Exprimă-ţi opinia liber. Creează sau semnează o petiţie online.
image

Comentarii "Interesul public mai presus de gustul publicului", pagina 3

Facebook share
Pagina 3/4 1 2 3 4
Anca (9 Februarie 2013, 16:33)
Semnez, dar
Ar trebui dezbatuta serios problema audiovizualului. O lege care sa defineasca limitele dintre interesul public si depasirea granitelor deontologice e greu de facut. Nu vrem cenzura, vrem insa respect. Oricine este prezentat, criticat, laudat sau numai mentionat intr-o emisiune TV TREBUIE RESPECTAT. Fie ca se numeste (si nu ma sfiesc sa dau nume) Basescu sau Ioana Tufaru, ca este cersetor, tigan (rrom), presedinte sau prim ministru, politician de la putere sau opozitie, trebuie respectat. De asemenea ar fi grozav daca ar fi respectati si telespectatorii, dar cu ei e mai simplu, ca au o telecomanda. Mediatizarea permanenta a scandalurilor adevarate sau fabricate, goana dupa rating, inmormantarile si nuntile diferitelor persoane, fie ele perosnalitati culturale sau personaje interlope, insistenta si chiar regizarea de certuri, divorturi, impacari etc.. in direct. Nu putem interzice asemenea posturi !? Libertatea presei !? Complicat, dar o luare de pozitie e necesara.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Cristian Niculescu (9 Februarie 2013, 20:27)
Taxa pe publicitate
De ce sa-i interzica? Ca doar e libertatea presei! Sa le puna taxa pe castigurile din publicitate cu atat mai mare cu cat emisiunea e mai josnica. Sa vedem daca apoi le mai convine sa mai faca astfel de emisiuni.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
alfred (10 Februarie 2013, 17:50)
emisiuni josnice ?
Cine stabileste daca o emisiune e "josnica" sau merita a fi vazuta, Cristian Niculescu ???
Bunul/prostul gust al unui junior il formeaza vreo televiziune ???
Candva la scoala, la materia Limba si literatura romana exista OBLIGATIVITATEA lecturii particulare....nu stiai ce a facut cutare personaj dintr-un anumit roman, nu pupai tu nota de trecere la romana....si de aici putea veni repetentia.
Cum sa fie scoala poate fi determinat de parinti.
Cati profesori mai sunt azi siliti de parinti pt. ca sa dea teme de munca pt. copii ???....evident ca nu se poate, asa a zis ministerul, ca asa e in UE....
Cati copii mai rezolva in vacanata exercitii si probleme de matematica ???....pe cati copii ii mai vezi azi cu vreo carte in mana ???
Necazul este ca vinile din interiorul (educational) al familiei azi este externalizat, mereu este altcineva vinovat.
Lipsa preocuparii de acasa despre ce face/ce citeste/ce vede copilul este transferata catre scoala, massmedia, CNA....etc.
Producatorii de tampenii isi fac treaba, isi maresc ratingul => creste solicitarea la reclame....
Nu sunt vinovate televiziunile ca cei juniori stau tot timpul cu ochii in televizoare la emisiuni idioate, nu sunt de vina producagtorii de jocuri pe calculator ca plodarimea nu se mai dezlipeste de monitor....vinovati sunt paintii caci NU stiu sa GESTIONEZE timpul liber al copiilor.
Desigur, e nevoie si de habarnamisti, caci cineva va trebui sa spele la vremea potrivita closetele, cineva va trebui la vremea potrivita sa care sacii in Obor.
Vina nu este in alta parte, ci in propria ograda a celor ce se vaita.
Ati auzit pana azi ca vreun painte de copil premiant la vreo scoala/olimpiada sa se vaite ca juniorul ii sta toata ziua cu ochii in televizor sau calculator ?
Lasati oamenii in pace sa se uite unde vor !, cineva in tara asta trebuie totusi sa lustruiasca pantofii....nu toata lumea (plodarimea) trebuie sa mearga la scoala profesionala de directori.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
stefan (11 Februarie 2013, 20:30)
de ce nu acceptati semnatura a 2 persoane de pe aceeasi adresa de mail ????
de ce nu acceptati semnatura a 2 persoane de pe aceeasi adresa de mail ????
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
CD (12 Februarie 2013, 15:08)
CNA e mai mult decat avem nevoie
Asa cum scria cineva mai inainte, aceasta institutie e constituita pe criterii politice si consuma inutil bani publici. O eliminare a ei din sistemul si asa destul de impovarator al institutiilor statului nu cred ca ne-ar face decat bine.
Pe de alta parte, o forma de control in domeniul audio-vizualului e de luat in considerare. Un simplu cabinet pe langa Inalta Curte condus de un judecator integru ar fi suficienta.
