Exprimă-ţi opinia liber. Creează sau semnează o petiţie online.
image

Comentarii "Incalcarea actului democratic prin constitutie - impotriva sustinerii bisericii din bugetul public", pagina 1

Facebook share
 
mihai pascu (16 Februarie 2010, 16:51)
RUSINE
eu zic sa va fie RUSINE pentru aceasta initiativa! daca dumneata esti ateu, nu inseamna ca trebuie sa ignoram credinta si dorinta inaintasilor nostri, in primul rand. credinta ortodoxa face parte din istoria neamului nostru. chiar Sfantul Andrei a venit in zona noastra si a propovaduit credinta .
noi nici macar nu suntem in stare sa asiguram traiul monahilor ?
nu exista om fara nici o credinta ! in ceva anume tot trebuie sa crezi. altfel esti o leguma sau un animal. si acum intrebarea: in ce crezi dumneata de fapt ? acest lucru ai uitat sa-l mentionezi .
ai copii ? i-ai botezat ? cunosti semnificatia botezului? daca nu si nu cunosti acestea, atunci iti spun ca imi pare rau pentru tine .
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Simion Alexandru (16 Februarie 2010, 20:27)
Manipulare in masa
Sa iti fie rusine pentru incercarea inducerii in eroare a populatie si prin incercarea aplicarii aceleasi manipulari care ti s-a aplicat si dumitale. Vreti sa sustineti biserica, sustineti-o din banii vostrii, nu din banii poporului..... Nu le mai ajunga banii sa isi ridice biserici mai mari, nu le mai ajunge sa ne impuie capul la fiecare sarbatoare la care mergem la biserica...acum vreti si lege. Rusine!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
nick (16 Februarie 2010, 22:03)
rusine?
mihai,prostia se plateste.......dar stati linistiti ca n-o sa muriti de foame,va da dumnezeu de o ciorba si voua! :)
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
MARIANA (17 Februarie 2010, 08:20)
RUSINE
RESINE AR TREBUI SA ITI FIE TIE,MIHAI PASCU CA NU II RESPECTI PE SEMENII TAI.FIECARE ARE DREPTUL SA FACA CE VREA ATITA TIMP CIT NU DERANJEAZA IN JURUL LUI.FAPTUL CA AM PUTEA AVEA OPINII CONTRARE TIE,FATA BISRICESCA,SUNTEM LEGUME SAU ANIMALE IN DEFINITIA TA,DEFINITIE FORTE PROST ALEASA.INSA NU SINTEM PROSTI SA FIM DE ACORD CU ARUNCAREA BANILOR PUBLICI PE FERESTRA CIND SUNT ALTE PRIORITATI .
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Gica (17 Februarie 2010, 19:47)
RUSINE
Perfect de acord cu Mariana.Nu sunt de acord ca din banii publici,sa mai sustinem si alte categorii de persoane,sa le construim noi biserici(ca s-au inmultit ...slujitorii domnului si se bat pe vechile asezaminte)in timp ce sanatatea o duce ,,excelent" ,pentru pensionari nu se gasesc bani,scolile se comaseaza,salariile se ,,ieftinesc" din ce in ce.Din 1990 incoace s-au construit o groaza de biserici,in timp ce aparatura spitalelor s-a imvechit,bolnavii trbuie sa aduca de acasa medicamente,pansamente,seringi.Ca sa fie tot in zona ,,sociala" ,eu as directiona banii dati pentru ,,culte" catre spitale si azilele de batrani si handicapati
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
ADRIAN 37 (17 Februarie 2010, 21:04)
REPLICA LA COMENTARIU LUI MIHAI PASCU
SEMNATAREA PETITIEI SPUNE ALTCEVA DECAT CE COMENTEZI TU,NU SPUNE SA NU MAI CREDEM IN DUMNEZEU(DE CE NU AR FI ALAH ? )SPUNE CA NU ARE NICI O LEGATURA CREDINTA CU PROGRAMA DE INVATAMANT SI CU IMPOZITELE CARE LE PLATIM,NOI PRIN ACESTE TAXE NU SUSTINEM IN NICI UN FEL CREDINTA .

