Exprimă-ţi opinia liber. Creează sau semnează o petiţie online.
image

Comentarii "Schimbarea denumirii de "Poliţie Locală", respectiv "poliţist local" cu cea de "Garda Publică" respectiv "gardian public"", pagina 18

Facebook share
Pagina 18/32 1 .. 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 .. 32
Avram (25 Noiembrie 2013, 18:44)
...
Prietene loca boca,nu aveti norma de hrana?????Pai si voi aveti nevoie de norma asta?Dar ce faceti voi,un serviciu in cadrul primariei ca sa beneficiati de norma de hrana?Sunteti militari?Sunteti politisti?
La tanti aia de la ghiseu de la Taxe si Impozite nu te gandesti ca nu are norma de hrana,desi apartine tot unui serviciu din cadrul primariei ca si tine?
AAA imi vei spune ca tu stai in frig etc.Pai si gunoierii,tot un serviciu in cadrul primariei nu stau in frig?Ei de ce nu ar vrea norma de hrana?
Asa vorbesti de norma aia incat ai zice ca este sinonima cu viata...
Il faci pe ala jigodie imputita?Ia uita-te in oglinda,sa vezi cum arata una...
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Agentu 007 (26 Noiembrie 2013, 08:08)
Pentru Avram
Un politist local de la OP are tot dreptul la norma de hrana. Un politist local face parte din sistemul integrat de ordine si siguranta publica. Politistul local este politist. Legea asa spune. Obiectii?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Loca boca junior (26 Noiembrie 2013, 19:07)
frunza verde brusture
Deci asa mai loca boca,daca leprele alea locale si corupte nu au bani sa ,,ia copiilor o ciocolata,, sunt automat exonerati de rigorile legii?Adica daca esti local si iei spaga,e scuzabil.
Buna scuza ai mai comunitarule.
Tu imi vorbesti mie de ,,bani de ciocolata,,? Tu ai adus de acasa la tentativa aia de ,,politie,, unde te crezi politist ,calculator,hartie,doasare cu sina,pixuri,clima,benzina in Logan,telefon personal folosit in scopuri de serviciu? si cate si mai cate,doar ca sa iti poti desfasura activitatea ?Bineinteles ca nu.Pe tine te-a imbracat stapanul tau primarul in uniforma Politiei Romane cu mici,foarte mici (aproape invizibile) diferente,ti-a dat masina,benzina si pistol(HA...ce ironie)si te crezi politist..Indraznesti sa imi vorbesti de bani de ciocolata care scuza mita pe care o luati ca inecatii?Luati mai baieti.Ca asa frumos o sa va legam ...
Si indraznesti sa imi vorbesti mie ca iau banii de haine?Pentru stiinta ta sunt doar jumatate si inca nu i-a vazut nimeni mai jigodie.Si sunt drepturi restante.
Esti un jeg,un parvenit,un nimeni.Un mare zero.Cat te crezi tu de politist.Te-ai facut singur ce am spus mai sus prin faptul ca ai gasit justificari jigodiilor corupte de la Tg Jiu.
Acusi vor fi descinderi si in rahatul vostru baiete......
Voi fi curios sa iti aud explicatiile cu ciocolata..
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Agentu 007 (26 Noiembrie 2013, 20:51)
Precizari pentru Loca boca junior
Nu primarul a imbracat politistii locali in uniforma. Articolele de uniforma sunt prevazute intr-o anexa a HG 1332/2010. Diferena intre uniforma Politiei Locale si cea a Politiei Romane este suficient de mare pentru a nu se face confuzii. Daca in unele localitati uniforma politistilor locali nu este conform legii, nu este vina politistilor locali...Salariile mici nu justifica sub nicio forma luarea de mita sau foloase necuvenite. Dar cei din Politia Romana care au salarii mari de ce sunt tentati sa primeasca? Pentru ca asa s-au obisnuit. Este greu sa-si schimbe mentalitatea. Nu generalizez.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Gabi (31 Martie 2015, 15:09)
Esti un distrus
Te deranjeaza locali si nu te mai poti droga in parc sau ce se intampla?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
QWERTY (28 Noiembrie 2013, 19:12)
Politistul Local
"Legea 155/2010

Art. 17
(2) Poliţistul local este învestit cu exerciţiul autoritãţii publice, pe timpul şi în legãturã cu îndeplinirea atribuţiilor şi a îndatoririlor de serviciu, în limitele competenţelor stabilite prin lege, şi beneficiazã de dispoziţiile legii penale cu privire la persoanele care îndeplinesc o funcţie ce implicã exerciţiul autoritãţii de stat."

