Exprimă-ţi opinia liber. Creează sau semnează o petiţie online.
image

Comentarii "Sustineti revenirea normarii cadrelor didactice cu gradul I si peste 25 de ani la 16 ore de predare pe saptamana si a dreptului de pensionare in invatamant cu 3 ani sub varsta standard de pensionare, fara diminuari asa cum a fost pana acum !", pagina 1

Facebook share
Pagina 1/5 1 2 3 4 5
nanu camelia (16 Decembrie 2012, 14:34)
sunt de acord cu cererile revendicate
sunt de acord cu cererile revendicate
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Gabi (27 Decembrie 2012, 22:49)
exprimare
Si cu cererile nerevendicate cum esti?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Catalin Chitu (14 Ianuarie 2013, 20:55)
PETITIE DOCTORAT!
http://www.petitieonline.ro/petitie/sporul_de_doctorat_in_romania_principiul_pri
mului_sosit_-p36860152.html

Stimati colegi,

Daca sunteti de acord cu noi, va rugam sa semnati petitia. Speram ca se va face dreptate si la acest capitol atat de sensibil! Daca se poate, dati mai departe si altor colegi si cunoscuti! Semnatura dvs. poate sa conteze.
Multumim anticipat!
http://www.petitieonline.ro/petitie/sporul_de_doctorat_in_romania_pri
ncipiul_primului_sosit_-p36860152.html

Cu respect, Prof Catalin CHITU
CNNG, Campina
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Trifu Haiduc Andrei (21 Aprilie 2015, 20:34)
Sunt in situatie
Am luat doctoratul in 24 ianuarie 2011. Ies la pensie la 1 sept 2015.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Lia (29 Decembrie 2012, 19:27)
corectare
Sunt de acord cu ideea, dar nu pot admite un enunt cu greseli de exprimare si de ortografie. Ex: "drept neanulat nici macar comunistii".
Rog corectati documentul.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
VIOREL (29 Decembrie 2012, 21:46)
Pensionare
De ce conditionati pensionarea anticipata de gradul didactic ? Poate ca norma didactica de 16 ore ar avea o oarecare explicatie dar gr. I ...!?
Consider petitia ok dar fara grad.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Viorel (4 Ianuarie 2013, 16:24)
Pensionare
Stai,putin colegule!Tu de nu ai grade l;uate nu stii in ce a constat sa ti le iei mai ales inainte de 89.Ba ,bine ar face sa ne faca acest favor
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Cami (5 Ianuarie 2013, 12:50)
raspuns privind gradul I
Eu cred ca acest domn in [primul rand nu e profesor. E usor de vorbit. Sa vb numai cei care s in invatamant, propun eu.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Lili (29 Decembrie 2012, 22:13)
Pensionare
Sunt de acord cu Viorel.Nu mi se pare corect fata de colegii nostri care muncesc si care din diferite motive nu si-au luat gradul I. De ce ei sa nu beneficie de pensionare anticipata ? Cred ca cei care au scris petitia au toti gradul didactic I .Cum poti sa pui o asemenea conditie! ( daca nu ai gradul I sa mai lucrezi inca 3 ani ) ?!
Chiar nu pot sa fiu de acord cu aceasta conditie. Sper ca legiuitorul sa fie fara gradul I si sa gandeasca normal.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Gradul I (3 Ianuarie 2013, 11:28)
munca
Poate ca cei ca Viorel (care nu si-au dat gradul din diferite motive) au mare nevoie de A DOUA SANSA si in cei 3 ani pot recupera ”timpul pierdut” (din diverse motive). Gradul didactic I inseamna lectii demonstrative si o lucrare pentru care trebuie sa muncesti TU INSUTI, sa nu plagiezi, sa studiezi, sa cercetezi.
Ce te poate impiedica asa rau intr-o viata incat sa nu poti face acest lucru?
1. Ca sa ajungi la gradul I trebuie sa treci de gradul II (OOOOOOOOPS!) EXAMENE!
2. Hai sa nu ne mai ascundem dupa degete! Eu cunosc STIMABILI care se vor pensiona cu DEFINITIVATUL pentru ca nu au fost in stare sa treaca peste aceasta conditie!
3. Daca chiar vrem sa mai salvam ceva din acest sistem muribund sa nu-l bagam la fund si mai rau, ci sa fim exigenti in primul rand cu noi insine pentru ca abia atunci vom avea dreprul sa fim exigenti cu elevii nostri!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Andra Mirea (4 Ianuarie 2013, 12:23)
D-na/D-le Gradul I
"3. Daca chiar vrem sa mai salvam ceva din acest sistem muribund sa nu-l bagam la fund si mai rau, ci sa fim exigenti in primul rand cu noi insine pentru ca abia atunci vom avea dreprul sa fim exigenti cu elevii nostri!"

