Exprimă-ţi opinia liber. Creează sau semnează o petiţie online.
image

Comentarii "Reclamatie la serviciile oferite de BRD FINANCE", pagina 1

Facebook share
 
mihai aurelian (23 Septembrie 2008, 15:29)
CHEMARE LA ATITUDINE
Va rog pe aceasta cale,sa luam atitudine si sa informam si pe altii,care nu au la dipozitie mijloacele necesare sa se informeze sau nu au curajul sa o faca.
Sa nu ne mai lasam furati de astfel de companii
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
MICU VASILE (28 Septembrie 2008, 15:06)
Manipulalari voit eronate in cont credit card BRD
din 1600 lei confirmat ca existent la 22.08.2008 in data de 25.08.2008 am accesat 1052,06 lei suma redepusa in cont in 08.09.2008 .Cu toate interventiile telefonice la operatorii BRDsuma nu a aparut completata la valoarea itegrala spunandu-mi-se ca se va opera prin 25.09.2008.Azi,29.09.2008 la interogarea soldului apare doar 920,63 lei in loc de 1600 lei.CINE?credeti ca se foloseste de suma diferenta?Merita sa mai apelezi la HOTI?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Iuliana Andrei (4 Decembrie 2008, 11:40)
Sa luam atitudine
Stimati "patiti"

Eu am fost la un inspector bancar si am aflat ca tot ce mi s-a intamplat mie nu este legal. Probabil ca nici ceea ce vi s-a intamplat voua nu a fost legal. Dar pana nu actionam noi in favoarea noastra, nimeni nu are interes si timp sa ne rezolve problemele.
Trebuie sa faceti solicitare in scris la BRD Finance ( pe site-ul lor exista la rubrica"contact" formular pentru sesizari tip mesaje, reclamatii,etc ) ca sa va raspunda si ei tot in scris problemelor voastre.
Cu raspunsurile scrise de la BRD Finance puteti merge la Protectia consumatorului sau in justitie ( vorbele nu sunt suficiente) Daca vom face reclamatii toti pagubitii trebiue sa se ia si masuri impotriva teparilor gen BRD Finance
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
marian (16 Decembrie 2008, 23:02)
pacaleala,prosteala
ma numesc BERCARU MARIAN din BRAILA sunt tatal unei fete din cls a-I-a A de la sc generala SF ANDREI din BRAILA fosta 33 . I n luna octombrie am apelat la institutia dumneavoastra respectiv SUCURSALA B.R.D.BRAILA pentru un ajutor banesc (o sponsorizare) sa achizitionam niste pupitre ptr. clasa.In urma discutiei purtata cu dl. director al sucursalei sus mentionate a trebuit sa facem(noi parintii) niste conturi la B.R.D. pentru primirea alocatiilor.In urma discutiilor cu ceilalti parinti au fost facute aproximativ 10-14 conturi. Am mers sa intreb care este situatia cu sponsorizarea noastra si nu am primit nici un raspuns.NU STIE NIMENI NIMIC. Eu va intreb? ASTA ESTE POLITICA VOASTRA? SA PROSTITI LUMEA SI DUPA AIA CE O FI O FI?Aveam cardul de salariu la voi dar din momentul asta nu mai vreau sa aud de BRD. Vroiam un raspuns, negativ sau pozitiv nu conta era un raspuns
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
margareta stefan (20 Mai 2009, 19:07)
sint de acord cu dumneavoastra
fata de cele aratate , adaug faptul ca nu poti vorbi in mod direct cu operatorii cere se ocupa de tramsmiterea mesajelor si nu pot fi " luati de guler " atunci cind te streseaza pe ne drept . eu platesc rata cu 10-15 zile mai devreme de data scadenta iar dumnealor anul trecut in data de 31 dec.orele 13.45{ in ultima zi a anului , in ultimile ore de lucru ) imi trimit mesaj de somatie pt. suma de 50 lei desi eu platisem exact valoarea pe care o achitam luna de luna , sint un client care nu intirzie niciodata si nu era vina mea ca banca modificase ceva fara sa ma anunte . cine raspunde ca mi-au stricat sarbatoarea de revelion ; lumea se pregatea de revelion iar eu alergam cu disperare sa prind ultimile minute de program ale bancii intrucit acea somatie fusese trimisa de doua ori in interval de citeva minute . aceasta neglijenta a functionarilor cine o plateste ? si , mai ales, de ce nu poti vorbi fata in fata cu cel care greseste ? ar avea ce auzi ! este o relatie inegala si absolut incorecta .
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
daniela (26 Iunie 2009, 10:00)
descoperire
vai jalniki cei de la brd am vrut o descoperire si de o luna ma plimb la banca si nu imi da niki un raspuns niki ca imi da niki ca nu dar oare asa de greu e sa-ti dai interesul la lokul de munka suntem jalniki unii dintre noi
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
DERSCARIU MARIANA ( marianaderscariu@yahoo.com) (5 Septembrie 2009, 17:37)
am nenumarate solicitari telefonice la serviciul Call center si e-mail-uri trimise, privind recalcularea dobanzii dar nu am primit nici un raspuns !!!