Pentru domnii din Politia Romana, va rog frumos, nu este nici o rusine faptul ca nu stiti ce atributii avem prin lege, dar va faceti dracului de ras, dandu-va unul sau altul cu parerea, aiurea.
Nu suntem colegi nici cu tanti de la taxe si impozite, nici cu amaratul ala de matura pe strada, avem tot dreptul sa cerem norma de hrana cat timp executam atributii ce implica exercitiul autoritatii de stat si facem parte din sistemul integrat de ordine si siguranta publica.
Ca va place sau nu de noi, ca aveti dubii cum am ajuns in sistem, e problema si frustrarea dvs., domnilor "politisti adevarati", iar in ceea ce-i priveste pe cei care incalca legea, fie ca sunt din Politia Romana ori din Politia Locala ori jandarmeria Romana, sa raspunda conform prevederilor legale.
Pana una-alta, legea 155/2010 ne numeste politisti. Punct.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
QWERTY (28 Noiembrie 2013, 19:15)
Scuze
Scuze in mod public ca am scris Jandarmeria Romana cu litera mica la inceput, viteza cu care tastez e de vina...
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Agentu 007 (28 Noiembrie 2013, 19:25)
Fara comentarii
De cele mai multe ori s-a pus și problema legitimității și eficienței poliției locale. Sub
protecția unor însemne și uniforme copiate de la Poliția Română, acești lucrători au comis o serie de
abuzuri. Am putut asista cu toții la scandalurile prezentate de mass media în care polițiștii locali
„prestau” în campanii politice, erau folosiți de firme private care au contracte cu primăriile pentru a
ridica sau a bloca roțile autovehiculelor pe bani mulți sau alte îndeletniciri care nu au nicio legătură
cu valorile pe care aceștia ar trebui să le apere.
Trecând peste aceste aspecte, organizația noastră vine în sprijinul polițiștilor și va demara o
amplă campanie mediatică cât și de documentare pentru identificarea tuturor orașelor unde poliția
locală încalcă legea. Ne-au ajuns anii în care internele au fost în cadrul aceluiași minster cu
administrația. Această „conviețuire” a adus numai dezavantaje Poliției Române. Chiar și din punct
de vedere financiar, polițiștii locali au pretins o serie de sporuri și drepturi salariale care se acordă
polițiștilor motivând că se expun acelorași riscuri și că îndeplinesc aceleași atribuții. Nu de puține ori
însă, s-a întâmplat ca poliția locală să sune la 112 pentru ca poliștii să le acorde sprijin sau să îi
îndrume pentru că nu știau cum să procedeze în diferite situații. Este inadmisibil ca Poliția Română,
componentă a sistemului național de ordine și siguranță publică, să fie subminată de o „poliție”
_________________________________________________________________
________________ privată care în afară de paza panseluțelor prin parcuri, aplicarea de amenzi boschetarilor și servirea unor interese politice nu își regăsește utilitatea în societate. Au fost investite sute de milioane de lei, din banii contribuabililor, pentru achiziționarea de autoturisme, echipamente, logistică, spații
ș.a.m.d. în condițiile în care 80% din parcul auto al Poliției Române trebuia casat de mai bine de doi
ani polițiștii nu și-au mai luat la timp banii de echipament de 4 ani.
Trebuie să luăm atitudine împotriva acestor forme parazitare care subminează autoritatea
poliției și cheltuie fonduri impresionante în schimbul unor servicii inexistente, de care ne-am putea
lipsi. Asta face parte din expunerea de motive a "politistilor adevarati!!!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Agentu 007 (28 Noiembrie 2013, 19:35)
Politia Romana
De ce Politia Locala ridica autovehiculele stationate neregulamentar? Pentru ca Politia Romana nu le vede...Asa se face educatia conducatorilor auto, cu amenzi mari ...Unii din Politia Romana sunt prea toleranti in teren. Politistii locali sunt mai incisivi si asa trebuie sa fie. Specificul activitatii este, in general, acelasi. Atunci de ce politistii locali sa mu beneficieze de norma de hrana si sporuri? Politia Locala face parte din sistemul integrat de ordine si siguranta publica. Ce nu este clar? De ce "politstii adevarati" se simt atat de "superiori"?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
loca boca junior (28 Noiembrie 2013, 19:55)
superiori vs inferiori
Nu ei se simt superiori.Ci voi va simtiti asa cum sunteti: inferiori.