Preotul,popa sau episcopul nu sunt mai presus ca tine cu nimic, nu ii urca pe soclu care nu isi au locul,sunt oameni normali cu sanse mult mai mari decat mine sau tine de a spera la o viata mai buna ( materiala) datorita faptului ca exista oameni ca tine(sa nu o iei ca pe o jignire,departe de mine gandul asta)nu ma refer la tine ca si credincios doar ca sustinator al acestui sistem.Prin atitudinea ta l-ai coborat pe Dumnezeu la statutul de muritor,el nu cere nimanui sa creada in existenta lui sau in puterile lui,astea le simtim pe noi in fiecare secunda pe care o traim,tu crezi in cea ce-ti spun alti oameni(muritori,daca asa i-ti place mai mult)prin biblie si prin vocea preotilor(dar nici pe astea nu le respecti cu sfintenie.......in biblie spune sa nu te inchini la chip cioplit....)
Dumnezeu este mai presus de aceste persoane(preoti etc.) ,Dumnezeo poate face orice ,preotii pot face ce poti face si tu,nu te subestima,totul este in constiinta ta.
Hai sa ne imaginam ceva.......
Sa presupunem ca maine iesim din casa la ora 15,mai multe persoane,printre care tu si eu .........ok?...........eu observ ca afara la acea ora este ziua............toti vedem acest lucru si toti il si credem..........ok ?...........este o credinta.............i-mi deschid a doua zi un sediu si incerc sa conving cat mai multe persoane ca in acea zi in acel loc in acea ora intodeauna va fi zi...ok?....am sa reusesc cu siguranta ..........ok?..........dar eu nu asta doresc,sa conving pe ceilalti,ceilalti vad si ei si sigur ma vor crede (posibil sa existe si alte persoane din Congo Zair etc. care se vor indoi de acest lucru,le putem spune ATEI )cum spuneam nu asta doresc eu,eu vreau ca tu sa fii obligat de lege sa-mi platesti din ce castigi un procent mie ,sa-mi platesti taxa ,cand i-ti botezi copilul, cand i-ti inmormantezi pe cineva,cand te cununi etc.Dar nu benevol ,obligatoriu, cand vrei sa faci acele lucruri sa fi obligat sa treci pe la mine nu pe la biserica pe la CREDINCIOSI I
ACELEI ZILE CARE ESTE ZII,care va avea adepti mult mai multi dacat actualele credinte .Ce spui ? era un joc al imaginatiei ,un joc care seamana izbitor cu cea ce susti tu.
CREDINTA ......of of....
-tu crezi ca eu gresesc ....ok....dar vreau sa platesti taxe fiindca crezi asta
-tu crezi ca acei care sunt atei sunt ca niste animale sau legume .....ok....... dar vreau sa platesti taxe fiindca crezi asta
-tu crezi ca este mai importanta religia in scoli pentru copii tai decat un invatamant bazat pe creatie,dezvoltarea aptitudinilor,promovarea valorilor......ok .......dar vreau sa platesti taxe fiindca crezi asta.

VREAU CA TU SA PLATESTI TAXE CATRE TOTI CARE NU CRED IN VALORILE PROMOVATE DE TINE.

