Exprimă-ţi opinia liber. Creează sau semnează o petiţie online.
image

Comentarii "Petiţie împotriva (şi pentru abolirea) legii nr. 298/2008 (privind reţinerea datelor generate sau prelucrate de furnizorii de servicii de comunicaţii electronice destinate publicului sau de reţele publice de comunicaţii...)", pagina 5

Facebook share
Pagina 5/11 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
the one (22 Ianuarie 2009, 06:20)
Petitia cu primul semnat este din JILAVA - cool
asta chiar ca e tare sa vezi ca petitia incepe cu primiii contra leggii care sunt din Jilava ............e super amuzant
mai incercati mai incercati :D
cei care nu se tem din putinul ce am citit si cei care stiu deja ca noi eram urmaritii si suntem, dar nu s-a facut public pana acum. iar cu stocarea de informatii cum ca nu au date, come on ...... nu e problema voastra
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
CRISTINA ADAM (22 Ianuarie 2009, 08:18)
NU ACESTEI LEGI
in 1989 s-a murit pentru libera exprimare ,acum se incalca din nou demnitatea umana aceasta lege incalca constitutia ,legea c.ns.a.s nr.187 adica vor sa ne ingradeasca!dlor.atat va spun NU VA PERMITEM SA NE RAPITI DEMNITATEA!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
un virus g (22 Ianuarie 2009, 08:53)
ATAC LA SIGURANTA NATIONALA
Aceasta lege este o mare prostie, este un ATENTAT LA SIGURANTA NATIONALA,chiar nu se gandeste nimeni ca o asemenea lege poate duce la "tragerea de sfori" pe plan economic,politic si militar ??? Ce siguranta mai avem noi populatia acestei tari daca suntem ascultati la fiecare apel primit sau efectuat ??? Domnii parlamentari in loc sa rezolve treburile mai importante ale acestei tari si ale crizei pe care o strabatem, ei voteaza o lege care va fi POATE tot in folosul lor. Cine va garanta ca aceasta lege nu va deveni un abuz din partea acelora care ne vor asculta, cine va garanta ca aceasta lege, nu va creea scenarii si falsuri cand va vi nevoie de o dovada de pe urma unor apeluri,atunci cand o persoana va fi judecata in instanta ??? Aceasta lege este cea mai mare PORCARIE ce a putut sa apara de la Revolutie incoace, e ca si cum cineva ar merge la baie si alti 10 insi s-ar uita pe gaura cheii. De ce se limiteaza Dreptul Omului, de ce se calca in picioare Siguranta Nationala, care este Marele Adevar pentru care s-a ajuns la aceasta lege TAMPITA ???Domnilor parlamentari, pe langa faptul ca stati pe scaune degeaba in Parlament si discutati cu totul altceva decat politica voastra INFECTA,va mai bateti si joc de POPORUL ROMAN, asa ca va transmit din partea altor romani un mesaj simplu pe care n-o sa-l uitati niciodata "IA MAI DUCETI-VA DRACULUI CU TOT NEAMUL VOSTRU DE TAMPITI SI CRETINI CE SUNTETI !!! "
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Catalin (22 Ianuarie 2009, 09:33)
Abureala
Maimutoii astia cu gusa din Parlament ne imbrobodesc ca pe prosti ca aceasta lege e pentru combaterea terorismului si pentru protectia noastra.
Dar ia sa ne gandim: DE CE, DIN CE CAUZA suntem expusi riscului terorist?

Pai tot din cauza lor, a nesimtitilor si fariseilor de la putere! Nu ei au votat ca Romania sa trimita trupe de soldati MERCENARI in Irak, Afganistan etc?!?

E normal ca acum cetatenii acelor tari jefuite in numele democratiei sa ne priveasca drept dusmani!

Astia o intorc cum vor: prin '44, cand s-au intors armele impotriva nemtilor si romanii ii sabotau la greu pe nemti, se spunea ca e eroism, ca e bine; cand aia din tarile alea se lupta cu disperare pentru tarile lor, ni se prezinta ca terorism!