Ati fost,sunteti si veti fi inferiori.
C`est la vie...
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
loca boca junior (28 Noiembrie 2013, 19:52)
sosii si avataruri
Pai bine mai loca boca,dupa ce te-ai facut de cocos sustinand ca e normal sa ia spaga oltenii de la Tg Jiu ca nu aveau bani de ciocolata la copii,acum te ascunzi sub alt nick? Acum esti qwerty?
Si zici mai qwerty ,ca daca legea te-a denumit (nu numit) ,,politist,, si esti automat politist?
Aia de la defuncta Politie a Animalelor tot politisti erau.Nu-i asa?Pentru ca intr-un oarecare act normativ erau denumiti,,politisti,,. Pai pe logica ta,tanti de la poarta unei institutii care este denumita ,,ofiter de serviciu,, o fi primit grade de colonel?
Fortati mult prea mult limita bunului simt.
Ati cerut drepturi speciale,pe motiv ca ,,faceti aceeasi munca ca si politistii,,. Gogorita asta o inghit numai copii si nestiutorii.Nici macar aia care vi le-au acordat nu au inghitit-o,dar a fost manevra politica.
Doar voi o inghitit cu polonicul.
Mai Bond,plimbatul pulanului pe strada,si datul de amenzi,nu este munca de politie ,ci doar o infima parte din activitatile Politiei.
Sincer,sunteti jalnici,si de cand v-a dezumflat (a cata oara) regionalizarea ati devenit chiar patetici...
Va straduiti atat de mult sa deveniti politisti prin tot felul de tertipuri penibile,incat v-ati pierdut si bruma aia de spoiala pe care ati dobandit-o prin copierea uniformelor Politiei Romane..
In loc sa va dezvoltati pe cont propriu,sa aveti denumirea voastra,institutia voastra,imaginea voastra etc, complet diferita de a oricarui altcuiva,voi nu puteti decat sa plagiati...asta spune ce valoare aveti...tinde catre zero...
V-as fi respectat .Asa doar va dispretuiesc.Eu si covarsitoarea majoritate a populatiei...
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Qwerty (28 Noiembrie 2013, 20:38)
Superioritatea unor politisti
Nu stiu daca politistii din Politia Romana se simt superiori noua. Fac de serviciu regulat cu o gramada de politisti la 2 sectii de politie din capitala si apelativele schimbate intre noi sunt de genul : "frate", "fratioare", "fraticule", "amice", "prietene", "colegu' ".
Dintr-o multitudine de politisti cu care am luat contact unul singur a avut curajul sa imi spuna verde in fata ca nu ne agreeaza, l-am intrebat de ce, apoi l-am intrebat daca este membru pe site-ul ala al lor care ne jigneste fara pic de rusine. S-a inrosit la fata, a balmajit o scuza si a plecat.
Parerea mea personala, daca este sa ne uitam la numarul celor care au semnat petitia (nici macar 3000 in 8 luni), ar fi ca acesti radicali (un fel de ku-klux-clan) din Politia Romana sunt o mana de indivizi plini de frustrari, de neimpliniri sociale si profesionale, care vad in noi inamicul nr. 1 doar pentru ca ei au spalat prin dormitoare si au iesit dimineata la raport 2 ani de zile.
Nu am nimic cu niciun lucrator din Politia Romana, imi cunosc perfect rolul in societate si serviciu, insa voi avea mereu curajul sa imi apar drepturile conferite prin lege.
Ar trebui sa facem un pas de apropiere, de strangere a relatiilor intre cele doua institutii, pe considerentul ca suntem primii care ne vom oferii ajutor reciproc in situatii grele si da, in urma cu 2 luni, intr-o noapte, am oprit echipajul meu si am acordat sprijin unei patrule pedestre de politisti care imobilizasera un individ si acesta se zbatea chiar daca era incatusat, oferindu-ma sa ii duc cu respectivul la sectia lor de politie, intrucat dura ceva pana le venea in sprijin un echipaj de-al lor.