E adevarat ca o impunere sau o cenzura aplicata in mijloacele media ar fi o atingere adusa libertatii de exprimare/informare. Dar, dragi concetateni, SUNTEM SUFICIENT DE MATURI SI RESPONSABILI incat sa stim ca imbratisam lucrurile care ne sunt benefice? Libertatea ca libertatea, avem nevoie de ea, dar dupa atatia ani de comunism crunt care a deformat caractere, plus nefericita continuare postcomunista dupa care o sa tragem ponoase inca multa vreme si-au pus amprenta pe capacitatea noastra de a discerne. Sa zicem ca o familie integra stie sa gestioneze acest aspect. Ei bine, atunci libertaea acelei familii de a nu fi asaltata din apartamentul de alaturi de galagie pe ritmuri orientale si voci ragusite urland texte agramate, in metrou de un grup zgomotos de fani ai non-valorilor expuse in detaliu pe ecran, la serviciu de colegi de munca comentand evenimente presupus a fi intime si personale redate in detaliu la ora de audienta in ziua precedenta?
Ideea cu taxa impusa pe publicitate nu e rea. Poate ca o taxa pe emisiune ar fi si mai eficace. Care ar fi criteriile care ar stabili dca ceva e nociv sau nu? Acestea le-ar putea stabili entitati cu autoritate (cum ar fi o comisie cu specific din cadrul Academiei Romane) care sa aiba capacitatea sa isi dea girul in privinta calitatii unui program. Asa cum pentru inregistrarea unei firme se pretind avize si aprobari tot asa pentru o emisiune de stiri se pot solicita avize de calitate din punct de vedere al nivelului instruirii publice, al valorii culturale, al calificarii personalului care o produce etc. Daca avizul e negativ, se va percepe taxa pe emisiune. Libertatea nu se incalca, pentru ca emisiunea se poate transmite, dar va costa mult postul care o difuzeaza.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Stelian T (13 Februarie 2013, 08:58)
Sa fim seriosi.
Cine hotaraste care este interesul natiunii?
Cine stie care este gustul publicului?
Trebuie sa invatam ca stirile, diferite emisiuni de informare, documentarele, ..., sunt la fel ca si legumele, nu se consuma cu coaja ..... Si pana la urma, nu ne obliga nimeni sa dam drumul la radio sau la TV.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
mrric (13 Februarie 2013, 16:04)
interesul
Bunul simt asta este in interesul natiunii........a si ar mai fi anii aia din copilarie parerea mea.....
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
alfred (13 Februarie 2013, 12:30)
pt. CD...libetatea de a auzi, agresiunea zgomotului din vecini....
".....atunci libertaea acelei familii de a nu fi asaltata din apartamentul de alaturi de galagie pe ritmuri orientale si voci ragusite urland texte agramate...."
Inainte de '89, sambata seara tarziu, la chef puternic, unii vecini (di9n apartamentul de deasupra) imi puneau la max. muzica "populara", lalaita de diversi neica nimeni....eu imi doresm totusi ca dupa ora 23:00 sa ma pot odihni....nici vorba de asa ceva...numai oboseala ii trimietea la culcare pe la 3:00 dimineata.
Raspunsul meu la agresiunea lor a fost urmatorul:
Duminica diineata, la ora 8:00, cand dupa lege nu deranjez pe nimeni (zgomot permis), am pus tare difuzorul cu concertele branderburgice de J.S. Bach....difuzorul mare in sufragerie, dat destul de tare ca sa aud eu din bucatarie..
Dupa ca 2-3 reprize de Bach, muzica "popular" de sambata seara pana a II-a zi la 3 dimineata a incetat pt. totdeauna.
Un alt vecin, vara, dupa amiaza, avea placerea sa-si "umfle" acordeonul imitand cele ascultate pe mai stiu eu unde....tot cu Bach l-am bruiat.....nu i-a mai trebuit acordeon.
Retete eficiente de oprire a mitocanilor exista....aplicati-le !
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
mrric (13 Februarie 2013, 15:56)
reclame
O televiziune are un barem de reclame in 1 ora de ex.?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
alfred (15 Februarie 2013, 10:32)
pt. mrric....barem de reclame
Cine a stabilit barem de reclame ???? -> vrea o televiziune sa-si puna reclame mai multe ? -> n-are decat, sa vedem noi cine sta sa-i priveasca reclamele.
Sunt bune si reclamele, caci in pauza de reclame, mai rezolva omul maruntisuri lasate.
Exemplu de televiziune slaba este Antena 1 -> inainte mai merita sa ii vezi programul, avea filme bune, etc.