In perioada 08 august - 05 septembrie 2009 am solicitat in repetate randuri (telefonic la Departamentul Call Center, numar de telefon 021 3014830) informatii privind modul de calcul al dobanzii pentru cardul de credit Mastercard Carrefour.
In aceasta perioada am solicitat informatii privind situatia financiara a contului meu de la 19 (nouasprezece) persoane diferite +( plus) doua doamne/domnisoare "Supervisor" + ( plus ) un anume "domn " din Corpul de control al BRD Finance IFN SA.
Nici pana astazi 05 septembrie 2009 , nu a fost clarificata situatia financiara a contului meu si nu am primit nici un raspuns la numeroasele mele solicitari din partea acestei institutii. De fiecare data am primit asigurari ca situatia mea va fi rezolvata cat mai repede, dar ulterior cand reveneam cu apel telefonic mi se explica ca au avut foarte mult de lucru si nu au avut timp, dar se vor ocupa cat de curand de situatia mea. Am precizat de fiecare data ca doresc sa inchid si sa desfiintez acest card, atat eu cat si sotul meu si ca aceste carduri expira in luna septembrie 2009, dar nu au avut nici o clipa in vedere solicitarea mea. Mentionez ca dobanda a fost calculata in mod eronat si s-a incasat in plus o dobanda mai mare decat ar fi fost corect, deoarece pentru sumele utilizate nu s-a luat in calcul numarul de zile de la data retragerii sumelor respective.
Avand in vedere lipsa totala de respect pentru clientii sai si pentru a face cunoscut modul de calcul eronat al dobanzii intentionez sa prezint aceasta situatie presei.
Voi reveni cu amanunte.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Bobby (14 Septembrie 2010, 11:29)
Card carrefour
Detin un card Carrefour Master Card, il folosesc la diferite plati, dar am aflat cu stupoare ca nu pot face plati pe internet ( de ce oare? ) deci nu pot plati telefonul curentul etc. ca sa nu mai vorbim de cumparaturi fara acordul bancii.
De 4 zile ma tot rog de ei sa-mi activeze optiunea de plata, ( stiti calea, telefoane peste telefoane,robotei care te pun pe asteptare , timp si BANI pierduti ) si s-a promis ca azi o sa pot plati, dar nici vorba , inca la 11,30 AM nu se pot face tranzactii deoarece NU AM ACORDUL BANCII EMITENTE
Oare cite telefoane si timp mai trebuie sa pierd pentru un lucru care ar trebui sa fie banal,care sa se poata face fara nici o problema?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Derscariu Mariana (25 Ianuarie 2011, 21:39)
Mii de multumiri dlui Director Radu Liviu Dragan de la BRD FIinance IFN
Avand in vedere ca situatia financiara a contului meu pentru cardul de credit Mastercard Carrefour - BRD Finance IFN SA, a fost rezolvata in mod favorabil si operativ de dl Director Radu Liviu Dragan doresc sa ii multumesc pe aceasta cale pentru corectitudinea, operativitatea si profesionalismul de care a dat dovada pe toata perioada in care s-a ocupat de aceasta situatie. Imi cer scuze pentru intarzierea mea in postarea acestui mesaj de multumire !
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Alina (20 Octombrie 2011, 11:55)
BRD cea mai proasta alegere
Am un credit Prima casa. Ni s-au bagat pe gat asigurari de viata 180 Euro pe an, si asigurare de locuinta, avem comision de gestionare de 50 euro pe luna....ceea ce la alte banci acest comision este de 0.01 % la noi este 0.1% ptr un credit de 50 000 euro pe 30 de ani. Ma trezesc cu restante pentru ca nimeni din banca asta nu anunta.....si daca imi trimit mesaj pe telefon imi scriu suma fara asigurari. Nu am primit polita de asigurare viata si mi sa spus ca polita reprezinta desfasuratorul de rate! Vi se pare normal sa platesc si sa nu stiu ce platesc?! Eu platesc la creditul de 50 000 euro cat platesc altii la 57 000 euro!
Nu sfatuiesc pe nimeni sa aleaga BRD!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
dinu cristina (27 Ianuarie 2012, 22:49)
salut
am incercat sa fac un imprumut la brd,am adus toate actele necesare,m-au pus sa semnez o gramada de hartii si dupa o saptamana cand am crezut ca pot sa imi ridic cardul am aflat cu stupoare ca nu s-a aprobat. Ce ma intriga este faptul ca nu mi-au spus de la inceput. Poate nu stiu eu dar nu mi se pare corect. Voi ce credeti?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Lucian (7 Ianuarie 2013, 14:41)
cont neinchis de BRD m-a trimis in biroul de credite
Ca sa fiu succint, am avut deschis un cont in lei la BRD, la cont am avut atasat un card. Nu am folosit niciodata contul si nici cardul. Dupa 1 an de nefolosire am vrut sa-l inchid la filiala din "Carrefour Felicia" Iasi, am facut cerere dar contul nu mi-a fost inchis. Dupa 2 ani de la deschidere am fost avertizat de o alta banca ca sunt prezent in biroul de credite cu o datorie de 64 ron. Am revenit la filiala BRD din CarrefourFelicia Iasi sa verific starea contului. El nu fusese inchis la cererea pe care o facusem anterior. Mi s-a zis la respectiva filiala ca sunt prezent in biroul de credite cu mentiunea "overdraft", desi eu nu am folosit niciodata acel card/cont, acei 64 ron reprezentand taxa de administrare lunara pe parcursul a 2 ani.