Ca om, ca prieten, ca un "coleg' de suferinta a celor care au luat contact cu sistemul de ordine publica si stiu cu ce se mananca acesta, imi voi oferi sprijinul neconditionat. Fiindca stiu ca in adancul sufletului lor, "politistii adevarati" au alte probleme si constientizeaza ca nu politia locala este sursa acestor probleme.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
CICLOPU' (28 Noiembrie 2013, 21:10)
MUCLES-HOPA MA
Multi prosti aici mai fratioare, si de la nationala si de la locala
TERMINATI BAA !! AI DRACU DE HANDICAPATI ! V-ATI FACUT DESTUL DE RAS MILOGII PAMANTULUI !!!
HUOOO, SA VA LA MUJE LA TOTI HANDICAPATII CE SRIU AICI !
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
SNIPER (29 Noiembrie 2013, 02:19)
MUCLES MO!
Ai senzatia ca prin comentariul facut vei fi aplaudat? Tinad cont de faptul ca ciclopii nu au privire binoculara, insasi termenul sesizeaza o fiinta fantasmagorica, din literatua fantastica, ireala, cu un singur ochi, deci... monoculara, pot spune ca viziunea ta, nu privirea, este una tunelara, in forma de O iar asta este generata de o structura neuronala mono. Adica singulara. Mai exact, un singur neuron. Un microcefal ca tine, prin modul de exprimare, nu poate avea decat un singutr neuron pentru ca structura craniana, subdezvoltata nu i-ar permite altceva.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Agentu 007 (29 Noiembrie 2013, 12:35)
Da' halatu', cat e halatu'?
Felicitari! Ai castigat o programare la psiholog.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
SNIPER (29 Noiembrie 2013, 02:06)
SNIPER
007, aici gresesti. Primaria nu ridica autovehicule stationate neregulamentar pentru ca cei din politie nu le vad. Politia Rutiera NU mai ridica autovehicule de ceva vreme, aceste atributii revenind primariei in totalitate. Si… zau ca nu Primaria face educatia rutiera conducatorilor auto prin amenzile ce sunt aplicate de catre lucratorii acesteia. Nu vreau sa mi-o iei in nume de rau dar… Ce educatie ar putea face un serviciu din cadrul primariei atat timp cat personalul acelui serviciu nu are pregatire in domeniu ori nu are cine sa il pregateasca? Sa nu ne imbatam cu apa rece. Pentru asta exista Politia Rutiera care are Birou de Educatie Rutiera din care fac parte specialisiti in legislatie si comunicare. Hai totusi sa o luam tehnic. Nu uita ca ridicarea autovehiculelor se face in baza unei HCL ori HCG (Hotarari ce cu usurinta sunt doborate in instanta pentru ca unele sunt abuzive) iar amenda este aplicata in baza OUG 195/2002 cu privire la nerespectarea art. 142, 143 ori 63/5. (Exista, conform OG2/2002, sanctiunea principala, amenda si… doua sanctiuni complementare la care se mai aplica o suma de bani. Punctele penalizare, ridicarea masinii si… taxa de … transport? ) Ordonanta unde Politia Locala nu este ,,prinsa,, ca autoritate rutiera. (Un avocat istet ar specula imediat aceste inadvertente mai ales ca politistii locali nu-s politisti rutieri in contextual legii circulatiei iar un judecator integru, ar tine cont de aceste aspecte.) Stiu, am sa primesc raspunsul cum ca; Politia Locala functioneaza dupa L155/2010, Lege Organica. Perfect de acord insa, 155-ul face referire, modo grosso, la aceste aspecte si nu detaliaza cum o face 195-ul cu Politia Rutiera pentru ca Politia Romana nu aplica amenzi ori sanctiuni in baza L218/2002, la fel, Lege Organica. Drept dovada, hai sa citim art. 1, 2, 3, 4 si mai ales 26 din L218/2002 si art. 1, 2, 3, 4 si cu precadere 6 si 7 din L155/2010 si sa vedem diferentele. Specificul muncii este in general acelasi? Repet, Politia Locala nu este specificata in 195 ca autoritate rutiera iar asta este o problema in ceea ce priveste autoritatea acesteia. Vidul ori lacunele legislative permit speculatii insa problema este motivul acestor lacune.