Deci vina pentru expunerea noastra la riscuri teroriste le apartine tocmai acestor gusati politici nesimtiti care acum ne aburesc ca trebuie sa acceptam orice in numele luptei unui dusman fictiv.

De c,e daca li se rupe asa de tare de noi, cetatenii, pe care vor sa-i protejeze, nu retrag trupele romane de MERCENARI din zonele de conflict?

Pentru ca acei soldati romani se pare ca se duc acolo PENTRU BANI! Si de ce mi-i prezinta mie ca "mari eroi" cand ei nu sunt decat niste muncitori cu pusca?!?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
MIKI (22 Ianuarie 2009, 09:50)
FITI REALIST
FITI REALISTI: ASCULTAREA ESTE O REALITATE PESTE TOT IN SPECIAL IN LUMEA OCCIDENTALA...VA ROG SA MA CREDETI CA EXISTA SI VA EXISTA
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
strachinaru isabela (22 Ianuarie 2009, 10:09)
aberant
Este aberant ce se intampla. Nu este posibil sa nu ai libertatea de a vorbi sau de a trimite un e mail fara a te teme ca esti ascultat.... Exact ca pe vremea "epocii de aur" adica Comunism. Traiasca securitatea. Nu sunt de acord cu aceasta lege, ar trebui sa se depuna o cerere de abrobare la curtea europeana pentru drepturile omului, pentru ca acesta este un drept constitutional care va fi incalcat fraudulos, daca se va aproba legea respectiva, dar la noi este posibil orice, la ce minti "luminate" fac legile din tara noastra....
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Silviu M. (22 Ianuarie 2009, 10:18)
Ho! Luati o pauza!
Bai fratilor mai opritiva. Si cititi si voi legea.
1. Legea a fost amanata din 2007. Si a fost promulgata anul trecut. Ceea ce este interesant este ca putea fi amana in continuare.
2. Daca ati fi citit, ati fi vazut ca aceasta lege transpune Directiva 2006/24/CE. Adica: Comisia Europeana obliga Romania de a promulga aceasta lege. Este o aberatie sa jucam dupa cum canta altii. Dar deh, daca iei bani de la CE atunci faci si ce spun ei. Nu faci ce zice CE... ciuciu bani!
3. Legea este neconstitutionala. (fapt pentru care vor sa schimbe constitutia).
4.Legea incalca prevederile CEDO.
5.Articolul 11 spune clar:
(1) In aplicarea prevederilor prezentei legi sunt interzise interceptarea si retinerea continutului comunicarii sau a informatiilor consultate in timpul utilizarii unei retele de comunicatii electronice.
(2) Furnizorii de retele publice de comunicatii si furnizorii de servicii de comunicatii electronice destinate publicului au obligatia de a retine numai acele categorii de date enumerate la art. 3 alin. (1), care sunt accesibile ca urmare a desfasurarii activitatilor proprii, in conditiile legii.
(3) La sfarsitul perioadei de retinere, toate datele retinute in temeiul prezentei legi, cu exceptia datelor puse la dispozitia autoritatilor competente, potrivit legii, si care au fost pastrate de catre acestea, trebuie sa fie distruse prin proceduri automatizate, ireversibil.
Desigur credeti ca va respecta cineva acest articol?
LOL!
6. Ce putem face este sa tinem pumnii stransi, degetele incrucisate, pentru ca cei din Germania sa se pronunte daca directiva CE incalca sau nu drepturile internationale ale omului. Si intr-un final acolo se va decide abolirea directivei.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
maria (22 Ianuarie 2009, 10:40)
LEGEA MASII
ce as vrea eu sa stii de ce acest proiect de lege nu am fost in discutie inainte de alegerile din anul trecut.ca nu cred eu ca legea a fost doar de ieri de astazi.de ce nu a aparut in campania electorala!porcii si talharii
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
cocomagdin (22 Ianuarie 2009, 10:50)
de ce este folosit terorismul ca justificare a legii?
De ce baga asta cu terorismul, care terorism. De exemplu in anumite tari teroristi sunt chiar guvernele care-si omoara proprii oameni pentru a justifica invazii, pentru a priva oamenii de libertati si in general pentru a manipula opinia publica.
Un guvern poate sa faca orice daca da vina pe teroristi, adica ideea nu io am pus bomba, ci musulmanu ala tampit care oricum e fanatic.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
yo (22 Ianuarie 2009, 10:53)
linistiti-va fratilor!!
Linistiti-va fratilor!! Scopul legii nu este pentru noi, prostimea...
Nu au resursele necesare sa verifice pe oricine!
Dragutzii nostrii sus-pusi vor sa se arda intre ei... Eu zica sa-i lasam!! Daca se "curata" intre ei noi nu avem decat de castigat!!
Sincer nu sunt de acord cu legea, motiv pentru care am si semnat petitia dar nici nu ma ingrijorez... nu am nimic de ascuns!!
Si inca ceva: acest site le va atrage atentia muuult mai mult decat mesajele voastre catre amante sau sexul la telefon... In consecinta, mai degraba veti fi monitorizati pentru faptul ca ati postat mesaje aici decat pentru activitatile voastre zilnice...
Si nu va faceti iluzii, tehnologie avansata au, avand in vedere ca pot intra oricand in calculatorul tau, iti pot activa camera web fara ca tu sa iti dai seama sau pot asculta conversatiile tale prin telefonul mobil cand stai la o bere cu prietenii chiar daca acesta este inchis...