Acum prezinta cu aer de inteligenta numai tampenii...nu ma obliga nimeni sa-i urmaresc emisiunile, telecomanda e la mine....si nici nu am pretentii, atata pot ei, atata dau.
Vor reclame, lasa-i sa dea reclame...e treaba lor, nu ma obliga nimeni sa-i urmaresc.....sunt alte posturi care intr-adevar merita vazute.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
kaara (15 Februarie 2013, 19:47)
nimic clar
In primul rand nu se intelege care este continutul petitiei, adica ce se revendica ,la obiect si nu in linii mari. Iar in al doilea rand daca va ocupati cu asa ceva-petitii-ar fi trebuit sa aveti clarificate aceste revendicari in formularea respectivei petitii propuse cetatenilor ,pentru ca ambiguitatea in acest caz poate fi interpretata ca manipulare.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
alfred (16 Februarie 2013, 10:06)
pt. Kaara
Care manipulare ???...nu vezi ca deocamdata astia cu petitia lor nici pe ei nu-s capabili sa se manipuleze ?
Singura lor reusita este ca ne-au dat ocazia sa facem bascalie de ei....daca atat ii duce mintea, lasa-i in pace, de se vor trezi pierdem distractia.....asta vrei ?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Şortan Eugenia (16 Februarie 2013, 20:03)
nimic
Doresc schimbare radicală. Doresc emisiuni puţine şi bune .
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Claudiu Barbulescu (24 Ianuarie 2013, 11:16)
Toate televiziunile care difuzeaza numai...
Toate televiziunile care difuzeaza numai cancan-uri, mondenitati si tot felu de emisiuni NEEDUCATIVE care au prostit poporu asta trebuie sa fie INCHISE!!!! Ca la noi pe nicaieri ce se intampla cu televiziunile, pur si simplu nu ai ce vedea decat balamuc si prostime!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Ciomaga Relu (17 Februarie 2013, 16:13)
Petitie pentru inchinderea sau amendarea dupa caz a posturilor TV !
O initiativa buna, dar trebuie aplicata nu dupa jocurile politice, intre oTV si antene TV nu exista nicio deosebire , mai sunt exemple de emisiuni needucative de la alte posturi ...dar la distante foarte mari de aceste 2 posturi !!! Oricum nu credem ca se va face curatenie atat timp cat politicul se amesteca in CNA !!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
costi (17 Februarie 2013, 22:36)
Ce urmareste CNA-ul?
Ne intoarcem oare la cenzura din vremurile apuse? Rusine!!!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Romeo Babutanu (19 Februarie 2013, 22:06)
Nu sunt de acord cu inchiderea
Nu urmaresc postul OTV intru-cat nu am ce intelege de la acest post insa nu sunt de acord cu inchiderea intrucat fiecare dintre noi avem dreptul sa ne alegem la ce ne uitam , de aceea avem optiunea de a schimba postul... In anul in care traim ,este o incalcare flagranta a dreptului de exprimare al unor opinii (fie ele bune sau rele). E ca si cum s-a bagat pumnul in gura cuiva care vrea sa vorbeasca. Numai ideea de a inchide un post tv mi se pare ridicola in Romania zilelor noastre...Si ne mai credem o tara democrata...Pacat de noi, si mai ales pacat de eroii revolutiei care au murit tocmai pentru acest ideal -+++ LIBERTATEA DE EXPRIMARE+++
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
alfred (20 Februarie 2013, 20:57)
inchiderea unui post ?
Ai dreptate, Romeo !, nimeni nu obliga pe nimeni sa asculte/vada un anumiot post de TV..deci CNA este in plus in aceasta "ecuatie"
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
gogu (20 Februarie 2013, 13:04)
sfuniao@yahoo.com
da, sper sa reusim impreuna sa desfiintam organul asta politic de cenzura numit CNA! n-aveti pic de credibilitate, lumea va uraste si mai ales va dispretuieste! demisionati toti, sa vina altii credibili si vedem pe urma! Voi sunteti niste relicve ale dictaturii, cenzurii si basismului. enervant la membrii CNA este ca in loc sa-si ia gramada de bani si de privilegii si sa stea cuminti, ei chiar se cred competenti si incep sa faca tampenii dupa cum nu-i duce capul! NU SEMNEZ PETITIA VOASTRA!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
florin (22 Februarie 2013, 19:27)
cerere concreta
Dar ce anume cereti in aceasta petitie? Acesta nici nu e un text de petitie! O petitie trebuie sa contina o propunere, o cerere, altfel nu-si justifica numele. Poate lipseste ceva din textul petitiei. Sau poate autorii ei o reformuleaza cu mintea limpede.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Pagina 3/4 1 2 3 4