Acum, Cum a spus si antevorbitorul nostru, Loca boca junior, munca de politie nu este specificul primariei iar descentralizarea, mult trambitata si adulata ca fiind un lucru nemaipomenit de bun in ceea ce priveste serviciul politienesc in subordinea primarului, este o ineptie extraordinara. Politia NU se face de catre primar, pe bucati ori numai la el pe tarla. Politia se face altfel. Cu profesionisti, pe tot teritoriul tarii, cu ordine la nivel de stat si nu cu alesi din 4 in 4 ani.

Ma intorc la cele relatate cu multe comentarii in urma unde spuneam ca, Politia Locala (in totalitatea ei) copiaza uniforma si insemnele politiei. Sa tinem totusi cont de faptul ca Legea 155 specifica clar uniforma si insemnele insa din pacate, majoritatea primariilor nu doreste sa se conformeze, dand senzatia ca vrea cu adevarat sa fie confundata, alimentand aceasta ,,ura,,. Intrebarea mea este, de ce toate astea? De ce nu se ridica Politia Locala, cum iarasi parafrazez un antevorbitor, prin forte proprii si printr-un ,,demaraj,, de la start? Printr-o modalitate originala de afirmare? Fara a implica in vreun fel Politia?

Personal, nu ma deranjeaza faptul ca politistilor locali li se va acorda norma de hrana, as fi absurd sa ma revolte asta pentru ca salariile sunt de rahat iar orice leu in plus conteaza, insa nu asa ar trebui sa fie pusa problema, exemplificandu-se ca si criteriu egalitatea si anume faptul ca; Facem aceiasi munca, deci si noi vrem norma de hrana. Nu spune nimeni ca politistii locali nu stau in frig ori caldura, nu traiesc in stres ori nu sunt expusi pericolelor de tot felul in timpul programului insa hai sa fim realisti si sa constientizam ca Politia nu este Primaria. Responsabilitatea ce o are un politist in timpul muncii nu este una si aceiasi cu cea a unui politist local. Aparentele insala doar. Partea proasta este ca suntem victimele sistemului si a incompententei celor ce il formeaza si conduc.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Agentu 007 (29 Noiembrie 2013, 12:32)
Ridicatul autovehiculelor
La mine in oras nu se ridica autotvehiculele stationate neregulamentar. Nu exista spatiu pentru depozitare si nici auto pentru ridicare. E mai bine asa. Dar vreau sa subliniez ca politistii de la rutiera sunt foarte toleranti. Mai exact unii dintre ei. Traficul rutier a devenit o nebunie. Acordarea prioritatii este un moft.Lumina de culoare rosie a semaforului electric pentru pietoni tot un moft. Uneori si pentru conducatorii auto este un moft. Nu am vrut sa spun ca Politia Rutiera nu ridica auto. Politistii locali de aici au uniformele conform legii, mai putin cei de la siguranta rutiera. Politia Locala poate fi organizata ca birou, serviciu sau directie. Chiar daca este un serviciu in cadrul aparatului de specialitate al primarului are atributii specifice in ceea ce priveste ordinea publica si siguranta rutiera. Chiar daca primarul poate emite dispozitii, acestea trebuie sa fie legale. Faptul ca politistii locali nu sunt prevazuti in OUG 195 este o scapare a legiuitorului. Pe timp de noaptre facem patrule mixte cu agentii Politiei Romane. Riscul este acelasi. In legatura cu descentralizarea imi mentin parerea ca este ceva normal. Descentralizare nu inseamna ca politistii vor executa ordine politice ale primarilor. Legea care va reglementa activitatea politistilor va fi emisa tot de catre guvern.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
SNIPER (30 Noiembrie 2013, 01:10)
Autoritatea locala
Autovehiculele care trebuie ridicate, in princiu, ar trebui sa incurce traficul dupa cum spune legiuitorul prin modul de stationare ori de oprire. Faptul ca un autovehicul este oprit sau stationat neregulamentar, in dreptul indicatoarelor care reglementeaza acest lucru, nu este motiv intemeiat pentru a fi ridicat. Este un abuz pentru ca exact cum exemplificam in comentariul de mai sus, pentru aceasta contraventie, se aplica sanctiunea principala (amenda) si cea complementara (punctele de penalizare). Ei, ridicarea masinii si obligarea constravenientului de a plati o suma oarecare (de cele mai multe ori exagerata, pentru transportul si pastrarea masinii in custodie) este deja un abuz. Politistii