Din cate stiu astfel de practici sunt ilegale(banca sa faca overdraft in numele clientului pentru achitarea datoriei acumulata din comisionul de administrare).
In cele din urma am facut o cerere care mi-a fost acceptata cu "interventii" iar acum nu mai figurez in biroul de credite.
In concluzie, practicile BRD sunt ilegale, sistemul prost administrat iar oamenii din front end sunt prost informati(pana sa vb cu directoarea filialei persoana din front end mi-a zis ca nu e nici o pb ca apar in biroul de credite, ca suma e achitata).
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
tomor zoltan (11 Iulie 2013, 18:55)
BRD prima si cea mai proasta alegere in privinta cardurilor
Precizez ca nu am nici un credit de la nici o banca . Nici nu am nevoie dar am intrat in capcana unei banci hoate care a gasit o modalitate de a fura bani din salariul meu cistigat cinstit in meseria de sudor.Prost am fost de a accepta si a semna contractul cu aceasta banda de hoti si jegmanitori de a lua salariul de pe card.Avertizez ca oricine poate ajunge in situatia mea de a plati un comision deretragere de tineti-va 24 la suta ,adicaaproape 30 de lei din 100 lei.Au plasat vina pe firma unde lucrez.Ma intreb ce treaba are firma indata ce eu stiu cu certitudine ca suma[100] lei este pe card,iar eu cind retrag suma de bani nu pot scoate numai saptezecisi ceva de lei.Inr un cuvint iei isi recupereaza banii de unde pot si apuca.Adica unul are datorii ia banii frate de la frate so.Cam asta i concluzia mea.CInd vin la firma promit marea cu sarea si dupa aceia isi fac de cap cu banii omului.In orice caz eu am terminat cu iei in cel mai scurt timp s-au discreditat total in fata mea si al celorlalte zeci de colegi.Mentionez ca acelasi lucru au patit si ceilalti.Eu nu am avut niciodata nevoie de iei,iei s-au MILOGIT acum un an sa fim deacord sa ne facem un card si acum ne trag tepe.Eu am avut oricum banuieli in privinta tuturor bancilor din tara dar m am gindit totusi fac o incercare cu una si ultima!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
APOSTOL(BULGARU)MARIANA (20 Iunie 2012, 22:53)
am nevoie urgent de extrasul de cont din...
am nevoie urgent de extrasul de cont din 05/06/2012 care inca nu mi-a parvemit pentru a putea face o refinantare.Unde potface o reclamatie in acest sens?am mai trimis un mail cu rugamintea de al primi dar fara nici un rezultat.Traim intr- o tara civilizata , chiar este asa de greu sa trimite-ti pe mail un extras de cont in conditiile in care nu le trimite-ti casa dar ne luati banii pe ele?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
RADU MIHAITA DANIEL (1 Aprilie 2014, 10:08)
Cred ca la BRD BRASOV ar trebui un control foarte...
Cred ca la BRD BRASOV ar trebui un control foarte amanuntit din partea OPC-ului.
Sunt atatea nereguli si atatea comisioane la credite !
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
RADU MIHAITA DANIEL (1 Aprilie 2014, 10:08)
Cred ca la BRD BRASOV ar trebui un control foarte...
Cred ca la BRD BRASOV ar trebui un control foarte amanuntit din partea OPC-ului.
Sunt atatea nereguli si atatea comisioane la credite !
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
RADU MIHAITA DANIEL (1 Aprilie 2014, 10:08)
Cred ca la BRD BRASOV ar trebui un control foarte...
Cred ca la BRD BRASOV ar trebui un control foarte amanuntit din partea OPC-ului.
Sunt atatea nereguli si atatea comisioane la credite !
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
RADU MIHAITA DANIEL (1 Aprilie 2014, 10:08)
Cred ca la BRD BRASOV ar trebui un control foarte...
Cred ca la BRD BRASOV ar trebui un control foarte amanuntit din partea OPC-ului.
Sunt atatea nereguli si atatea comisioane la credite !
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
adytza (29 Ianuarie 2009, 18:44)
hai ca a ti strans ca m trei petitii ...cititi...
hai ca a ti strans ca m trei petitii ...cititi dreacu contractu ala cum trebuie si pe urma acceptati sau nu cardul ...ca nu vi l baga nimeni pe gat ....da asa e ramanu cand vede produsu sau suma de bani in mana are orgasm si semneaza fara sa citesca nimik ....
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
andreescu (30 Mai 2014, 23:19)
lamurire
poti sa-mi spui te rog,daca fac cumparaturi cu acest card din alte magazine, ce patesc???
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: