special ca sa nu cunosti nimic...pamant de flori.
Ma intreb, oare mai iubesti natura, dupa ce ti-a facut ?
Ramai cu bine in balta voastra, in acel loc al autistilor unde traiti separat de lume si nu va trebuie cunostinte legislative...va protejeaza sistemul.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Agentu' 007 (12 Iunie 2013, 22:19)
Cand vei intelege?
Cand vei intelege ca politistii locali nu au atributii privind paza bunurilor si obiectivelor? Paza bunurilor si obiectivelor intra in atributiile personalului contractual din Politia Locala! In legatura cu macinatul neuronilor...Care este numarul de neuroni si de sinapse pentru cel mai simplu act reflex?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Agentu' 007 (12 Iunie 2013, 22:19)
Cand vei intelege?
Cand vei intelege ca politistii locali nu au atributii privind paza bunurilor si obiectivelor? Paza bunurilor si obiectivelor intra in atributiile personalului contractual din Politia Locala! In legatura cu macinatul neuronilor...Care este numarul de neuroni si de sinapse pentru cel mai simplu act reflex?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Loca boca (7 Iunie 2013, 16:02)
Iubiţi şi animalele
Aşa cum mă numeşti tu,paznic,nu omor,nu violez,nu iau şpagă,nu ţin de şase infractorilor...NU SUNT POLIŢIST INFRACTOR Da,Antonio! ISUS iubeşte toate creaturile,da,chiar şi pe tine:)) iubeşte-ţi aproapele! Tu vei fi aproapele nostru...la primărie,în curând:)) Mesajele PROMO pe net apar tot mai des: op şi rutiera trebuie să treacă la primărie,mai puţin tu,antonio,tu vei trece la serviciul ecarisaj.Ştiu,nu îţi vine să crezi,acum eşti în faza de negare...dar asta-i realitatea. Deci,BOULEEEEE,VEI VENI LA PRIMĂRIE !!!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Antonio (8 Iunie 2013, 09:15)
...
Prietene retardat local.nici un politist nu este infractor decat cand instanta decide asta.Iar cand a fost dovedit infractor ,nu mai este politist.Este foarte bine ca s-a inceput procesul de curatare al Politiei Romane.Deci,nu te agita.
Cu toate astea tu tot paznic ai fost si vei fi,chiar daca te va marca primarul cu dangaua ca pe vite pe spinare cuvantul ,,Politia,,,intelegi? Iar in conditiile in care majoritatea covarsitoare a primarilor,este penala,avand dosare penale aproape toti,nu inteleg cum de esti atat de idiot incat sa te bucuri ca esti paznic la hoti?
HAi,vezi de mesajele alea ,,Promo,, de pe net care iti indica ca op si ritiera trebuie sa treaca la primariei.Ai si tu o mangaiere.Chiar nu realizezi ce jalnic esti?
In sfarsit.DUpa cum ai constatat ,mie imi plac animalele,deci nu ma adresez catre tine cu apelativul ,,potaie comunitara,, si nici cu ,,boule,,.Iti spun asa: prietene, iti pot da in scris.EU, R. Antonio(da e numele meu real) NU voi trece niciodata la primarie.E simplu.Asa ca nu te mai izmeni,nu mai fa spume la gura.Cand te plimbi in masina primariei,nu te mai lasa ros de gandul ca esti doar un ins fara valoare in societate;.Pentru ca realitatea asta este. Esti paznic comunal.Obisnuieste-te,si amintesteti sfatul tau:esti inca in faza de negare.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Pagina 12/32 1 .. 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 .. 32