de la rutiera sunt toleranti? Gresesti! Sunt scarbiti si le este lehamite pentru ca se lupta cu morile de vant. (O spun din experienta personala. Am retinut sute de permise, taloane si zeci de placute cu numarul de inmatriculare. Am dat mii de amenzi si ce-am schimbat? Nimic.) Principiul coercitiei incepe sa nu mai aibă efect. Crezi tu ca politistii locali ar face ordine in oras? Te inseli tare ori cat ar fi ei de incisivi. Incisivitatea asta are la baza lipsa unor raspunderi ori atributii. Sunt limitati (Din punct de vedere al atributiilor iar aceste limite le ofera si o protectie. Mai exact, nu prea sunt luati in consideratie) si de cele mai multe ori inofensivi. Cine s-ar lua la harta cu tine atat timp cat stie ca nu-i poti restrictiona drepturi ori retine documente? In general, la SPR-uri sunt oameni foarte putini si nu fac fata sarcinilor ce le au. Traficul rutier este o nebunie din vina Guvernului, nu a politiei, pentru ca subfinanteaza Politia Rutiera, nu o doteaza corespunzator si nu motiveaza lucratorii acestui serviciu iar munca este una stresanta si colosala. Strazile sunt neincapatoare iar masinile din ce in ce mai multe. Se construieste alandala, fara un plan urbanistic realist, (Si aici cea mai mare parte de vina o are primarul cu tot aparatul lui de orice specialitate) se fac semafoare din 10 in 10 metri pentru ca se deschid in centrul orasului Billa, Metro, Kaufland, Mall, etc. Se fac tot felul de improvizatii care nasc compromisuri in semnalizarea rutiera. Regulile de circulatie nu mai sunt respectate pentru ca nimeni nu mai respecta nimic. Uneori chiar nu le poti respecta. Numarul politistilor este foarte mic si cum am mai spus-o, nu fac fata. Crede-ma ca… trecuta circulatia in subordinea primarului, situatia va ramane aceiasi daca nu chiar mai rea. Ti-as enumera multe motive insa ar trebui sa scriu mai mult si n-am chef. Primarul nu are nevoie de politie in subordinea sa (Are cine sa conduca Politia) insa ar avea nevoie foarte mare sa faca strazi, locuri de parcare, o semnalizare mai buna si curatenia acestora. Lucruri de care Primaria nu se prea ocupa. Si asta face parte din linistea si siguranta locuitorilor. Pentru asta a fost ales edil si nu pentru a conduce Politia. Da, este o scapare a legiuitorului faptul ca Politia Locala nu este prevazuta in OUG 195 insa parerea mea personala este ca este o scapare intentionata. Prin executarea de patrule mixte recunosc ca riscurile sunt aceleasi insa… raspunderea? Este aceiasi? Nu vreau sa te superi dar… Cred ca nu. Cel putin la circulatie este exclus. Cum politistii locali nu au dreptul de audia martori iar atributiile lor pe linie de circulatie sunt extrem de reduse, nici nu s-ar pune problema. In legatura cu descentralizarea, da-mi voie sa te contrazic. Ai vazut scandalul in care este implicat primarul sectorului 2 din Bucuresti cu privire la implicarea politiei locale in ,,strangerea,, cat mai multor sarmale pentru a fi ,,oferite,, saracilor de 1 Decembrie? Asta nu este comanda politica? De fapt, gainarie politica? Asa ceva este de netolerat atat timp cat priveste implicarea politiei. Cum ar fi sa fie implicata Politia Romana in asa ceva? Pai… Asta este unul dintre motivele pentru care Politia NU trebuie sa incapa pe mana unui primar. Referitor la uniforma, cel mai des intalnita uniforma copiata este cea a politiei rutiere. Recunosti si tu ca si la tine in oras, Primaria nu o respecta. Asta se intampla in multe orase iar in Bucuresti este de-a dreptul grotesc. Oare de ce? Imi dai voie sa-ti spun tot eu? Din lipsa autoritatii pe care ar avea-o Politia Locala daca ar purta uniforma prevazuta de L155. De ce se tot bate apa in piua pe acest serviciu? Multi recunosc ca ii confunda pe cei de la locala cu cei de la rutiera si invers prin faptul ca poarta aceiasi uniforma (Confuzie specificata de L155 ca fiind una ce nu ar trebui sa se faca) si aceasta confuzie creaza brambureala in trafic. Ti-as da exemple garla insa… La fel ca ce am spus mai sus, sunt multe si n-am dispozitia necesara. Daca Legea care va reglementa activitatea politistilor va fi emisa de catre Guvern tot ca si cea actuala, numai ca se schimba palaria Mariei, apai...