In rest... va doresc o zi buna tuturor si CRIZA USOARA!! :))
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Gigi (22 Ianuarie 2009, 10:59)
Curtea europeana pentru drepturile omului
Va dati seama ca oricine va acuza la un moment dat de ceva si aduce argument un mail sau convorbirile telefonice inregistrate zboara direct in tribunal pe considerentul ca ti-a violat intimitatea.....IN MOD NORMAL SI STATUL ROMAN AR PUTEA FI DAT IN JUDECATA CHIAR DIN MOMENTUL ACESTA PENTRU O LEGE CA ASTA...DAR NUMAI DACA NU SI-AU MODIFICAT FIRMELE CONTRACTUL SEMNAT DE VOI, MODIFICARE PRIN CARE TU AI ACCEPTAT SCHIMBARILE DE GENU.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
biciul (22 Ianuarie 2009, 10:59)
@ Maria
Maria, au fost semnale pe net in perioada cand baietii au trecut legea in liniste fara nici o dezbatere fara nimic. Doar ca atunci stirea a aparut ca oricare alta, in foarte putine locuri. Eu am auzit atunci de ea pentru ca a pomenit Mircea Badea la el in emisiune, altfel nu as fi auzit decat acum.
Pentru cine isi face iluzii, aceasta directiva europeana nu a fost impusa Romaniei. Irlanda, de exemplu, a refuzat sa o aplice. Ilustrii nostri conducatori au ALES sa treaca aceasta lege. Oricine spune ca Romania nu avea ce face, ca e directiva etc. e ori un mincinos care face rau Poporului Roman sau un naiv sinistru.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Gigi Contra (22 Ianuarie 2009, 11:05)
raspuns pentru Paul
Paul zice : "E echivalentul a unei facturi detaliate. Va agitati ca musculita in borcan."

Al dracu treaba! Intr-o factura detaliata zice 1) Locatia apelantului 2) Locatia respondentului ?

Daca tot zici sa citim legea tu de ce n-o citesti? Astia ne si localizeaza cu precizie de pana la 1 metru.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Marius (22 Ianuarie 2009, 12:07)
CITITI LEGEA, NU FITI IGNORANTI !
Deci bagati la cap, ca mai frumos nu pot sa zic:
legea nr. 298/2008 Art. 1. (3) Prezenta lege nu se aplica in ceea ce priveste continutul comunicarii sau informatiile consultate in timpul utilizarii unei retele de comunicatii electronice.

legea nr. 298/2008 Art. 11. (1) In aplicarea prevederilor prezentei legi sunt interzise interceptarea si retinerea continutului comunicarii sau a informatiilor consultate in timpul utilizarii unei retele de comunicatii electronice.