Mihai,petitia incearca sa indrepte cateva greseli care se perpetua,nu trebuie sa fie nimeni obligat sa plateasca impozit pentru un serviciu,ma refer la cel religios,cand acest serviciu atunci cand apelez la el i-mi este pus la dispozitie decat contra cost. Il platim de doua ori.
Stii ceva,rautatea cu care ai scris comentariul ma face sa cred ca esti foarte foarte foarte departe de Dumnezeu.AI ALTE INTERESE.
P.S. Fa-ti ordine in minte ,Dumnezeu nu este ce crezi si susti tu,este mai presus de toate.Multumesc ca ai avut rabdare sa citesti acest comentariu.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Gica (18 Februarie 2010, 13:38)
Bravo ADRIAN 37
Excelent ADRIAN 37 dar vezi,mai sunt si din acestia care nu sunt de acord cu mine,cu tine,cu MARIANAsi cati au semnat petitia sau o vor semna.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Necunoscut (19 Februarie 2010, 21:15)
accept
salutari eu personal nu sunt ortodox sunt Adventist de Ziua a Saptea si nu mi se pare normal ca biserica sa fie incontinuare legata de stat trebuie sa fim cu toti constienti de faptul ca mai sunt si alte religi in aceasta tara si nu ar trebui sa se provite dupa urma celorlati numai ca sa punem painea pe masa a unor preoti care dupa parerea mea muncesc putin si primesc prea mult fata de alti care din cauza crizei mor de foame ar trebui clar ca biserica ortodoxa sa se departa de stat cum au facut si americani.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Jean (13 Mai 2010, 15:59)
De acord cu initiativa
Cine este credincios, sa-i plateasca pe bogatasii de preoti din salariul lui, dar nu şi din al meu sau din txele mele către stat. Sunt alte lucruri mai importante de făcut in tzara, decat biserici ...
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
strajerul (24 Mai 2010, 17:17)
ceata
mi se para mie sau lucrurile in buna traditie romineasca sint amestecate?
De fapt, ce vrei?ai de rezolvat ceva cu biserica?cu care?ca sint mai multe-catolica,ortodoxa,baptista,penticostala,...etc.care e impricinata?cit stii mata despre impozitele platite de biserica?
vrei de fapt sa se taie banii de la buget sau sa nu se mai plateasca nimic pentru prestatia preotilor,pastorilor,etc?
nu cumva confunzi credinta cu finantele?ce inseamna credinta pentru mata?sa dai bani,sau ce?dac nu ma insel mai erau unii care spuneau ca religia este instrument de indobitocire(manipulare),nu ti se pare cunoscut?nu cumva lipsa unei autoritati divino-morale,duce la jungla?ce ar fi viata ta fara nici un D-zeu?dar revin, tu ce vrei?sa il scoti pe D-zeu afara sau sa faci distinctia intre cine merita sau nu plata?cit din PIB revine bisericilor?ce se face in general cu banul public?crezi ca daca se taie subventia de la biserici or sa fie bani mai multi de pensii sau medicamente?furgaseala din banul public cine o face?biserica?vezi ca de obicei biserica este folosita de puternicii zilei ca paravan in afacerile lor murdare,iar saracia care este generalizata,ii impinge pe prelati sa accepte(fa-te frate cu dracul pina treci puntea,dupa aia scapa cum poti de el) asa numitele subventii care sint o alta ocazie de umilinta.zici de impuiat capul-la ce indeamna biserica?la furt?la crima?la minciuna?sau te indeamna sa fii om din neamul oamenilor?!asa ca spune drept ce vrei?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
alexandra (24 Martie 2014, 16:53)
Biserica nu e platita din bugetul de stat
Mai cercetati! Preotii au salar de 100 (o suta) de lei pe luna, din partea arhiepiscopiei. Nu ii plateste nimeni!! desteptarea!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
MARIANA LEPADATU (15 Februarie 2010, 21:57)
Să se interzică preoţilor să mai perceapă vreo tax...
Să se interzică preoţilor să mai perceapă vreo taxă de botez, cununie, înmormântare sau orice alt serviciu religios. Sunt plătiţi de la buget, atunci această cheltuială publică să se regăsească în servicii gratuite. Şi dacă tot vrea Biserica să fie părtaşă la banul public, atunci să fie impozitate toate veniturile sale, urmând a se supune controlului Fiscului aşa cum o facem cu toţii.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
alexandra (24 Martie 2014, 16:55)
Biserica nu e platita din bugetul de stat
Preotii nu sunt platiti de la buget. Cercetati!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: