Exprimă-ţi opinia liber. Creează sau semnează o petiţie online.
Prima pagina » Petitii online » Viaduct Strada Teodor Neagoe Calea Giulești
image

Petitie: "Viaduct Strada Teodor Neagoe Calea Giulești"

Facebook share

Strada Teodor Neagoe,o stradă ce traversează magistrala 300 și se înfundă într-un păienjeniș de șine de tren. În cazul solicitării unei urgențe la una din adresele din prelungirea Străzii Teodor Neagoe vehiculele ISU sunt dependente de traficul feroviar neavând nicio alternativă necoplanară cu calea ferată.În contextul în care intenționăm modernizarea căii ferate București Otopeni traversarea căii ferate devine mai riscantă.Calea Giulești se înfundă în câmp neavând nicio legătură cu Drumul Săbăreni și cartierul Chitila Triaj.Dorim în contextul reabilitării podului Grant și al modernizării căii ferate București Otopeni substituirea trecerii la nivel cu calea ferată de pe Strada Teodor Neagoe cu un viaduct care să conecteze artera cu intersecția Șoseaua Gheorghe Ionescu-Șișești Bulevardul Bucureștii Noi Șoseaua București Târgoviște,cu cartierul Chitila Triaj și cu Drumul Săbăreni și Calea Giulești,context în care podul Giulești-Sârbi să fie demolat și linia de tramvai de pe Calea Giulești să fie modernizată și extinsă și unită via viaductul Giulești Strada Teodor Neagoe Șoseaua Gheorghe Ionescu-Șișești Bulevardul Ion Ionescu de la Brad cu linia de tramvai de pe Bulevardul Aerogării să aibă viaductul o stație deasupra Șoselei Chitilei asemenea celei de pe podul Basarab.Dorim în consecință dotarea stațiilor de tramvai Spitalul Panait Sârbu,Opera Comică pentru Copii,Cimitirul Calvin,George Vâlsan,Bulevardul Constructorilor,Godeni,Piața Giulești,Copșa Mică,Institutul Pasteur, Drumul la Roșu și Cartier 16 Februarie cu peroane dotate cu bănci,copertine și balustrade de protecție.În același context dorim raderea rețelei de adrese din prelungirea acesteia cu tot cu trecerea la nivel cu calea ferată.Asemenea rețelei de adrese din complexul feroviar Pajura București Triaj în cazul solicitării unei urgențe vehiculele ISU sunt obligate să traverseze calea ferată neavând nicio alternativă necoplanară cu calea ferată.Și în ce privește depoul București Triaj dorim extinderea acestuia în întregul complex feroviar Pajura București Triaj.Tot în contextul construirii viaductului dorim prelungirea liniei 45 de la terminalul Mezeș via Strada Teodor Neagoe Șoseaua Gheorghe Ionescu-Șișești Bulevardul Ion Ionescu de la Brad unind-o cu cea de pe Bulevardul Aerogării.Și la intersecția Căii Giulești cu Șoseaua Orhideelor dorim reconfigurarea intersecției cu girație în care să conveargă Bulevardul Regiei,Șoseaua Orhideelor,Calea Plevnei,Calea Giulești și Strada Constantin Ghercu.În contextul construirii girației solicităm desființarea rampelor din Calea Giulești și din Calea Plevnei ale podului Basarab.Și în nodul feroviar al haltei Carpați dorim raderea rețelei de adrese din prelungirea Străzii Modestiei și a Străzii Inovatorilor cu tot cu treceri la nivel cu calea ferată. Asemenea celorlalte rețele de adrese izolate de restul capitalei între șinele de tren în cazul solicitării unei urgențe vehiculele ISU sunt dependente de traficul feroviar. Și în privința viaductului dorim construirea unor rampe laterale pe Drumul Săbăreni și pe Drumul Poiana Pietrei, context în care poarta de acces în depoul București Triaj să fie din Drumul Poiana Pietrei și Drumul Săbăreni să fie unit cu Calea Giulești la nivel.Așadar Drumul Săbăreni și Drumul Poiana Pietrei au nevoie de supralărgire. Capitala are nevoie de viaduct care să lege Calea Giulești și Drumul Săbăreni cu cartierul Chitila Triaj,Strada Teodor Neagoe și Șoseaua Gheorghe Ionescu-Șișești. Petiția are nevoie de susținere!Oameni buni!Gândiți la fel! Simțiți la fel!

17/04/2019

Autor: autorul a ales ca aceasta informatie sa nu fie publica
Destinatar: CFR,Ministerul Transporturilor,Primăria Capitalei
Petitie si semnaturi in format: XLSxls   PDFpdf
*Stiri, informatii in legatura cu petitia:
*Cod validare:
 =