Cititi Capitolul II si III din Legea nr. 677/2001la care se face referire. Ar trebui toata legea, dar poate "aveti treaba". Pe scurt, nu este nici un rost de panica decat pentru raufacatori.

NU SUNT DE ACORD CU CE SCRIETI PE PRIMA PAGINA, ANUME:
"Ori, potrivit legii nr. 298/2008, autoritatea română chiar asta are de gând să facă - să ne asculte şi înregistreze convorbirile telefonice private, să ne citească şi arhiveze e-mail-urile şi SMS-urile şi să stocheze date despre numele, adresa fizică şi IP-ul celui care s-a conectat la internet, data şi ora la care s-a conectat, precum şi data şi ora la care s-a realizat deconectarea. Pentru ce şi în virtutea cărui articol din Constituţia României??! Să nu-mi spuneţi că cel despre siguranţa naţională..."

Doar ca scrie aberatia asta, oricine poate respinge petitia.. chiar daca semneaza toata Romania. Cred ca v-ati ambalat prea repede. Ca sa nu mai zic ca nu dati referinte la acele articole din lege (legi) care precizeaza ca datele in sine trebuie prelucrate sau indemnati lumea sa o citeasca. Nici macar un link amarat pentru lege.
Si daca ma luati cu "omu putea cauta pe google legea" cand semneaza 9.5k oameni o aberatie..
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Antichrist (22 Ianuarie 2009, 12:13)
Mariuseeee
Esti prost batut in cap! Exista oare vreo lege in tara asta care s-a respectat intocmai???E de ajuns sa existe o astfel de lege(nu conteaza ce scrie in ea) ca sa se dea voie la abuzuri! Deci.....esti prost
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Geo (22 Ianuarie 2009, 12:17)
Spre ... comunism, tot inainte!
@Silviu M.
Citeste te rog doar articolul 20 din lege si vei intelege ca acesta este legea.In cazurile in care se invoca siguranta nationala, au voie sa faca orice si sa incalce orice lege existenta.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Geo (22 Ianuarie 2009, 12:23)
Spre ... comunism, tot inainte!
@ yo
Nu putem sta linistiti sitit explic in 2 cuvinte de ce.Ei, despre care faci referire, poate ai uitat, au imunitate, deci le ia caii de la bicicleta.
Cine sunt urmatorii vizati de aceasta lege? Noi .
Asa ca "asezati-va linistiti la locurili voastre" ca va vine rindul la fiecare. La fel s-a intimplat si dupa razboi.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Geo (22 Ianuarie 2009, 12:27)
Spre ... comunism, tot inainte!
@ Marius
Citeste te rog doar articolul 20 din lege si vei intelege ca acesta este legea.In cazurile in care se invoca siguranta nationala, au voie sa faca orice si sa incalce orice lege existenta. Este exact ca in cazul declararii starii de necesitate cind drepturile cetatenesti se limitaza etc, desteptule "ca mai frumos nu pot sa zic:"
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Geo (22 Ianuarie 2009, 13:01)
Spre ... comunism, tot inainte!
@Marius
.....si ca sa-ti complectez tabloul:
-Decembrie 1989 - ceusescu a invocat securitatea nationala
-Iunie 1990 - iliescu a invocatdestabilizarea si siguranta nationala.
Mai vrei?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Geo (22 Ianuarie 2009, 14:00)
Sa luam si partea hazlie a situatiei
Cred ca intentia acestei legi este ca noi sa abandonam internetul si telefoanele si sa reincepem sa ne intilnim si sa socializam :)))
Drept pt care, pt comunicatiile rapide, cred ca va trebui sa invatam limbajul semnalelor cu fum sau prin intermediul porumbeilor calatori. Niciuna din aceste forme de "date" nu sunt mentionate in lege. :))) .... dar poate le dam ideea :)))
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Pagina 5/11 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11