In aceasta fraza apare elemntul logic de introducere a unei ipoteze "daca", dar nu si perechea sa la fel de logica "atunci", "prin urmare" etc.
Exprimari cacofonice "ca cei ca", "Daca chiar"... lasa mult de dorit.
Probabil pentru sustinerea gradului I este destul de important sa construiesti ipoteze stiintifice si sa le interpretezi corect in cercetarea intreprinsa cu metode investigative noi.
Zic si eu... poate reusiti sa fiti exigent/a "in primul rand" cu dumneavoastra insiva, mai ales cand dati lectii de implicare intelectuala si integritate in viata stiintifica.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Cami (5 Ianuarie 2013, 12:51)
carmenuta_14@yahoo.com
Datorita efortului depus pt aceste examene, datorita muncii in primul rand. Ar trebui inteleasa munca depusa. Care nu va dati gradele, oricum sunteti mai lipsiti de stres.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
valentina (31 Decembrie 2012, 14:26)
raspuns
Pentru obtinerea gradului I se depune mai multa munca: cercetezi , aplici metode si tehnici noi.Este si un mod de a anula monotonia . Cine nu i-a lasat pe colegii nostri sa-si ia toate gradele? Si o mai pot face...
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Constantinescu Octavian Didi (31 Decembrie 2012, 14:55)
Poate se trezesc si sindicatele si isi vor da...
Poate se trezesc si sindicatele si isi vor da seama de rolul lor.....
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Ion C (31 Decembrie 2012, 15:47)
Sindicatele, cotizatia si mass-media
Sindicatele din invatamant ar trebui sa cheltuie ceva bani din cotizatii pentru promovarea si recastigarea drepturilor cadrelor didactice. Un spatiu de emisie dedicat strict dezbaterii problemelor sindicale la TVR, in presa scrisa si online ar fi de un real folos.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Cami (5 Ianuarie 2013, 12:56)
carmenuta_14@yahoo.com
Sindicatele sunt varza. Nu lupta pt noi. Suntem cel mai slab reprezentat organism.
Noi profesorii punem de la noi tot, hartii, tusuri, imprimante, absolut tot, pe cand in alte domenii angajatii beneficiaza de f multe decontari si facilitati.
Plus ca platim f multe cursuri de perfectionare, pe cand altora li se deconteaza cursurile de catre institutii.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Annita (30 Iulie 2013, 22:51)
Lege dubioasa
Apropos de sindicate: eu ma gandeam ca odata cu plecarea acelui "funeriu" care a inmormantat invatamantul romanesc, se vor gasi oameni destepti care sa citeasca legea aia cu atentie si sa vada ce multe acte de coruptie institutionala permite ea. Nu se poate sa lasam pe coruptii nostri directori, pusi de diverse partidulete, sa decida pe cine si cum angajeaza, pe cine dau afara si dupa ce acte normative se ghideaza. La cat sunt, bietii de ei, de "competenti", vor face varza sistemul educational romanesc. Nu se poate sa se lase, un asemenea capitol important, cum este selectia personalului didactic, la indemana unor directorasi corupti, aflati pe listele partidelor.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Comanescu Florian (31 Decembrie 2012, 14:15)
Cred ca este cazul sa cerem mai mult deoarece...
Cred ca este cazul sa cerem mai mult deoarece dascalii fac prea multa "munca patriotica"neremunerata,in sensul ca trebuie sa se stabileasca clar ce anume face un cadru didactic si cu cat este remunerat pentru fiecare activitate colaterala,care in acest moment este obligatorie dar nu si remunerata.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Ion C (31 Decembrie 2012, 19:21)
Procentele ne hotarasc soarta
Acum toata lumea face voluntariat ca e la moda. Parca mai ieri toti blamau munca patriotica, dar s-a uitat. Ne laudam cu hartiile din portofoliu, altii facand profituri uriase pe seama noastra din colectarea deseurilor, plantarea pomilor, etc., iar elevii sunt pacaliti cu diplome si niste premii ridicole. Domnilor, nu mai vrem hartii! Vrem pretul corect al muncii noastre depuse in slujba comunitatii. Am ajuns categoria profesionala cea mai pregatita, dar cel mai prost platita de care toti profita. De ce? Pentru ca nu stim sa ne cerem drepturile, dar mai ales cum s-o facem. A se vedea ca in sectiunea de discutii si comentarii doar 8 colegi dintr-o 1000 (o mie) au avut ceva de spus. Parca eram peste 250.000 (doua sute de mii). Restul suntem multumiti sau poate vremurile ne-au erodat curajul de a spune lucrurilor pe nume. Consider ca doar dezbaterile in televiziune, presa scrisa si online ne vor reda drepturile si adevaratul statut social pe care-l meritam cu adevarat. In strada nu mai iesim, ca ei asta vor. Vor sa ne umileasca asa cum au facut-o de nenumarate ori. Popularizati si aceasta sectiune printre colegi. Trebuie sa ne luam soarta in propriile maini si sa facem ceva! Asa nu se mai poate! Prea isi bat joc toti de noi! Spuneti lucrurilor pe nume! Procentul mic de nemultumiti ne-a adus aici. De ce oare?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Panait (31 Decembrie 2012, 21:04)
Este timpul sa ne retragem
In acest moment, desi au trecut peste 30 de zile, numai un numar de 949 de colegi au semnata petitia, iar daca vom scadea colegii mai tineri, care ne-au sprijinit in aceasta actiune, vom ajune la concluzia trista ca f putini dascali trecuti de 60 de ani folosesc internetul!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Pagina 1/5 1 2 3 4 5