Te vad cerebral si realist. Romania, prin tot aparatul ei bugetar, nu este pregatita pentru unele lucruri ori schimbari si nici nu va fi vreodata. Tine de mentalitatate. Sefii actualelor politii locale sunt fosti ofiteri de politie ori de armata, numiti politic ori din varii maotive, cu metehne si apucaturi invechite. Cu ,,relatii,, pe ici si colo iar interesele tale nu coincid cu ale lor si nu vor coincide vreodata. Ca atare, stai linistit ca nu se va chimba nimic.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Agentu 007 (30 Noiembrie 2013, 09:59)
Politia Locala
Politia Locala trebuie sa aiba atributii extinse. Selectia sa fie riguroasa. Am colegi care nu stiu de sunt in acest serviciu. Sunt tinuti in brate de catre persoane ce ocupa oarece functii...Sunt sefi ai Politiei Locale pentru care Maria Sa Primarul este comandantul suprem. De ce nu se sesizeaza Prefectura? Se tolereaza multe abuzuri si nu este bine. Colegii mei au fost trimisi sa inmaneze somatii de plata de la taxe si impozite. In cazul asta se se desfiinteze si Posta Romana si sa preia Politia Locala atributiile acesteia...Sunt multe de spus si nu am starea de spirit necesara pentru a dezvolta subiectul. Sper totusi intr-o schimbare. In timp am reusit sa aduc lucrurile spre normalitate. Nu am sprijinul necesar. Unii colegi se tem ca vor fi dati afara. Sunt monitorizat permanent. Unele persoane asteapta sa fac primul pas gresit pentru a ma executa...La incisivitatea in teren ma refeream la OP. Mai exact la unii politisti locali.Nu am fost prea clar in exprimare.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Loca boca (29 Noiembrie 2013, 09:49)
Pt loca boca junior,de la tatăl tău,Loca boca
WTF ?? "Plimbatul pulanului şi aplicarea de amenzi" nu e muncă de poliţie în viziunea ta? Mo...da' tu ce faci la serviciu,operezi pe cord deschis,coardo? Mey,tu eşti pornit rău pe locali din câte scrii şi de aceea cred că ori ai luat amendă de la ei,ori ai luat-o în freză de la ei ori eşti frustrat că ai puţa mică(junior) şi vreun local "te ajută" în căsnicie. Eu merg pe ultima variantă:)))). Credeţi că s-a terminat? "In cazul Politiei, primarii doreau ca Politiile locale din subordinea lor sa preia de la Ministerul de Interne o parte din atributiile si chiar din personalul Politiei Nationale, pe segmentul dirijarii circulatiei, al constatarii unor contraventii, al mentinerii ordinii publice.

"Nu exista aceasta varianta a preluarii de personal de la MAI la administratia locala, in optiunea ministrului respectiv. S-a considerat ca e mai bine sa se realizeze mai tarziu, dupa ce se vor pune de acord niste optiuni", a mai spus Pendiuc.
Astfel, descentralizarea politiei a ramas sa fie prevazuta intr-un nou proiect al Politiei Locale, care sa prevada ce atributii se transfera de la MAI la primarii" Cum de altfel Ponta preciza într-un interviu,aceasta se va face mai târziu dar va trebui făcută. Deci,capisci,capo di pluta? Apropo,nu scriu sub alt nume. Am lipsit la apel un timp căci eram în serviciul de noapte în patrulă mixtă cu un poliţist "adevărat" şi,la naiba,n-am avut când să scriu căci dormeam amândoi în maşină:))) El e şeful de patrulă şi trebuia să-l urmez:))) vorba aia: "SIGURANŢĂ ŞI ÎNCREDERE"
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Pagina 18/32 1 .. 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 .. 32